26 november 2012

Weggeefmagneten

Bloggen heeft zo zijn voordelen. De cadeautjes in ruil voor een blogpost bijvoorbeeld. Ja, zo doen ze dat tegenwoordig, maar ik ga niet op alles in. Met sommige dingen zou ik jullie zo wegjagen, maar af en toe zit er een tof voorstel tussen die mails.

Dit keer deed Smartphoto er eentje. Zij bieden fotoproducten aan en toen ik daar eens doorsurfte, botste ik op hun nieuwste gadget, de fotomagneten. De vierkante versies sloten perfect aan bij de goesting om enkele van mijn instagrambeelden te laten vereeuwigen. Dat + een schoolbord + de dagelijks op te hangen kleuterkunst en de keuze was snel gemaakt.

Weggeefmagneten 1

De magneten doorstonden intussen al wat jong-, papier- en krijtgeweld. Het kroost vindt foto's van zichzelf op dat bord geweldig en tekenen huizekes waar ze in wonen. Wij hangen er vooral dingen mee op. Tandartsbrieven, Ivagokalenders, postkaartjes en vooral heel wat kleutervisies op het leven. Handig, maar ze zijn ook gewoon echt schoon.

Weggeefmagneten 3

Weggeefmagneten 2

Ook wat beelden in het achterhoofd om iets mee op te hangen? Smartphoto geeft twee van mijn bloglezers een set van 4 magneten en gratis verzending cadeau. Ronde of vierkante, jij kiest! Donderdag loot ik 2 winnaars uit wie voor komende donderdag 12h onder dit bericht een reactie nalaat.

Is de nood aan magneten zo dringend dat wachten op een Smartphotoset geen optie is? Dan vind je net als ik en andere liefhebbers op Pinterest serieus wat inspiratie.

Weggeefmagneten 5

Wij zitten in onze jaarlijkse presintelijke opruimbui. Hij komt hier niet als je niet eerst wat weg geeft en op de stapel 'das voor babies' kwamen onder andere nog 2 houten puzzels terecht. Die hielden we dan toch maar.

Weggeefmagneten 4

174 opmerkingen:

  1. Oh, zalig! Allebei de sets.
    Count me in! Wordt 1 niets, dan kan ik toch nog voor 2 gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh, ik doe ook een poging om te winnen. Niet dat dat hier ooit wat wordt, maar wie niet waagt en al. Ze zien er echt heel tof uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk ik doe ook graag mee! De vorm maakt me niet zoveel uit! Echt een leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super, ik doe mee! Kleuterknutsels genoeg om te bewonderen op ons magneetbord! Wat een tof idee :-) Vorm maakt niet uit, het zijn de foto's die erin komen die tellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh geweldig, wij hebben nog geen magneten in huis. En met de tekeningen die ze hier maken zou dit wel stilletjes aan tijd worden :-)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk! Ook het puzzel-magneet-idee is top.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is leuk! Ik waag ook mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. JA IK WIL :-)). En met 3 zoontjes in huis keuze aan kleuterknutsels genoeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh ja.... wil ik wel echt hééééééééééééééél graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, ik doe ook mee voor de vierkante :-) Gaan de kids super vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. We gaan hier ook nog es 'n kans wagen:- Wie weet ben ik toch braaf geweest én komt de Sint toch langs...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Och ja, binnenkort hebben we een nieuwe ruimte, jeuj, waar een groot magneetbordachtig iets en de bijhorende magneten dus zeker van pas zullen komen!
    Groetjes
    Niek

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ja ja ik doe graag mee!!! Wie niet waagt, niet wint hee!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schoon foto's wederom...blog en instagram!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik wil ook!!!! De vierkante magneten voor op mijn met-stof-overtrokken-DIY-magneetbord!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jaaaaaaaaaaaa, leuk, super, ik doe graag mee. En ik ga op zoek naar leuke ideetjes voor kerstcadeautjes op Pinterest. Mag me enkel niet te veel laten inspireren, want daar is zoveel te zien!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie magneten. ik probeer ze eerst hier te winnen, maar anders ga ik er nadien snel bestellen.
    En wat leuk is de ' das voor babies-stapel'

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, Ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, Ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, Ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, Ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, Ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, Ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, Ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, Ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, Ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, Ik ook, ik ook, ik ook, ik ook!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oow, wat een geweldig leuke magneetjes! Ik wil gráág een kansje wagen om ze te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb net een nieuw magneetbord, dus dat zou wel van pas komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Aiaiaiai; wat een reeks gegadigden alweer. Die niet waagt, niet wint zekers? Bij deze mijn 'kandidatuur'. Graag zou ik wat van m'n hipstamatic-pics op die magneetjes zien verschijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik wil heel graag mijn aapie op een magneetje aan de oma's en opa's geven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wij hebben hier net 2 grote magneetborden opgehangen om de overproductie aan tekeningen en doodles op te vangen, dus magneetjes zijn welkom. Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ook ik wil graag mijn kans wagen! Leuke magneten zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ah zooo tof! Die komt op mijn lijstje voor 'zeker ooit op ons bord te belanden', gewonnen of niet! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ook ik wil me wel 'opofferen' om die magneetjes eens uit te testen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wauw, die zijn echt heel mooi. Gelijk op mijn kerst-verlanglijstje gezet!! en wie weet, heel misschien win ik hier ook wel ;-) Bedankt voor de tip in ieder geval

    BeantwoordenVerwijderen
  28. zalige foto's!!!! ik waag ook graag een kans!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. leuk leuk leuk, allebei de sets! Ik speel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Awel, count me in! De puzzelmagneten stonden ook al op mijn lijstje, maar een magneetbord kan niet vol genoeg hangen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. zou leuk zijn voor in m'n naaikamer! ik doe dus mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh wauw! Febe heeft hier net ontdekt dat zij dat is in dat fotoboek, dus dat zou een ideaal cadeau zijn. Ik doe mee!
    Wat maak jij trouwens prachtige foto's! dat wil ik ook kunnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. zo schoon! daar doe ik uiteraard aan mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. heel mooi! Dit zou mijn kleuter ook geweldig vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Met een beetje geluk... wat beeldmateriaal bij de soms wat vage koelkastpoezie is misschien geen slecht plan...

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik voeg me toe in het rijtje. Mijn sobere zwarte magneten zouden zeker en vast plaats mogen maken voor deze magneten!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Zo'n leuke give away laat ik niet aan mij voorbij gaan. Ik doe mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Het rijtje wordt langer, want ik wil ook een kansje wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik win nooit....maar voor mijn kleinzoontje dat gek is op de magneetjes op de koelkast , waag ik toch mijn kans. Wie weet ?!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Pick me, pick me, pick me!!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ook ik sta hier graag voor in de rij!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Oh, die wil ik ook wel! Wij bestelden vorig jaar onderzetters voor onder de tassen bij smartphoto en die kwaliteit is echt heel goed. Dus ga ik nu voor de magneten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Oh ik doe graag mee! :-) En dat ideetje van puzzelmagneetjes is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Cool, ik doe mee voor die magneten!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wauwie ik vind ze heel tof en doe dus graag mee! Ik ben dan wel niet in bezit van zo'n blitse smartphone noch hip Instagram-appje, maar met andere foto's zal dat ook wel een schoon resultaat geven zekers?

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ewel daarvoor wil ook nog wel eens meespelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Oooh leuk! Zou perfect passen op mijne frigo! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Heel graag, idd een geweldig idee om enkele instagrammetjes te vereeuwigen!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. ronde meer dan voldoende, maar die vierkante dat is cool.
    als je er veel hebt kan je er ook memory mee spelen...

    BeantwoordenVerwijderen
  50. oh zo tof!! Ik waag ook mijn kans (en bestel er zeker ook zelf! Zo tof zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ik kan ook wel wat magneten gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. ooh ik doe ook mee!
    De fotomagneten zijn geweldig, de puzzelmagneten fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. ook hier een enthousiasteling... graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ik wil ze heel graag winnen! Liefst de vierkante! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. ah ja, tof! Ik waag ook mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ik heb nog genoeg plaats op mijn koelkast, dus 'count me in'!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hee dat is leuk, die wil ik ook best winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. ik wil ik wil ik wil
    waaaaaauw
    ziggy

    BeantwoordenVerwijderen
  59. onze koelkast hangt al vol met magneetjes die we in de loop der jaren hebben verzameld, maar fotomagneetjes die hebben we hier nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. heel leuk, ik wil ook wel een kansje wagen

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Mag ik ook mee doen? Die zouden hier goed gebruikt worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ik doe mee! Ik ben al kla,g bij smartfoto dus als dit niets wordt bestel ik ze wel gewoon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Super! Mijn dochtertje heeft een magneetbord op haar kamer, met wat fotomagneten van de familie erop zou schitteren! Maar die puzzelmgneten zijn ook al een heel leuk idee!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Zo'n leuke magneten, dan waag ik ook graag mijn kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Superleuk! Maakt niet uit welke set, als ik maar win ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. I'm in! Binnenkort hebben we hier een magneetmuur en ik zou het fijn vinden om mijn dochter van 14m af en toe eens (figuurlijk) tegen de muur te plakken :-)
    Vierkante vind ik het leukst.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Jaaa! Ik doe mee! Wat een leuk idee, die fotootjes als magneetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  68. voor een keer doe ik ook eens mee wegens te veel foto's om omhoog te hangen en op de koelkast en locker is nu toch nog wel een beetje plek vrij zeker :-) ziet er superleuk uit trouwens

    BeantwoordenVerwijderen
  69. ik doe ook mee, mijn kleine meid zou daar dol op zijn (en ik ook)

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Die vierkante zijn heel schoon, dus jajajaja, ik doe mee! Enne... 'k Wil kik ook wel ne keer bloggen over vanalles zulle, in ruil voor freebies... :D

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Tof zeg, dat wil ik ook wel! Die van jou zijn alvast heel mooi, maar wat wil je met zo'n mannekes.

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Waauw, ziet er superleuk uit! Daar wil ik ook wel aan meedoen! En je kids zien er trouwens heel schoon uit, de fotootjes zijn dat ook :-) En bedankt voor die andere magneet-tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Oh, ik waag ook wel héél graag mijn kans! Ideaal om nog een kerstcadeautje voor peters en meters mee te laten maken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. ik doe niet vaak mee, maar deze vind ik echt super. Schrijf me maar op! Liefst de vierkante, maar de ronde zijn ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Super, zou ook een leuk meter/peter cadeautje zijn voor bij de nieuwjaarsbrief? Goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Deze magneten zijn te mooi om niet mee te doen, ook al zijn er al zoveel anderen die ze graag ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Al een héél lang rijtje comments hier, maar de magneetjes zijn echt heel tof. Dus ja! ja! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Wauw, ondanks alle vele reacties waag ik toch ook maar een kansje, lijkt me heel erg leuk!

    groetjes, Elske

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Ooh! leuk, ik doe mee!

    Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Amai, ik ben hier niet alleen. Ondanks de grote belangstelling wil ik toch ook mijn kans wagen, je weet maar nooit !

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Ik wil ik wil ik wil... Allez, ik zou graag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Ah, nice zeg!
    Die fotokes zouden hier ook mooi staan!
    Puzzels zijn hier helaas (nog) niet door gebrek aan kindjes

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Ik doe ook graag mee, heel leuke give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Leuk idee en echt prachtige foto's, je hebt er oog voor! Bij deze bevestig ik mijn deelname.

    BeantwoordenVerwijderen
  85. wel ja, ik doe graag mee. Ik ben op dit moment ook al foto's aan het selecteren voor de kerstkado's

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Wij doen ook graag mee ! Onze jongens zouden het super vinden om hun eigen gekke bekken te zien schitteren op de magneetmuur van hun kamer !
    Groetjes,
    Ilse en Co

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Ze zien er heel erg leuk uit!
    Daarvoor doe ik ook graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Van Smartphoto hebben we al veel fotokado's besteld, allemaal even mooi. Dus die magneten willen we ook wel eens uittesten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Ja, ik doe ook mee-voor de 4kanten

    BeantwoordenVerwijderen
  90. ik waag graag mijn kans! Waar vond je zo een echt ouderwets magneetschoolbord btw?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op een tweedehandssite, een oude school die sloot.

      Verwijderen
  91. Wij hebben net een deur geplaatst en zijn deze aan het schilderen met bordverf. De magneten zouden hier prima bijpassen. Dus noteer me maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Supermooi en leuk. Ze zouden mooi staan op onze afzuigkap.

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Een magneetbord hebben we al, nu die mooie magneten nog :-)

    Rika!

    BeantwoordenVerwijderen
  94. oooh, ja! dat wil ik héél graag!

    marie

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Hier ook 'oooh' en 'aaaah'. Die vierkante vind ik tof! Wij hebben een koelkast met een verzameling magneten uit alle landen/steden waar we geweest zijn, maar deze kunnen er zeker nog bij *duim duim duim*

    BeantwoordenVerwijderen
  96. man man man, waar vind jij toch altijd die mooie dingen?
    megajaloers hier dus doe ik graag mee om er ook zo'n setje binnen te halen.
    en je hebt meteen ook een super kerstcadeautip bezorgd voor de oma's en opa's van deze wereld.

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Heb ze ook al eens bij een vriendin op de ijskast zien hangen en was toen al verkocht!Doe dan ook graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Oh! Oh! Oh!! Meestal kom ik hier gewoon eens piepen, maar deze keer doe ik wél en héél graag mee met de weggeef actie! Count me in alstublief :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  99. wowie, ik doe ook graag mee!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Die zijn wel heel erg leuk! Ik doe graag mee!
    Kom je ook kijken bij mijn Give Away?
    www.mevrouwpardoes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  101. ooh zo tof, ik doe mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Wauw, die magneten zouden zo leuk staan op mijn één-muur-keuken-krijt-magneetbord! Daarom waag ik ook eens mijn kans. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  103. leuk idee, ik doe mee. Wordt het niets dan heb ik toch al inspiratie opgedaan voor cadeautjes voor onder de kerstboom.

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Ik doe graag mee voor beiden. Wat een leuk idee. Mmm love it ♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Ik doe graag mee voor beiden. Wat een leuk idee. Mmm love it ♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Ik doe heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag mee, superleuk cadeau-ideetje, al zal ik ze waarschijnlijk zo mooi vinden dat ik er maar moeilijk afstand zou kunnen van doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Ik doe mee! Ik doe mee!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  108. wat een leuke give-away! ik doe zeker mee!
    onder het motto: magneten heb je nooit genoeg...

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Dikke merci voor de tip (zo'n blogster volgend die af en toe wat reklaam maakt, is ook handig) en ik waag graag mijn kans. 't zou gewoon zo schoon zijn op onze nieuwe frigo, of als cadeau voor Ida's meter en peter of gewoon om aan mijn ijzeren bed te hangen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Ik vind het altijd erg jammer als goedgelezen blogs veranderen in goedkope reclameborden. Dus ik doe niet mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Zo schoon, de mooiste magneetjes die ik al ooit zag. En ik kan het weten want ben magneetjesverslaafd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  112. oh lijkt mij super! ik doe graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Heel mooie exemplaren heb je daar! Ik doe graag mee, en zal - als ik win - speciaal wat gekke foto's van de kinders trekken!

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Heb eindelijk een koelkast waar ik magneten op kan plakken. Dus graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Jaaa wat een supercoole magneten! Ideaal peter- en meterkadootje! Ik doe mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Jaaa ik doe graag mee voor de magneten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Nou die willen wij ook wel winnen natuurlijk, versturen ze ook naar Nederland?
    vonken@casema.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Haha, ik waag ook eens mijn kans!! Super k-do ID

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Ik doe ook graag mee om de Insta-foto's van onze verse zoon in magneetvorm te laten maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Ik doe heel graag mee. Ideaal als Kerstcadeautje! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Dit cadeautje wil ik ook wel winnen!! Ideaal voor ons magneetbord.

    BeantwoordenVerwijderen
  122. waaw zo mooi!
    Ik zou ze graag winnen om onze nieuwe chauffage in onze keuken op te fleuren!
    wat leuk om die te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  123. zo zalig leuk! I'm In!!

    ah, en kheb gestemd voor u voor site van het jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  124. ik wil ook nog graag meedingen. De oude puzzels kregen ook al een magneetje, maar met foto's zou nog leuker zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Die zijn leuk; ik doe graag mee. Sinterklaascadeautje voor mij...

    BeantwoordenVerwijderen
  126. lap, te laat. wel super wijs en ook leuk om kado te geven aan oma's bvb

    BeantwoordenVerwijderen