14 oktober 2012

Chaos

Hier wordt vaak wat veel hooi op de vork genomen. Eerlijk gezegd verdrink ik al eens in mijn to do lijsten. Er is Maakdag, Zonen 09, deze blog, er zijn nog steeds verbouwingen, beloftes die maar niet uitgevoerd worden (en waar ik mij echt keihard voor schaam), er is het huishouden (of op den duur eerder het gebrek aan een huishouden), enzovoort.

Chaos zegeviert hier met momenten, zowel in die lijsten als in het huishouden en vaak staan heel veel zaken daarom on hold. Gewoon vaak door te veel tegelijk te willen doen. Vanmorgen las ik dit en sleepte die link maar even naar de favorieten. Ik weet dat eigenlijk allemaal wel, maar ik moet er vanaf vandaag dan ook maar eens naar handelen en eerst en vooral in mijn huishouden. Want mocht u hier vandaag over de vloer komen, ik zou zo door de grond zakken. Behalve misschien wanneer u mijn badkamer binnen loopt. Nog steeds het meest afgewerkte deel van het huis en daarom zowat de enige ruimte waar ik echt wat moeite tot inrichten doe. Daar wat veranderen gaat vooral met organiseren gepaard.

Rondslingerende kleren worden voortaan opgehangen aan een kringloopkapstok die handig voorzien is van hoge en, met kinderen in huis, lage stokken. Nu nog een extra laag schuursel en verf, daarna toon ik dat nog wel eens in volle glorie.

Bathroom stuff

Bathroom stuff

Bathroom stuff

Niet alleen kleren hangen voortaan ook oorbellen. De lievelingsexemplaren uit de vrij uitgebreide collectie zitten nu schoon in mijn cactus. Gemaakt door Koziol en verkocht door Lisamille. Al moest ik deze eigenlijk niet kopen. Ik vertelde al enkele keren over dat pakketje dat het Van Katoen team kreeg aangeboden door een handvol weldoeners. Lisamille is daar één van. En niet de minste. Ze schonk het ganse team een juwelencactus. Ik koos niet dat lievelingskleur groen, maar hetgeen in mijn badkamer thuis hoort: roze.

Bathroom stuff

Bathroom stuff

9 opmerkingen:

  1. Geweldig, die cactus. En verder: ik maak al lang geen to do lijstjes meer, en dat huis, dat raakt ooit wel klaar, blijf ik maar tegen mezelf zeggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is het nit overal hetzelfde??
    In mijn hoofd weet in het allemaal en zitten er een stuk of 100 to do-lijstje... maar ik heb ze al lang opgegeven... frustratie alom!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die kapstok zal prachtig worden! En bedankt voor die link van A Beautiful Mess, kunnen we allemaal wel gebruiken denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier is die groene het enige ding wat 'af' lijkt in mijn nog-te-verbouwen-badkamer. Nu nog met roze tegels. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die cactus is leuk! Och ik heb ook altijd zo mijn lijstjes om af te werken en dat lukt eigenlijk altijd wel. Maar "stick to the list" anders loopt alles in het honderd :-) Het ene lijstje duurt misschien wat langer dan het andere maar uiteindelijk komt alles heus wel af :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zalig (en herkenbare chaos) maar vooral ook: wat een leuk idee met die Rommerfles!! Schrijf ik direct op mijn to-make-list :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo'n schone cactus! En de rest dat komt wel in orde ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. сеrtainly lіke youг webѕite howeѵer you have
    to takе a look аt thе ѕpelling on
    sеveral of уour poѕts. A number of them аre rife with spelling іssuеs and I to find it
    vеrу troublesome to tell the truth hοwevеr I ωill ѕurely сomе
    again agaіn.
    Also see my website > dealDash

    BeantwoordenVerwijderen