28 augustus 2012

Hoge spoed komt voor de val

Op zaterdagen verbouwen we hier nog steeds en willen we nadien meestal ook nog wat sociaals doen. Geen simpele opdracht want dat verbouwen dat loopt nooit zoals verwacht. Ik durf dan wel eens wat zagen.

Deze keer zag ik uit naar haar feestje en voelde de wekelijkse nattigheid al rond 16h opkomen. De gyproc deed niet wat we wilden en mijn 'hoe lang nog's hielpen daar niet echt bij. Toen de boel eindelijk vastzat en zijn veel te lange douche genomen was, sprongen we in de auto. Maar niet vooraleer ik domweg mijn cadeautje op het dashboard zette en dan nog snel even de koffer met wat te veel aan wezijnweergrandioostelaat frustratie dichtsloeg. Aaaaaarrrrrggggghhhh.

After

Eén tas overleefde het net en voor de rest haal ik die porseleinstift dus nog maar eens boven.

Before

Before

An, je hebt nog wat van me tegoed.

Before

Before

De inspiratie voor de tassen vond ik op één van mijn Pinterest borden terug.

Before

Veel professioneler porseleinwerk én deze schone kaartjes vind je bij Boshop. De etsyshop van Deborah die toen ook heel sympathiek een bijdrage aan het pakket voor het Van Katoen team deed.





14 opmerkingen:

  1. en toen was er nog meer frustratie ... hihihi, maar ooh zo herkenbaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou dit mij binnenkort ook te wachten staan, ik hoop het ;-) Hopelijk heb je nog van het feestje kunnen genieten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zeg het: augustus was niet hét moment voor feestjes. Gewoon ééntje overdoen in september, ok? En dan ga ik er bij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och, ik ben een geduldig meisje ;-) Ik was heel blij dat je er was en gezellig mee de avond hebt afgesloten. En die nieuwe (mooie!) tasjes zijn gewoon een reden om nog een keertje af te spreken.
    @Celestine: Aan jou om 't volgende te organiseren?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wel wel, als ik geslaagd ben voor dat aartsmoeilijke vak, dan organiseer ik iets!

      Verwijderen
  5. ik kan het me zo levendig voorstellen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, oh, wat had ik spijt dat ik er niet bij was. Volgende keer, zéker!
    En kei-leuk die tasjes, dat idee ga ik onthouden (en wellicht ook wel eens een keertje pikken)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Straf dat je nog gemotiveerd was voor die foto's... maar wel een mooi cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toch nog een erg geslaag kadoo! Mooi! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, dat je nog de rust had om er een foto van te maken. Geweldig kado trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit had zo mijn verhaal kunnen zijn. Prachtig cadeau trouwens en ik ben fan van Deborah!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sorry, ik moest kei-hard lachen ... (herkenbaar hè, daarom)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ma zeg, zo'n leuk samengesteld cadeautje dat dit is! spijtig van het ongevalletje...

    BeantwoordenVerwijderen