10 oktober 2012

Herkansing

Haalde je de lijst voor morgen niet? No worries, er is nog steeds Maakdag en ook bij Maakdag valt er iets te winnen! Heb jij zin in een dag gezelligheid, in zoete uren en uiteraard in een serieuze portie handwerk? Dan is Maakdag iets voor jou! Binnenkort maken we de data voor de Maakdagen in 2013 bekend, maar eerst geven we iets weg.

Een Maak(dag)bon ter waarde van €100!

Maakdagbon 1

Maakdagbon 2

Goed voor een naaiworkshop samen met een vriendin, twee naaiworkshops voor jezelf of gewoon een combinatie van meerdere workshops.

Hoe win je de bon? Volg ons voortaan op facebook en lees hier hoe je kan winnen!

Mochten hier mannen meelezen. De bonnen zijn binnenkort op de website verkrijgbaar.

4 opmerkingen:

  1. Veel succes allemaal !
    Ik zit niet op FB....kan dus (helaas) niet meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. pfff... weer zoiets met stemmen ronselen... daar doe ik niet aan mee, dat mensen lastig vallen... ik heb ook niet enorm veel fb vrienden, ben heel selectief dus winnen kan ik toch nooit!
    Veel succes aan wie wel meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk leuk leuk allemaal die workshops! Wat jammer nou toch dat ik in Nederland woon! Ik doe in mijn fantasie gewoon mee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben het eens met Marleen. Wedstrijden met stemmen ronselen, da's op voorhand al een njet voor mij... Jammer.

    BeantwoordenVerwijderen