28 oktober 2012

Charlie voor onze snotneus

Charlie en de KDH 1

Ik sla u met die Charlie om de oren, ik weet het. Maar onze snotneus, ook wel het kind met de eeuwige snotneus, kreeg er nog geen. Hij groeide eindelijk wat en kreeg daarom ook een nieuwe Jacob.

Charlie en de KDH 4

Charlie en de KDH 6

Charlie en de KDH 2

Voor deze Charlie vonden we inspiratie in het tricotaanbod van De Stoffenkamer. Voor de grijze Jacob, met voor de gelegenheid eens dubbele zijzakken, in dat van In Den Beer.

Charlie en de KDH 5

Charlie en de KDH 3

28 opmerkingen:

  1. De tricot ligt klaar en de schaar is in de aanslag, we wachten vol ongeduld op Charlie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ook mooi met dat andere stofke bovenaan! En dat bordje, super :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De goesting wordt alleen maar groter!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dienen kleinsten van U heeft toch een megakoddigheidsgehalte he. Die pollekes, dat buikske, die snoet!
    Hij ziet er om op te eten uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schone Charlie, schone Jacob, geweldig venteke!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I have just found you on Flickr. Lovely patterns, do they come in English language?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah, Sha! Zoek je geen vertaler? :)
    En verder staan al mijn stoeferijen al op uwen FB.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Da venteke... om op te eten... en de kleertjes: super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt, als de drukte wat achter de rug is ga ik zo hard Charlies en Jacobkes maken. Heel schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah, ik vind Charlie alvast te gek ! Te meer omdat ik thuis ook een Charlie heb rondlopen, dus Charlie met een Charlie, dat zit dik snor
    :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Charlie en Jacob, we hebben zin om er (nog eens) aan te beginnen. Bij ons is de oudste altijd de snotneus van dienst!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. och tis zo'n koddig manneke :) offcourse door den Charlie!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ook grote fan! Ik wacht geduldig....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het een heel knap patroon.
    En dat broekje komt zo mooi uit in die kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Knoddige kerel en twee heerlijke patronen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Laat die charlie's maar komen. Ik krijg er geen genoeg van

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goh, ik weet niet meer wat zeggen, want ik val telkens zo in herhaling. Maar 't is weer zoo schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt zalig! Ik moet dringend dat klein Jackske hier terug beginnen kleden...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Och wat een zalig ventje. En dat bordje op de eerste foto.. hilarisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ma echt zeg, zo een schoon exemplaar!
    Van patroon, bedoel ik.
    En van uitvoering.
    En van klein baaske.

    Janina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schattige snotneus! En dat is niet evident want ik haal daar toch meestal mijn eigen neus voor op.

    BeantwoordenVerwijderen