2 oktober 2012

DIY kleuters

Vrijdag verjaren er wat klaspoppen. Jules, Sam en Lola geven een feest en in ruil voor een zelfgemaakt cadeautje krijgen de kleuters een suikerrush. Een tekening lag voor de hand, maar werd zelfs door de jongsten der DIY'ers als saai bestempeld. En omdat de bezigheden in de zijbalk de kwali-tijd met mijn kinderen soms tot een minimum doen herleiden, deden we vandaag een effort.

Nils' doel? Een draagsysteem voor de klasmuizen.
Thors? Een kroon voor Jules.

DIY kleuters 1

DIY kleuters 2

DIY kleuters 3

DIY kleuters 4

DIY kleuters 5

DIY kleuters 6

DIY kleuters 7

DIY kleuters 8

DIY kleuters 9

Goedgekeurd!

24 opmerkingen:

  1. Hebben de mannen dat zelf bedacht? Sjiek ze ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig! :-) Als ik dat aan Thijs laat zien, begint hij direct ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dank u. hier in nl is het vrijdag 'dag van de leraar' en ook dar de opdracht iets zelfgemaakts mee te nemen voor de juf of meester. een kroon voor een koningin van een juf lijkt me prima!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sinds hij vorige maand gestart is met school, wil die van ons ook knutselen op vrije mama-momenten... Is toch genieten, zo knutselen met de zoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat en prachtige en o zo schattige fotoreportage!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha, die geconcentreerde gezichtjes, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zalig, hoe Thor met uiterste concentratie dat kroontje op 't hoofd test! Hij nam zijn taak geweldig serieus, me dunkt. Maar dat mag natuurlijk wel, want zo'n kroon voor een pop, dat is een serieuze aangelenheid! Super! Heel goed gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk!
    Chapeau ook voor jou, ik heb daar nooit het geduld voor om zo te knutselen met mijn gebroed.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig! De concentratie spat van het scherm af!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. zo.ongelooflijk.schattig.
    die serieux!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo serieus dat het onwaarschijnlijk schattig is. En die kleuterhandjes ♥!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo mooi!! Ik moet ook nog iets verzinnen tegen morgen. Vorig jaar knipte dochterlief een boom; ze heeft al een eigen willetje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De max! Zo een kroontje wil ik ook wel!
    Een wat een overgave!

    BeantwoordenVerwijderen