6 november 2012

Eentje voor u?

Charlies op overschot 1

Een patroon uitbrengen, het vergt nogal wat werk. Wanneer je het met een gerust hart de wereld in wil sturen, is testen en laten testen the way to go en dat door kritische blikken van zowel anderen als die van mezelf. De laatste en goedgekeurde test op Charlie die ik zelf nog deed, was die van de kleinste en de grootste maat, een 92 en een 134. En laat dat nu net een maat te klein en meerdere maten te groot zijn voor beide van mijn mannen.

Weg geven dan maar!

Charlies op overschot 3

Charlies op overschot 4

Wil jij graag één van deze Charlies? Laat dan hier vóór maandag 12 november een reactie achter met de boodschap welke van beide jij graag wil.

141 opmerkingen:

  1. Wat een leukerds, sowieso een superpatroontje. De maat 92 zou mijn kleine knul waarschijnlijk heel goed passen, of bijna in elk geval, dus daar wil ik wel naar meedingen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. maat 134, dat zou hier precies passen!! en wat is hij mooi. Ik doe zeker graag mee voor zoon Jako

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou voor mijn oudste zoon de Charlie maat 92 super vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Miranda Damhuis6 november 2012 19:52

    Graag zou ik mijn zoon goede sier laten maken met de Charlie in maat 92 op een van zijn vele Jacobbroeken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OoOoOoh , kon ik dat Charlieke in maatje 92 maar hierheen toveren !! Onze Celest is zot van polookes, en van hieruit ziet jouw versie er super uit ! :-) Wat 'n zalig zotte foto trouwens van de krijtende broertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goh, die 134 zou hier perfect passen. Ik doe graag mee, want tricot verwerken dat vergt toch nog elke keer veel moed.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn zoontje draagt op dit moment een maatje 92. Dus het zou super zijn als we het zouden winnen. In ieder geval... veel plezier met het testen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jasper vindt de Charlie 134 geweldig mooi. Hij zou er prachtig mee staan! Leuk initiatief trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ooo, een maatje 92, ben altijd vol goede moed al ik die patronen aankoop, maar heb gewoon gewoon geen tijd om er aan te beginnen. Misschien raak ik zo toch nog aan zon uberhip hemdje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Maatje 92: Ximen en Anakin zullen er om vechten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe graag mee voor de 134! Perfecte maat voor de oudste zoon, en nadien kunnen de andere 2 er ook nog geniet van hebben. Dit zou zeker een blijver zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ok, ik wil niet vaak mijn dochter ruilen voor een zoon... eigenlijk nooit maar deze Charlie doet me toch twijfelen.
    Ze draagt 134 dus hij zou wel passen... :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Maatje 134, daar kan ik iemand mee plezieren!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe graag mee voor maatje 134. Hij ziet er heel leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Helemaal weg van de 134, benieuwd of ik die ook life kan bekijken en mijn superschat van metekindje erin kan zien glunderen...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. oooh, konijntjes.... lief!
    Ik kijk al uit naar het patroon ervan
    ...hoewel ik met schaamrood op de wangen beken dat het Jacob patroon hier al meer dan een halfjaar ongebruikt klaarligt...
    Dus misschien moet ik me toch alvast kandidaat stellen voor de afgewerkte Charlie.....
    (***knippert lief met de ogen****)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Tine Blommaert6 november 2012 20:40

    Onze kleine krullebol zou super blij zijn(en mama zeker) met het Charlieke in maat 92 !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ho MOOI de 92 zou prachtig staan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. deze zijn nu wel mijn ding se ;-)
    maat 92 is hier bijna aan de beurt dus komt zeker van pas ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. oooh ik doe meer dan graag mee aan deze leuke give away ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Maatje 134 voor monsieur Loïc. Ik kan niet naaien om mijn leven te redden, hoe geraak ik anders aan zo'n Charlie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Maat 92 is perfect voor ons manneke! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Twijfel twijfel, kan mijn zoontje Thias nog in die 92? Ik vrees ervoor (of 't zou zeker niet voor lang zijn), dus ik doe mee voor de 134, het neefje - en daarna Thias - zullen er heel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. jajaja maatje 92 zou hier super staan op m'n kleine man!!!
    wordt sowieso een kooppatroontje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Maat 134 zou perfect zijn voor de oudste zoon en wij hebben toch wel zelf ook konijntjes zeker :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ooh, maatje 92, dat gaat perfect voor dat Jackske hier thuis... super van al je werk trouwens, ik vind het een de max - patroon!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Graag in maat 134! En dan probeer ik het daarna zelf nog eens in een kleiner maatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh, ik doe zeker mee. Het maakt niet uiot welke van de twee. Ik vind wel een kandidaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh wauw! Ik doe heel graag mee voor de 92 voor mijne Lou!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ooh, de kleine Charlie! Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. oh oh de grote charlieeeeeeeeeeeeee :D

    BeantwoordenVerwijderen
  33. euh, ja, graag zelfs! Maatje 92 zal net te klein zijn, dus graag de 134 voor op de groei.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo,

    Mooie stofkes zijn dat. Wij, mijn zoon en ik doen graag mee voor maat 134. Hij groeit als kool dus binnenkort past dat perfect.
    Alvast bedankt.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oh die met korte mouwtjes, maat 91, ideaal als beloning voor m'n kleine mannetje dat op het potje leert gaan en dat redelijk flink doet ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Vol ongeduld ligt de tricot hier te wachten. Dagelijks bekijk ik de shop, teleurgesteld dat Charlie er nog niet is.
    Ja, je leest het goed, geduld is mij niet mijn beste deugd.
    Vandaar doe ik graag mee voor maatje 92. Mijn zoon zou er super mee staan !

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Joep, voor mij de 92 graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Maatje 92 zou mijn oudste zoontje beeldig staan! En, kleine broer zal het met plezier recycleren...

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Lange mouwen voor de winter! Heel mooi! Ik kijk ernaar uit om het ook eens zelf te proberen! Maar met een echt voorbeeld is het natuurlijk altijd beter ;-) Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  40. oh, ik ben helemaal gek van de Charlie 134!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. De Charlie met de korte mouwen. Moest ik het winnen, is het een kadootje voor een bevriend koppel die een jongetje krijgen. Maar dan vraag ik het wel terug, als ik zelf ooit zoontjes heb. Aja!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik vind ze allebei fantastisch. Ik heb een zoon in 92, maar ook een dochter in 134 die deze ook wel geweldig zal vinden. Maakt mij dus niet uit welke, als ik er al eentje zou winnen zou ik superblij zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. maat 92 zou zalig zijn voor mijn zoon Kas!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. De kleinste maat zou perfect passen voor mijn kleinkind! Ik doe dus mee! Mocht ik winnen dan hoop ik dat het even mooi staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Oh wat zijn ze leuk!
    Ik doe graag mee voor de 134, denk wel dat mijn zoon die leuk gaat vinden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hey Sharon! Voor mij super graag die maat 134! En ik vind dat deze echt naar mij (alé mijn zoon) moet komen :-)), want een Charlie voor mijn Charlie, dat kunnen er allicht niet veel zeggen hé!
    Greetz

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoe leuk !!! Hier zou mijne zoon perfect in de maat 134 passen ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  48. De 92 graag voor Tijl! groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Komt dat eens goed uit, mijn zoontje begint net zijn maatje 86 te ontgroeien :D

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Oh, de 92 zou hier prima van pas komen, compensatie gedrag voor het opmaken van de gympie tricot voor/door z'n grote zus!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Toppie. Zoonlief en maat 92 dat wordt binnenkort een perfect match!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. prachtig! maar de maten zijn helaas niet voor mijn kinders... van harte gegund aan een ander

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ik denk dat mijn neefje in de 92 kan groeien, hij is goed bezig en hij verdient wel iets. Hij lacht ten minste naar mij itt zijn zus die wel kleedjes krijgt

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Super!!!! Uiteraard zou ik graag dat grote exemplaar winnen!! Maar winnaars zijn we allemaal als we voor een prijsje weer een super patroon kunnen kopen. Nu alleen hopen dat mijn naai-ervaring voldoende is om zelf een geweldige Charlie te maken!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat een superleuk moedel! Ik heb een zoontje die maatje 128 draagt, dus die zou ik héél gelukkig maken met dat maatje meer ;-). En ik kijk er al naar uit om op petit bazaar het patroontje ook te kunnen kopen! Maar ook eentje winnen zou natuurlijk mooi meegenomen zijn, dan heb ik een schoon voorbeeldje tegen dat ik eraan begin ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ik doe graag mee voor maatje 134. Zo mooi en mijn boevemans zal er mooi mee staan. Ik denk dat deze halslijn hem goed zal bevallen. Het zit hem snel te strak.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ooh, dat is schoon!
    Ik zou de mooie konijntjes wel willen hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Haha wat een geweldige foto!!!!
    Deze maten zijn wij allang voorbij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  59. ik doe graag mee voor maatje 92. Ik sta al te popelen om het patroon te kopen. En een voorbeeld van de meester herself is mooi meegenomen.

    Ellenspanhoveatgmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ik ga voor maatje 92, niet voor mijn dochters, maar wel voor mijn liefste petekindje. Hierin zou hij echt om op te eten zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Maatje 92 pretty please. En ik kijk zoooooo uit naar het patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Juij! Ik maak al plaats in de kast voor dat maatje 92! Otto zal schoon zijn en onze Fons zal er dan binnen een paar maanden ook nog 'ns lol in kunnen trappen! Alvast bedankt! :)
    Enne... Ik ben alvast fan van 't patroon! Knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Een maatje 92 zou hier perfect passen...vooral bij zijn nieuwe Jacob :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Onze "grote " vent (Sietse) zou in de lente de 92 kunnen aan doen. Zo schoon.
    Ik wacht alvast op het aankooppatroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Super! Hier ligt de stof al ongeduldig te wachten op maatje 92!

    Groetjes, zomersproetje

    BeantwoordenVerwijderen
  66. O geweldig, die maat 92 zu nu mijn ene, en volgend jaar mijn jongere zoontje perfect passen.

    Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  67. maatje 134 zou mooi passen voor mijn ventje!
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. prachtig!
    ik kan ze beiden gebruiken
    maakt dus niet uit maar toch een lichte voorkeur voor de grote
    ziggy

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ik heb er hier lopen die in de grootste passen :-). Ik doe dus heel graag mee voor de 134!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. 134, die zou onze zoon mooi staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Mijn oudste zoon past binnenkort wel in die kleinste, en de jongste zoon gaat die daarna nog kunnen afdragen. Dat zou hier dus voor dubbel plezier zorgen. Maatje 92 dus ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Kan zo'n Charlie voor een meisje? Ja hé! ze zijn echt mooi, volgens mij passen die konijntjes in maat 134 nog net voor de jongste

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Wat een super leuke shirts! Ik heb niemand om er in te steken maar wilde alleen even kwijt dat ik ze tof vind :)

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Veerle (Ename)7 november 2012 09:17

    Die 134! Denk dat hij dat een super verjaardagscadeau zou vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Superleuk, die Charlies! Ik kan niet wachten op het patroon zodat ik voor mijn 3 zonen nog eens iets leuks kan maken.
    De 92 zou mooi zijn voor mijn middelste!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Maatje 116 please :-)
    Met de Jacob broek zou dit fantastisch staan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  77. maatje 134 gaat hier binnenkort wel passen bij de zoon. supermooi!!! groetjes daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Ooooh, schoon! Is het patroontje al te koop?? Ik zou heel erg graag de 92 winnen, voor mijn kleine knapperd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  79. 92 zal wel passen voor arendje die op 12 november 2 jaar wordt ! Hiep hiep hoera voor ons kleinste neefje !

    BeantwoordenVerwijderen
  80. uw schoon charlietje zal beeldig staan op astor, het dunste 4 jarig manneke ter wereld :-)
    en kan dan ook als voorbeeld dienen voor verdere huisvlijt alhier. prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. O leuk!! moaat 92 zou mijn mannetje goed passen!!
    ( eigenlijk wacht ik nog een beetje op de jacob, daar ozu hij denk ik erg leuk op staan!)

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Dochter was van van de konijnen! Dus ja, graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Miljaar hier doen weer veel mensen mee :p Maar ik waag toch mijn kans voor mijn ultracute neefje, maatje 92 graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Amai, schoon hoor. Dat maatje 92 mag gerust mijn kant uit komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Prachtig zeg! Een 92'ske zou super zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Een charlieke voor mijn Oscartje zou de max zijn in maatje 134! En anders is het wachten op het patroontje voor dit super leuke Charieke!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Ik kan hélemaal niet naaien, ben zo onhandig als de pest en heb hier helaas geen stoere jongetjes rond lopen. Wel een 2-jarige meisje met een voorliefde voor roze. De 'weggeef' laat ik dan ook even aan me voorbijgaan.
    Maar 'k wou toch graag even kwijt dat ik je foto's schitterend vind! Echt waar, zo ontzettend mooi! Om in te kaderen...

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Jonah(mijn zoon) met een Charlieke in maat 134 zou perfect zijn!N's iets handgemaakt wat nie van eigen hand is dat zou heel leuk zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Nu mijn Jacobbroek van de maakdag eind-de-lijk is afgewerkt, zou de grootste Charlie het plaatje alleen maar compleet maken! Ondertussen wachten we hier ongeduldig af tot het patroontje te koop is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Goh, ik heb kandidaten voor zowel een grote als een kleine Charlie.

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Tuuuuuuurlijk willen wij graag zo'n Charlie! Ik heb hier twee kinderen rondlopen die in een 134 passen, dus ik waag graag mijn kans...

    BeantwoordenVerwijderen
  92. oh zo mooi! Het patroontje komt hier al zeker in huis, maar zo een echt mamasha versieke in maat 92 kunnen we ook zeker gebruiken :o) en de andere maten maak ik dan wel zelf 1 keer ze nodig zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Couture giraffe7 november 2012 12:07

    Mijn zoon wil ook graag een echte Mamasha in zijn kleerkast! Eentje in maat 92 moet perfect passen!

    BeantwoordenVerwijderen
  94. oh mijn hart slaat over... de 92 graag voor ons ventje

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Maat 92 zou super leuk/welkom/schattig/te gek/koel/hipperdepip zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Ik doe graag mee voor de 92.
    Ik kijk al uit naar het patroontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Oh... ik doe graag mee voor de grootste versie...

    BeantwoordenVerwijderen
  98. ik doe mee voor de 134! daar kan ik mijn petekindje een plezier mee doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Leukleukleuk!! Charlie maatje 92 is er eentje voor onze Gus!

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Ze zijn allebei super maar ik ga voor maatje 92 voor zoonlief! Duimen maar en bedankt voor dit initiatief....

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Ik verlang al om het Charlie patroon te kunnen aanschaffen!
    Mijn zoontje Eli is dan ook alvast kandidaat voor maatje 92!
    Mamasha, goed bezig! Wij zijn fan!

    Groetjes uit Oostduinkerke!

    BeantwoordenVerwijderen
  102. ik kijk ernaar uit om het te maken, maar doe toch ook graag mee voor de 134, leuk leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Hier 2 zonen in de aanbieding. Die grootste maat, daar kan ik het geduld niet voor opbrengen om nog zolang te wachten tot de oudste genoeg gegroeid is om grote Charlie te dragen. En in maat 86 krijgt de jongste stilaan een spannend bodybuildercaruurke dus maat 92 is perfect getimed! Wij gaan voor maat 92.

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Wout past nog net in een 92, dus ik doe graag mee voor die maat!

    BeantwoordenVerwijderen
  105. maatje 92 zou perfect staan bij Douwe nu hij ook al een Jacob broekje heeft...

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Die met de lange mouwen! Ik denk dat de kleiner zal al te klein zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Ik doe mee!! Voor onze Gust eentje in maat 134. Die is zot van konijnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Super. Eens iemand die patroontjes voor jongens maakt!
    Charlie is super. Mijn zoon Ilya kan binnenkort in de grootste maat...

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Kan de Charlie ook voor een stoere dochter? ;-) Een grote stoere dochter?

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Daar klopt mijn hartje sneller door♥♡♥♡
    Ik doe ook graag mee voor maatje 92 ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  111. mijn zoontje Leo heeft net maat 92, dus die zou hier super van pas komen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  112. superschattig die Charlie, en die konijntjes van maat 134 zijn al helemaal te gek! Ik kan er iemand superblij mee maken!!!!
    Veel succes met het patroon, komt ook op mijn verlanglijstje !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Die is leuk! Ik doe graag mee voor maat 134.

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Met maatje 134 zou je zoon 2 (of misschien zoon 1) een heel groot plezier doen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Mijn beide dochters zouden vechten voor de charlie maat 134!

    BeantwoordenVerwijderen
  116. charlie maat 92 voor mijn kleinste spook zou niet misstaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Supermooi! Het kleinste maatje is ideaal voor mijn jongste zoon binnen enkele maanden. Laat maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Ik waag ook m'n kansje voor de maat 134.

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Oh waaaaaw!! Voor onze Rune is maatje 134 i-de-aal!

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Ik waag mijn kans voor maat 134. Zou ik daar zelf nog in passen? Of toch maar voor de zonen?

    BeantwoordenVerwijderen
  121. De basketsloefkes graag! Ze zijn dé max! Hier 2 zonen 2jaar verschil, bijna dezelfde maat.... dat wordt vechten!

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Onze Pepijn heeft juist een 92, dus ik waag graag mijn kans! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey ! Ik doe mee voor de 134 - laat dat nou net passen voor mijn oudste zoon, se !
      groetjes,
      Leen

      Verwijderen
  123. greetje pateeke8 november 2012 22:54

    wauw, ik doe mee voor de 134, perfect voor de zoon; zie!
    Prachtig trouwens

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Wauw! Ik zie deze prachtige Charlie perfect aan bij mijn Noah met maatje 134. Prachtig!
    Groetjes,
    Machteld

    BeantwoordenVerwijderen
  125. hanne Quidousse9 november 2012 10:52

    Super ! Ik wil meedoen sha. En zeg nu zelf, een VKSJ zoontje met een patroontje van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Fantastisch!! Ik wil ook graag meedoen! Maatje 92 zal te klein zijn dus met wat geduld zal ons Lukasje zeker supermooi staan in dat maatje 134. Binnenkort waag ik me aan de Jacobbroek dus dat zou er fantastisch op staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Aymeric zou prachtig staan met maatje 92!

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Ik doe ook graag mee! Ik waag me volgende week aan de Jacobbroek, de Charlie zou het helemaal af maken. Zowel maatje 92 als 134 zijn hier bruikbaar... Moeilijk kiezen... Dan maar de 134, dan kunnen onze andere twee jongens er ook nog van genieten! Ik kijk al uit naar het patroontje, want ik vind die Charlie echt prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Louise Vantomme9 november 2012 14:46

    Doe mij maar de 92 AUB? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Oooh wat kan jij toch prachtige tricotspulletjes afleveren!
    Beide zoons en ook de dochter waren hier meteen Big Fan;-).
    De 134 kan hier dus gedurende meerdere jaren voor de drie monstertjes dienen en past perfect bij hun jacobjescollectie...

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Rikje had graag maatje 92 gehad... En daar kan ik toch niet nee tegen zeggen;) Jij? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  132. op het laatste nippertje wil ik toch ook nog mijn kans wagen! Om er nog lang plezier aan te hebben, mochten we winnen, gaan we voor maatje 134.

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Maat 92 voor mijn neefje! Lief :)

    BeantwoordenVerwijderen
  134. OP de laatste nipper, doe ik mee voor maatje 92, en hopen dat onze Mathijs er héél snel ingroeit!

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Ohh leuk! Net terug van vakantie en nog net op tijd: wij doen graag mee voor maatje 134! Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  136. héhé, nog net op tijd om mee te doen :) Mijn jongste telg draagt momenteel een 92, dus dat zou net goed uitkomen !

    BeantwoordenVerwijderen