13 maart 2013

Zo (oversized) Geknipt!

Zo (oversized) Geknipt-1

Dit is mijn nieuwste tas, recept 14 uit hun boek. Het is het maaksel dat mij onmiddellijk in het oog sprong toen ik de eerste keer door de leerrijke pagina's van Zo Geknipt bladerde.

Zo (oversized) Geknipt-2

Zo (oversized) Geknipt-3

De afmetingen in het boek vermelden 30cm breed op 38cm hoog. Ik haalde er even de lat bij en besloot dat ik iets groters nodig had voor het sportgerief waarvoor ze bedoeld was. In het kopiekotje vroeg ik om een scan en print van 150% van het normale patroon. Ideaal voor de vele dingen die bij het sporten in die tas moeten, ze wordt zeker een topper voor een fashionable strandbezoek, maar voor de doordeweekse straatversie, wordt dat er eentje op 125%. De tas, in mijn nieuwste stofje, is nu nogal oversized te noemen.

Zo (oversized) Geknipt-4

Mijn flashy nieuwe sportschoenen haalde ik er even uit en zette die op mijn schone nieuwe vloer. Kwestie van aan te kondigen waar ik het deze week nog over wil hebben. Over die prachtige stad waar ik ze kocht en samen met het mateke enkele dagen mocht vertoeven. Over het inrichtwerk en de vorderingen die hier gaande zijn én zeker ook over de nakende Maakdag!

Wordt de nieuwsgierigheid over die dingen je nu al te veel, dan piep je maar even op mijn instagramaccount. Binnengluren kan zo tof zijn nietwaar ;-).

En oh ja, mocht u vanavond nog niet weten wat doen, Shoot! gaat van start om 22h10 op Vijf! Ondergetekende ziet u pas volgende week op dat grote scherm, maar Sabine, Sofie en Yvonne doen dat alleen fantastisch!


20 opmerkingen:

  1. Dat stofje past helemaal bij jou! En helemaal perfect in combinatie met recept 14.
    Succes met Shoot!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd je op tv te zien.
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. "perfect sized" zou ik zeggen om als sporttas te dienen, leuk stofje ook! Goed dat je vermelding maakt van het TV programma "shoot", was het eerste dat ik er van hoorde...zo wordt mijn woensdagavond wel een interessante TV avond, eerst Shoot en dan Project Runway...Succes alvast!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schoon stofje, vandaag nog zien passeren in een allerschoonste jurkje bij Groovybaby & mama! Supertas, en een ferm goeie keuze gemaakt wat de shoes betreft!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Da's toch echt een schoon stofke he.
    And really...dat in mekaar naaien met een jetlag in je hoofd is toch een beetje zottekes.
    Succes vanavond. En enjoy. We proosten even om 10 na 10?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe was het in de Big Apple? Dingen die ik zeker niet mag overslaan?
    Je tas is PRACHTIG! en I love het stofke...
    Ik maakte een kleedje uit de stof!

    Enne... SUCCES!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Is dat een eiken vloer? Onbehandeld of zo?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is een goedkope laminaat waarbij ik me niet druk maak om de manier waarop mijn kinders ermee om gaan. ;-)

      Verwijderen
  8. Fan van dat grote formaat, fan van grote dromen en fan van dromen die waar worden, als je wat moeite doet en wat gelukt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. die stof! geweldig mooi! waar heb je ze gevonden?


    www.mamajulesbrussels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zag de stof al verwerkt bij deZusjes en ik nu ik dit zie, ben ik er nog verliefder op! Wauwie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 't Is echt zo'n schoon stofke, zowel de donkere als de lichtblauwe versie. En die schoenen, zalig! Daarmee zal je wel opvallen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nondedju, heb ik gisteren voor niets gekeken ;) (allez voor niets...) Succes daar met de plannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel mooi! Toeval of niet: gisteravond ben ik ook aan die tas begonnen! Ik ben wel nog niet ver geraakt (heb net de plooien afgespeld), maar hoop alvast dat het even goed gaat lukken als de jouwe! Als je tips hebt waar ik zeker op moet letten of zo, laat maar weten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. On the web hoping to get remote desktop connection going, for any computers within the same network.
    . The thing is, my computer (Windows 7) does not seem to register the other computers around the network.
    .. Can anybody point me within the direction which may solve this issue?
    . Another computers are xp, if which makes a positive change.

    . Another computers are xp, if which makes a difference.
    .

    Feel free to surf to my webpage; transvaginal mesh lawyers

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Omdat ik heel erg gecharmeerd ben door je blog (mooie lay-out, leuke teksten, originele invalshoeken, heel afwisselend en fris en vooral schitterende foto's) ben ik je gaan volgen. Jouw club van ingewijden is astronomisch groot, daarvan kan ik alleen maar dromen als beginnend blogger.

    http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen