26 april 2013

Foutje

Foutje 4


43 opmerkingen:

  1. G E W E L D I G!!! En die letterkes vragen toch om engelengeduld... Dat spelfoutje word je dan wel vergeven ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor dat soort foutjes krijgt ge +1, niet -1 !!!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht al dat jij er weer iets speciaals van ging maken toen je vanmorgen zei dat je aan het flocken was.
    De max!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lientjepralientje26 april 2013 17:18

    hihi, schattig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zalig jong! Heb je dat er met textielstift opgeschreven?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, Tracy Chapman. This is so much better!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Man, is dat gewoon met een schaartje uitgeknipt? Dat kan toch bijna niet... zo fijn gedaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als truuk gebruik ik zo'n scherp nagelschaartje met wat ronding op 't einde. Werkt heel goed.

      Verwijderen
    2. ah, da's een goeie! Een idee om te pinnen ;-)

      Verwijderen
  8. Ach, iedereen maakt al eens een fautje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben echt duidelijk een Hollander...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tof gevonden met een leuk resultaat vanwege je 'foutje'!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ga hier een keer grandioos in herhaling vallen, maar dees is echt geweldig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. creatief hoor! wij zeggen gewoon trekker maar daar kan ik Jeen zijn naam niet in verwerken! heel leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen