19 december 2012

Shoot!

Ooit begon ik een blog. Toen was er een naaiclub. Daarna kwam Van Katoen. Maakdag en Zonen 09 volgden. En nu klopte Sputnik in opdracht van Vijf aan en mag ik mij tot de 6 bloggers rekenen die in het voorjaar in het nieuwe Vijf programma Shoot zitten. Hier kun je er al iets meer over lezen. Blogplannen? Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb hé!

Een paar Instagrammekes om je wat sfeer van de zotte laatste weken en dagen mee te geven.

Shoot-6

Shoot-6-2

Shoot-5-2

Camera's in mijn kielzog, gemaquilleerd worden, fotoshoots ondergaan en toen werd Shoot gisteren met de andere nieuwe Vier en Vijf programma's aan de pers voorgesteld. Ik trok richting Tour & Taxis om daar serieus op mijn ongemak in heel bekend gezelschap plots mijn eigen foto over het scherm te zien passeren.

Shoot-8

Shoot 3

Ik gilde even onhoorbaar en was blij dat ik in de arm van een echte vriendin kon knijpen.

Shoot-7

Benieuwd naar het programma? Sabine postte een paar beelden die je een idee geven van wat jullie kunnen verwachten. Je ziet er 3 van de 6 bloggers. Beautyblogger Sabine, interieurblogger Yvonne en modeblogger Sofie. Reisblogger Bas, ecoblogger Steffi en mij leren jullie normaal gezien midden februari kennen. Verschrikkelijk spannend. Echt!




21 opmerkingen:

  1. Waw! Ik ben zo benieuwd ... Volledig terecht dat ze jou gekozen hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whaw wat een kansen door het bloggen!!! Geniet ervan!!!
    Het zien zal me niet lukken...gene tv bij ons thuis.
    Maar k lees het vast wel ergens in blog-land :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ewel ik heb ook geen tv-aansluiting... :-)

      Verwijderen
  3. We waren bijna 'collega's' geweest! Helaas helaas, verloren ;-)
    Geniet ervan, het wordt ongetwijfeld een leuke ervaring!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Late reactie, maar: ja, als ecoblogger voor StyleMeGreen. :-)

      Verwijderen
  4. Wow wat een spannende tijd! Ik hou de tv in de gaten... Dikke proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super zeg! en geniet er met volle teugen van!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat! Geniet ervan, jij verdient dat dubbel & dik!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heee wat leuk! (ps klopt het dat de link van Maakdag ook naar Zonen09 verwijst?)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn!!! Ik kijk al uit naar het programma! Zal wel spannend zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super! Gaat ongetwijfeld tof worden, veel plezier ermee! Ik ga zeker kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik denk dat jij daar de geknipte persoon voor bent!
    Geniet er maar van!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O dat wordt opnemen, en kijken als ik eens zeker op mijn gemak ben.

    BeantwoordenVerwijderen