3 september 2012

De Sierk

Hier geen berichten over nieuwe boekentassen of 3 september outfits. Drukke tijden dwingen tot keuzes maken. Gisteren was dat er één tussen een dag alleen besteden aan textiel en fournituren of samen de laatste vakantiedag doorbrengen. We gingen voor dat laatste en zo trokken mijn kinders vanmorgen met hun oude boekentassen richting school. Een dag eerder was dat richting De Haan, op zoek naar familiepark De Sierk waar de vriendelijke mevrouw aan de kassa in haar schoonste West-Vlaams vertelde dat ook de papa en de mama alles mochten uitproberen. Et voila, ik was verkocht. Mijn kinderen des te meer toen bleek dat in De Sierk zowat alles op hun maat voorzien is, er nooit een 'blijf daar eens af' weerklinkt en de zee een dichte buur is.

Een absolute aanrader dus.

De Sierk 1

De Sierk 2

De Sierk 2b

De Sierk 3

De Sierk 4

De Sierk 9

De Sierk 5

De Sierk 6

De Sierk 4b

De Sierk 7

De Sierk 8

De Sierk 9c

De Sierk 10

De Sierk 11

De Sierk 12

De Sierk 13

24 opmerkingen:

  1. uitstekende keuze was dat!
    De Sierk staat hier ook al even genoteerd als "eens uit te proberen". Ik ben bij deze overtuigd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij gaan daar ook heel graag naartoe. Mooie locatie voor foto's, hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 't Is daar leuk hé. Hier gaan de tweede- en derdekleuterklassers daar elk jaar op schoolreis naartoe ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kende het niet, maar het kriebeld nu, wij hebben namelijk een circus microbe :0) Hoe meer en hoe ouder, hoe liever.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, ik had daar nog nooit van gehoord, maar 't staat nu plots wel op mijn to-visit-lijstje. Mooie foto's. Merci voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wij zijn daar ook al geweest en vonden het even super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er uit als een zalige dag..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waren jullie daar alleen op de laatste dag van de vakantie ? Misschien was iedereen zich al op andere manieren aan het voorbereiden op het nieuwe schooljaar ...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er zalig uit zeg! Jammer dat we daar niet eerder van hoorden :)
    En zo'n schone foto's! Vooral dieje laatste <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hé dat ken ik niet, ziet er wijs uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Moh! Nog nooit van gehoord, maar wat een leuke ontdekking!! Bedankt voor de leuke tip :-). De kleine spruit is misschien nog nét wat te klein, maar het wordt hier zéker en vast genoteerd om in het voorjaar eens uit te testen...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De Sierk is de max!! Vorig weekend waren wij daar tijdens het Kadaboem-festival http://www.hoetchatcha.be/nl/projecten/gezinsfestival_KADABOEM/(altijd laatste weekend van grote vakantie): allemaal optredens en zottigheden! Wij keren daar graag naar terug hoe oud je ook bent :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het was er precies rustig vorig weekend. De Sierk is bij mij ook altijd genieten en de petekindjes zijn er dol op. Zelf heb ik ook wel wat voorkeurplaatsen: het ballenbad of de slaapkamer van de acrobaten... en de ijsjes en milkshakes mmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vanaf november heeft mijn schoonzus een huis in den Haan! Joepie!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, dat ziet er daar inderdaad plezant uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dju toch, laat dat nu net het uitstapje zijn dat we 'geskipt' hebben toen we aan zee op vakantie waren. Maar kom, reden te meer om nog eens terug te gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet er echt leuk uit! Kan alleen het adres niet vinden (?) In de buurt van Oostende klopt dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. O, dat ziet er daar de max uit!
    Ik wil er ook eens lnags gaan :).

    Janina M

    BeantwoordenVerwijderen