30 juli 2012

Titel roze

Onder de beuk_1
was er stoere tijd met vader.

Onder de beuk_2
was er rust met moeder.

Onder de beuk_4
werden we vuil.

Onder de beuk_5
aten we snoep op stokken.

Onder de beuk_6
wandelden we in schone natuur.

.
ontdekten we een streverke.

Onder de beuk_10
werden de inspanningen beloond.

Onder de beuk_11
bleek er ook een luierik in ons midden te zitten.

Onder de beuk_13
werd stenen zoeken een sport.

Onder de beuk_12
was water met stenen de topattractie.

Onder de beuk_14
passeerden er zalige momenten.

Onder de beuk_16
wilden we daar wel voor eeuwig blijven.

Onder de beuk_17
vergaten we petten en vervingen die door zwembroeken.

Onder de beuk_19
speelden we van Klein Duimpje.

Onder de beuk_20
waren we 's avonds uitgeput.

Onder de beuk_21
sliepen we tot we uitgerust terug konden komen.

Sotto Il Faggio, aan de voet van de Alpen, een aanrader!

35 opmerkingen:

  1. Dat ziet er een fantastische vakantie uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooi! Hoe oud zijn die van jou nu? (oftewel wanneer kan die van ons dit ook ;))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thor wordt volgende maand 3 en Nils is 4.5. Lukte perfect!

      Verwijderen
    2. Ah, we slaan het dit jaar toch maar weer over, maar dan doen we het zeker volgend jaar (dan is ze bijna 3 ;) )

      Verwijderen
  3. Dat ziet eruit als een geweldige vakantie! En kamperen met zo'n jonge kinderen lijkt me toch een kleine uitdaging. Maar wel een plezante :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig zeg, dat zag er een superzalige vakantie uit. en die slaapfotos zijn echt geweldig!!
    wij hebben net onze eerste kampeervakantie achter de rug en we vonden het zalig, we vroegen ons alleen af of dat met (kleine) kinderen ook te doen is voor we de investering maken voor eigen kampeergerief en een familietent... (niet dat het al zover is ;)) maar dat is het dus wel, hoera! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zag er inderdaad een ontspannen en deugddoende vakantie uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een zalig deugddoende vakantie moet dat zijn geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, ik herbeleef mijn vakantie opnieuw ;-) 't Ziet er een vakantie uit om niet snel te vergeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een verdiende zalige vakantie, zo ziet het eruit. Prachtige streek!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi, maar ik zou het niet zien zitten met mijn kereltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die mannen houden zich zoveel beter en langer alleen bezig dan bij ons thuis dus dat valt supergoed mee.

      Verwijderen
  10. Nu versta ik pas waarom ge niet graag naar huis kwam. Mooie foto's en leuk dat wij mee mogen genieten :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, zag er serieus de moeite uit! En je ziet er zalig ontspannen uit op de 8e foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, een vakantie in de bergen! Dat zijn de beste die er zijn. Ik zit hier dus groen van jaloezie naar jouw mooie foto's te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, dat zag er heerlijk uit! Wij zijn hier ook grote kampeerfans. We gingen de eerste keer toen Fien bijna 1.5 was en Tuur net drie, en zelfs dat was goed te doen. En de onze hoor je ook amper, tijdens die twee weken aan de tent.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. superleuke foto's :)en hupla weer een jaartje wachten om op reis te gaan *zucht*

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ziet er echt geweldig uit! Dat doen jullie goed hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er heerlijk uit. Ik krijg Toon niet mee in een tent :-) Dat is hier ook zo verdeeld: de oudste een strever, de jongste een luierikske ;-) En Thijs heeft ook die t-shirt met een 'T'!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ooooh, heerlijke foto's. En net als An heb ook ik hier een oudste strever en een klein luierikje!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De voet van de Alpen, stond hier ook op het programma. Avond ervoor richting Frankrijk vertrokken door 't slechte weer.
    Ziet er daar hééééééééééél schoon uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige vakantie ziet er dat uit, maar ik vraag mij af hoe jullie het hebben klaargespeeld met twee kleine gastjes?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel vlot eigenlijk. Ik stond er ook niet echt bij stil, want voor mijn kinderen is dit de ideale vakantie. Constant buiten zijn, de natuur als speelgoed beschouwen, bij pa en ma in de tent slapen, ... Ik zou er veel meer tegen op zien om op hotel met hen te gaan.

      Verwijderen
  20. Zaaalig zeg. Kamperen met de kinderen is toch super hè.
    http://byevamaria.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat ziet er een zalig weekje uit. Prachtige natuur. Zalige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. IK KRIJg er zo een vakantiegevoel van!

    BeantwoordenVerwijderen