12 februari 2013

Smirre

Smirre-3

Nils werd vorige week 5. De feestjes volgen nog, maar waar hij naar verlangde, kreeg hij de dag zelf al. Over een naam werd niet meer nagedacht. Zijn boeken en filmpjes plus enige druk van moeders kant bezorgden hem een tijd geleden al de ideale naam.

Smirre-1

Een cutie die nieuwe madam in huis. Een lieveke ook, de enige vereiste die ik er stelde toen we ze gingen halen en gelukkig klikt het met de zonen.

Smirre-4

Smirre-5

Met hen en hun speelgoed.

Smirre-6


19 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's! En een heel bijzonder verjaardagscadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super, zo'n kat in huis, da's altijd een beetje een avontuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch gek hoe katten op de vreemdste plaatsen nog zo'n gelukzalige uitdrukking op hun snoet kunnen hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk verjaardagscadeau, en tof dat hij dit zelf zo graag wou! Ik ben zo voor het halen van katten in asielen he, die beestjes verdienen ook een nieuwe thuis! 't Ziet er alleszins een lieveke uit en die laatste foto is geld waard :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Smirre gaat daar een zalig leventje hebben bij jullie! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooh daar aan ze plezier aan beleven! Hier 2 exemplaren, alle 2 gered van de straat, en echte schatten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als ik naar die tweede foto kijk zou ik, als notoir poezenweerder, zelf eentje willen.
    Wat een cadeau zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. die laatste foto! zalig! en wat een mooi kado, ik vind het zalig om te zien hoe onze kids met de poes leren omgaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O, ik ben al helemaal verkocht aan smirre!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ach wat leuk en die naam! nu moet ik alleen voorkomen dat mijn meneetje dit ziet, anders worden het nog tranen bij zijn 5e verjaardag...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende naam. Jammer dat de kat niet rood is en gelukkig heeft je zoon niet niet de naam van de hamster uit het boek gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen