20 februari 2013

Het logeerkussen

Het logeerkussen-4

Vandaag moest Nils naar het verjaardagsfeestje van één van zijn beste maatjes. We kochten dit, maar ik wou ook iets zelfgemaakts meegeven en flanste deze middag nog een last-minute idee in elkaar. kussenhoes, maar met een extra vak voor een cadeau, boek, knuffel, pyjama, enzovoort. Tussen voor- en achterpanden ook nog een stuk tassenband voor het optionele meesleuren.

Het logeerkussen-1

Het logeerkussen-2

Het logeerkussen-3

Het logeerkussen-5




31 opmerkingen:

  1. Hij demonstreert dat meesleuren toch zo beeldig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wil ik nu ook al zo lang eens maken! En wat een tof stofke ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kado. Daar zal het vriendje blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een ideaal handgemaakt cadeautje ! (zegt een getuige)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat bedoel je Jo? Zijde gij getuige?

      Verwijderen
    2. LOL Ma neen, ik was ook eens getuige van het feit dat dat een ideaal cadeautje is voor een verjaardagsfeestje, mijn zoon gaf er vorige week ook zo eentje af aan zijn liefste vriendin ;-)

      Verwijderen
    3. Klopt Jo, zo'n leeskussen is een hit! - een andere getuige...

      Verwijderen
  5. Super! Ik onthou dit vooral, want volgens mij is elk kind hier blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zalig cadeautje, simpel en schoon, heel leuke stof!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geïnspireerd idee! En nog eens een mooi kussen ook nog! Zo heerlijk groot! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aha, wat een goed idee die tassenband! Al moet ik daar ook een beetje aan twijfelen bij de voorlaatste foto, lol.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Allez gij. Ik vond dat een leutige foto :-).

      Verwijderen
  9. Heerlijk mooie stof! En wat goed gevonden, zo met die verhuisfunctie erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die hoorspelen zijn de max! Altijd dolle pret bij verre autoritten hier, en genoeg dubbele bodems voor de ouders.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. staat hier ook op de planning voor een verjaardagsfeestcadeautje.
    dat stofje dat je gebruikte is wel zalig mooi, knappe versie!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tof idee voor een verjaardagsfeestcadeautje! Moet ik onthouden tegen dat Lilith zo ver is. Het lijkt me ook wel een zalig groot kussen, is dat 50x50 of nog groter?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super kussen zo zeg! En geweldig stofje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauwie, wat een reuzecadeau! (letterlijk. figuurlijk.)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Great idea! And such great fabric. Found you from Rae...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben helemaal overtuigd en wil dit ook zo snel mogelijk maken. Mijn dochter gaat volgende week op school slapen en ziet dat nog niet echt zitten. Hopelijk wel met haar logeerkussen en een nieuw boek erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldig idee :) Heb hier 2 boekenwurmen die het liefst languit op de vloer van de woonkamer - uiteraard in het looppad - liggen. Misschien inspireert dit ze tot een beter plaatsje - zoals gewoon op de bank ofzo : )

    Werkelijk, leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen