18 januari 2013

Slakken voor de treuzelaar

Slakken voor een treuzelaar-3

Nils is het kind waar altijd op gewacht moet worden. Een treuzelgat of treuzelaar, afhankelijk van hoe goed ik het kan verdragen. Deze Charlie past dus goed bij hem.

Slakken voor een treuzelaar-2

Slakken voor een treuzelaar-6

De slakken werden, ik denk al 2 jaar geleden, hier gekocht door deze vriendin.

Slakken voor een treuzelaar-1

Deze versie ligt hier al maanden. Eindelijk nam ik foto's. Het is van alle exemplaren die ik tot nu toe maakte mijn favoriet, nog net iets meer dan deze.

Slakken voor een treuzelaar-5


27 opmerkingen:

  1. Je liet mij lang wachten op het tonen van deze versie, maar ooooh wat is hij mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt heel erg mooi, prachtig stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zijn uitdrukking op de eerste foto, geweldig! Leuk stofje ook, vindt deze slakkenfan. Allez, slakkenfan is een groot woord. Niet zozeer fan van slakken die gans mijn groentenhof oppeuzelen, wel omdat ze zo op 't gemak door het leven gaan, ik neem daar graag een voorbeeld aan, af en toe ;-) Bon, genoeg bla bla: mooie Charlie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die Nils zo kortgebroekt? Ik peins dat jullie daar vree goed geïsoleerd hebben, amai!
    Schone Charlie, ik kreeg vroeger ook altijd slakken-vergelijkingen op mijn rapport. Had iemand mij toen maar een Charlie gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Verschrikkelijk geïsoleerd, maar sowieso lopen onze mannen zowat constant in onderbroek rond.

      Verwijderen
  5. Heel mooi! Misschien een trage slak, maar wel een gezonde kerel! Zo flink fruit snoepen, daar kan mijn rebel wat van leren!
    Die Charlie, die staat hier ook nog op 't to do lijstje. Verwacht je dus nog maar aan een bestelling... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige Charlie. Prachtige fotos. Prachtig kind.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi!!
    Is Nils ook een dromer? Wij wachten ook heel veel op onze een na oudste , een heerlijk kind maar hij ziet van alles en vergeet vervolgens alles wat hij eigenlijk moest doen.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Enorm snel afgeleid, ziet alles, wil meer tijd om zijn ding te doen. Grrrrr... ;-)

      Verwijderen
  8. Ik zag hem al live...zo mooi, die kleur!
    Maar toch is de 'Meet Charlie' nog steeds mijn favorietje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer zo mooi!en ook zo'n mooie foto's weeral!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zalig!
    Ik heb ook het karakter voor een slakkencharlie :).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zucht, ik moet ook zo dringend zo'n charlie maken ... en het is echt niet dat ik geen voorraad tricot in huis heb ... zucht

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super! De kleuren staan hem echt heel goed. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo schoon en ook dat stofje, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Supermooie foto's! En prachtig stofje :) Goei model he seg!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. idd prachtig met die slakken!!!! mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat en top-slakken!! heel toepasselijk... ik denk dat ik er hier ook een stuk of 3 moet maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Amaai schoon exemplaar, alweer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. haha, zou ook prima passen bij onze zoon...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi! Heb zelf ook zo een treuzelzoontje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig!!! De kleuren zijn inderdaad prachtig!!
    En dat treuzelgat,... ik zit er ook mee :)

    BeantwoordenVerwijderen