8 oktober 2012

De workshop is voor...

Het was een beetje een strikvraag en eentje in jullie voordeel. Want ik maakte met dat lievelingsstofje van IKEA al meerdere babyspullen. De eerste 15 die een bavet, dekentje, ververslap of sloefjes antwoordden, kunnen donderdag gratis deelnemen aan de Ikea workshop.

Dat zijn
1. Ellen DG
2. Kir
3. Mie
4. Owl My God
5. Sharon Delabie
6. Zo-ella
7. Lalotte
8. Maaike
9. Stefanie
10. Miss Stiksel
11. Wannesraps
12. Mama Saartje
13. Evalou
14. Nele
15. Evavertelt

Edit: Mie geeft haar plaatsje af aan Ann (reactie na Evavertelt). Ann, mail jij me jouw emailadres?

Sta jij in dit lijstje en ben je toch niet beschikbaar, laat dan ongeveer nu of toch heel snel iets weten. Er waren heel veel mensen die graag deelnamen en het zou jammer zijn mochten die een toch vrije plaats niet kunnen invullen.

En ik ben even heel streng moeten zijn. Wie hier in het lijstje staat en graag met vriendin kwam, ik nam de vriendin niet op in het lijstje. Wie reageerde kon winnen, vandaar. Kom je liever niet zonder de vriendin: geen probleem, laat het me snel weten en dan kan een ander je plaats innemen.

Sta je in het lijstje, laat me dan even per mail jouw emailadres weten.

Tot donderdag. Dat wordt daar fijn, ik voel het!

17 opmerkingen:

  1. Joepie joepie joepie!! Ik kijk er nu al zo naar uit!!! Aftellen geblazen!!
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is mijn mailke aangekomen want het ging niet vlot van de eerste keer... dus vraag ik me af of poging 3 gelukt is??

      Verwijderen
  2. Ik heb gemaild met goed nieuws voor een ander ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel dankjewel dankjewel!!!

      Verwijderen
    2. Ann mail je even je emailadres door? mamasha@live.be

      Verwijderen
    3. dat is ondertussen gebeurd!Geef je een seintje als je niets ontvangen hebt?

      Verwijderen
  3. zo, verlofaanvraag: klik
    mailtje: klik

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer, volgende keer heb ik vast meer geluk. Veel plezier daar allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allé man, zo spijtig dat ik donderdags naar school moet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hey sharon, in welke ikea ging het door? hangt af of ik zou kunnen ja dan neen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heb je daarstraks gemaild... nadat ik heel luid jeeeeeeej! geroepen heb :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Onee, ik geraak niet op tijd terug voor mijn avondplannen, en die kan ik helaas niet afzeggen. Je mag mijn plaatsje dus afstaan aan de volgende in rij!

    't amusement daar! Dat wordt daar zeker een heel fijne namiddag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mijn mailtje gehad? ik zal jammer genoeg niet kunnen... heel jammer genoeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bedankt voor de leuke workshop. Dank zij u maak ik vanaf nu mijne papspel bijna altijd zelf en weet ik hoe ik hem mooi kan afwerken.
    Merci aan u en ikea!!!
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen