19 oktober 2012

De eerste laag

Zondag start in het MIAT de eerste Maakdag macchiato. Eentje met 3 laagjes dus. Bij een 20-tal beginners leggen we met een simpele omkeerbare tas een naaifond.

4De eerste laag

7De eerste laag

De bedoeling was hiermee aan de slag te gaan, maar toen had ik het zalige naaiboek van Sanne en Riet in handen en daar stond een wel heel erg handige uitleg in. We veranderden van koers.en gebruikten hun formule en zowat de beste manier voor een tas op maat.

5De eerste laag

2De eerste laag

De tassenband is een geweven en op elkaar gestikt gordijnenlint uit de koopjeshoek van Le Chien Vert. De petrolkleurige stof met hele schone structuur lag een tijdje geleden nog bij In Den Beer.

11 opmerkingen:

  1. superleuk idee om die gordijnlinten te gebruiken als tassenband!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amaai, nu zondag al! Véél succes ermee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De eerste Maakdag die ik ga missen :-(. Enjoy! En wat een mooie combinatie, die stof en dat gordijnding, de kleuren zijn helemaal mijn ding!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De gelukzakskes...prive les krijgen van mijn idool. Ik hoop dat ze het beseffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De tas is prachtig! Uw gevoel voor kleuren en origineel combineren, daar ben ik dan weer jaloers op.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie tas, eenvoudig en very stylish! Me love! Veel plezier zondag, Gent is jammer genoeg toch wat ver weg ...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. amaai de tijd vliegt...
    veel plezier en geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bn op iedereen jaloers hb van jylie bloggers al veel geleerd en strun gekregen amuseer jullie en mocht ik bekers hb zoals een blogaward ne tournee generale griet oon mamasha en al wie ik volg mr ik vind ht zo spijtig dat het allemaal zover is als amtwerpse mt vier kids onmogelijk het zou me wel is goe doen wameer onder de memsenmr geniet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig! En wat slim om gordijnband te gebruiken! Die ga ik onthouden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toffe tas! Ik ben ook heel blij met mijn tas die ik zaterdag samen met jou heb mogen maken. Ik ben ze al heel het weekend aan't showen bij iedereen die ik ken. Bedankt Sharon voor je uitleg en je inspiratie!
    Groetjes en tot binnenkort nog eens!
    Barbara

    BeantwoordenVerwijderen