20 maart 2013

Mijn beurt.

Shoot

Drie van de bovenstaande madammen zagen jullie vorige week al. Toch als je keek naar de eerste aflevering van Shoot! Vanavond krijgen jullie mij te zien. Toch wel erg spannend... De blog bleef enigzins wat anoniem, de Shootbeelden zullen dat veel minder zijn. Én ik ga bijlange niet zoveel smink ophebben als op die schone foto. Tja.

Gelukkig ben ik niet de enige naaiblogster die vanavond op Vijf te spotten valt, want de aflevering van deze week vertelt onder andere over De IJverige Wijven, onze Gentse naaiclub die nu toch al enkele jaren goed draait en waar nu een camera op losgelaten werd.

Lees je hier voor de eerste keer over De IJverige Wijven, zou je er de volgende keren ook graag bij zijn maar heb je last van drempelvrees? Dan grijp ik deze blogpost aan om jou, en al wie zijn of haar interesse al liet blijken, maar de stap te groot vond, aan te moedigen ons voortaan te vergezellen. Gewoon doen!

Hier lees je de belangrijkste weetjes over onze maandelijkse bijeenkomst, je vindt er op een andere pagina ook alle data en mocht je nog vragen hebben dan mail je ons maar!

En straks allemaal kijken hé!


39 opmerkingen:

  1. Ik krijg al stress in uw plaats. Oh boy, wat heb ik daar allemaal uitgekraamd?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha Lies, ik stel mij dezelfde vragen. OVer mezelf welteverstaan.
      En dat dialect...ik hou mijn hart vast.

      Verwijderen
  2. Ik kijk er al naar uit 1e aflevering was alvast heel leuk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Merci voor de herinnering: ik steek u seffens in mijn Telenet-opnameplanning. Met plezier een Ijverig wijf geworden, helaas bepaalde de studiekeuze dat het Leuven werd. En nu zit dat Stiksel daar toch wel niet vol zekers? Dju toch.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eva, in het Leuvense (en een ietsie pietsie verder) zijn nog toffe naaiclubs vol boeiende madammen en dito naaicreaties!

      Verwijderen
  4. op jouw zat ik te wachten
    ik kijk er echt maar uit, ik hou van je patronen en alles dat je maakt
    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. No stress girl. What's no to like? Harten zul je veroveren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wie weet ... misschien vanaf volgend jaar ... maar drempelvrees speelt een rol, ja ;-) Maar wat nu veel belangrijker is : Good luck !!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gewoon komen Jo. We kennen elkaar toch al virtueel?

      Verwijderen
  7. Ik ben eigenlijk wel benieuwd om de dame achter al die fijne patronen en kleertjes te leren kennen ... De eerste aflevering was alleszins boeiend. Dus dat belooft! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zet me voor de TV straks!! Gij gaat dat supergoed doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb de vorige aflevering niet gezien maar deze aflevering heb ik alvast geprogrammeerd met de digibox. Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Spannend. Ik vond het heel jammer dat ik er die keer op IJW niet was maar achteraf bekeken is dat niet slecht. Ik kan nu stressloos naar de tv kijken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Veel spannender dan uw auto-avontuur vanmiddag zal't dan wel niet worden zeker? Succes, ik kijk! Celine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zat hier juist al te vloeken dat het nie normaal was omdat ik dacht dat 'k het gemist had, tot ik de tvgids opzette en zag dat het pas om 22.15u was, jeuiij gejuich, ik zit alvast voor de tv :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De Digicorder staat getimed!!
    Maar ik weet nu al zeker, met al jou talenten, het gaat de moeite zijn!! No stress!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ben al een tijdje volger, ken je niet persoonlijk maar je deed het goed en voor mij kwam je over als een super sympatieke madam!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Kheb het gezien! En amai, moest ik lid zijn van je club, ik stond meer achter die snoeptafel dan achter mijn naaimachine :D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb het geprogrammeerd, vanavond kijken dus. Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het was tof om u en die andere blogmadammen eens bezig te zien. Het ziet er mij een heel gezellig clubke uit. En die tafel met eten, is dat elke keer zo? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha Sarah, neen zunne. Het was ons nieuwjaarsfeestje, vandaar :-).

      Verwijderen
    2. Da's nu spijtig se, anders had ik mij ingeschreven. Haha nee, het is wat ver voor mij. Maar ga vooral door zonder mij. :)

      Verwijderen
  18. Net Shoot bekeken op digibox en julie Ijverige Wijven, jullie doen mij nogal watertanden zulle. Watertanden naar een dito club, een dito stel vriendinnen en natuurlijk ook naar chocoladetaart! Goed bezig daar in Gent, me dunkt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goed gedaan! Je bent een van mijn favorieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben nog maar een beginner in de naaiwereld maar vind het heerlijk om rond te snuffelen op de verschillende leuke blogs. Gisteren heel toevallig de reportage gezien, je hebt dat schitterend gedaan! K vond het zelf fijn om de persoon achter de blog te leren kennen :-) Hier trouwens ook 3 zonen! Heb vandaag je Jacob patroon toegekregen en sta te popelen om eraan te beginnen. Spijtig dat Gent zo ver is, zou ni langtwijfelen! Doe da nog goed!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 3 zonen, RESPECT! :-) En veel plezier met Jacob (en merci!)

      Verwijderen
    2. Heb mijn eerste Jacob af, een 116 voor de oudste zoon. Een woord: wauw!!! Past perfect en al zeg ik het zelf, t ziet er super uit ( en ik naai nog maar 2 maanden) . Dankje voor de super handleiding, want die ligt aan de basis. Is de Charlie ook voor beginners? En welke stof gebruik je daar best voor? (heb voor de Jacob gabardine van koekepeertje gebruikt). Thanx!

      Verwijderen
    3. Voor Charlie heb je de combinatie van twee stretchstoffen (en een stretchnaald) nodig. Dat is in het begin iets lastiger werken, maar is op den duur een zaligheid.

      Goed dat Jacob zo in orde is gekomen!

      Verwijderen
  21. Dju hè, gisterenavond andere plannen en de digicorder vergeten te programmeren... :-(( Wordt het ergens herhaald? En moest ik in Gent wonen, ik was allang een IJverig Wijf!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hallo,
    je maakt echt prachtige dingen.
    Je was top in shoot.

    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen