22 juni 2012

Zonenpatronen!

Herinnert u zich nog dat ik een tijd geleden een logo liet maken?

Sinds die tijd veranderde er ten huize mezelve nogal wat. Er was dat event, waarvan de ervaringen me van job deden veranderen. Want ik had iets nieuws nodig. Dat dacht ik toen. Twee maand later bleek het dat niet te zijn en vertelde ik de MDH dat ik nog wat anders in gedachten had. Toen deden we beiden iets dappers. Ik stopte volledig met werken en hij vond dat ok.

In het hoofd zaten enkele ideeën die de voorbije weken concreter werden. Plan 1 en plan 2. Over 2 vertel ik hier later nog wel eens. Daar is nog werk aan. Plan 1 is vertellensklaar en heeft te maken met dat logo en Jacob.

Jacob blijft gegeerd, zelfs door mensen die onze taal niet spreken. Alleman die mailde was content met het antwoord. Want Jacob is terug, binnenkort zelfs in meerdere talen en met meerdere van zijn maten.

Stoppen met werken deed ik dus niet echt. Ik ging nog wat meer werken maar zonder loon dan. Tja. De voorbije weken betekende dat vooral sleutelen aan een website en het voorbereiden van opvolgers voor Jacob. Waarmee ik dus wil zeggen dat het niet bij alleen maar Jacob blijft en dat hier getekend wordt met alles wat daarbij komt kijken en vooral... dat hier voortaan zonenpatronen verkocht worden.

Naaipatronen voor jongens, onder het label Zonen 09, verkrijgbaar in pdf-formaat en binnenkort ook op papier. Neus er maar eens rond en vertel eens wat u ervan vindt.

Alvast een paar sfeerbeelden.

Deel header

Een deel van de header (dank u lieve Leen voor de tekeningen!).

En wat screenshots.

Printscreen Zonen 09 1

Printscreen Zonen 09 2

Voila!

90 opmerkingen:

  1. Wow! Dat zal ongetwijfeld een succes worden! Proficiat en veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Keimoedig! Ik hoop echt dat ik mannen kweek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat komt volledig in de sjakos, ik heb alle vertrouwen in jou! Zo sjiek jong! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kei spannend!!! Het ziet er al heel goed uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow! Echt super fantastisch! Dat wordt gegarandeerd een succesverhaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Straf gedaan! Proficiat!
    Ik ben al ingeschreven op je nieuwsbrief... en kijk samen met de zoon uit naar wat komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super! Die zonen en die man mogen terecht fier op je zijn! Gaan voor waar je in gelooft en waar je hart ligt... en daarmee je dromen waarmaken. Héél veel succes gewenst! Het ziet er veelbelovend uit!
    Annick

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel knap gedaan!! Ik wens je heel veel succes Sharon, je gaat dat goed doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. waw, te gek! Veel succes maar dat komt zeker wel goed!! Geniet ervan...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. geweldig dat je de stap durft nemen om te doen wat je graag doet! heel veel succes ermee, ik denk dat veel mama's met zonen er blij mee zullen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Knap! Het ziet er alvast veel belovend uit...
    Succes!
    (En ik hoop stiekem dat er ook wat voor de dochters zal verschijnen)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Das kei kei cool... zeggen Stig en ik in koor! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow Sharon! Proficiat en go for It! Ik had wel al over je plannen gelezen op de blog van Les Poupées Rousses ;-) De site ziet er ongelooflijk knap uit! You live my dream :-) Het is je van harte gegund!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Er is nooit genoeg voor de zonen! Eindelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super!!!

    Zit in een paar groepjes op facebook en heb het al gedeeld, gaan een paar mama's met zonen heel blij zijn :p
    Ik ook eigenlijk want voor een jongen vind je toch wel veel minder dan voor een meisje en mijn zoon wilt toch ook graag met creaties van mama rondlopen :p

    Veel succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. COOL !
    laat maar komen die leuke creaties !
    kus,
    Leen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend! Op naar een zoon volgende keer en als dat niet mocht lukken, maak ik alles voor de dochter ;-) Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi! Iets voor jongens, fijn. Heel veel succes met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Knap! Dus dat zijn die snode plannen... en er komt meer... Dapper en geslaagd. Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow zo sjiek! Echt een geweldige proficiat met deze stap. Geweldig dat je je dromen durft volgen! En zo jammer dat ik geen zoon heb... Weet wel al een paar mensen die ik hier blij mee kan maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldig! Volg je hart en maak je droom waar!
    Dat jij neel wat in je mars hebt, hebben we met z'n allen kunnen zien op 14 april en daarvoor en daarna.
    Ik duim voor je en wens je het allerbeste!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel heel heel veel succes! 't Ziet er geweldig uit!
    Ik ben alvast benieuwd naar meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw, proficiat! Dit is zo'n moment dat ik toch een béétje spijt heb dat ik geen zoontje heb :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. maar zo tof zeg! ik ben elke keer content als de zoon één van zijn Jacobskes draagt :-) ik ga het dus zeker volgen.
    veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Waaw waaw waaaaaaaaaaw! Dat is zo ongeloflijk fantastisch he! Echt proficiat mateke, je start ongetwijfeld de toftste winkel van t land! Van de wereld! :).

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nou zeg, heb ik me toch een paar weken geleden een zoon gekregen. Tegelijk met jouw ideeën!! Ik verheug me vast, kom maar door met die patronen!!! Proficiat!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Waw! Chique dinges! Ik wens je alle succes van de wereld, Sharon!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. gefeliciteerd, stoer hoor! hier alleen meidengrut, maar de jacob maakt ons ook al blij, dus wie weet wat er nog meer voorbij komt..
    succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Geweldig!!! Meer zonenspul is wat we nodig hebben! En wanneer komt jouw boek: Allemaal jongens? Ik hoop dat je nu het gevoel hebt dat je de juiste beslissing hebt genomen en kan gaan doen waar je duidelijk erg goed in bent en waar je (neem ik aan) veel plezier in hebt! Ik wens je een vliegende start!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Waw, gewaagd en knap! Met zoon 2 ondertussen aan mijn zijde kan ik hier alleen zeer blij om zijn. Benieuwd naar wat komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Super! Ben benieuwd! (en ik hoop ook stiekem op toch een paar meisjespatroontjes ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh, dat vind ik nu eens supergoed nieuws!!! Een héél goed idee en langs deze weg wil ik je alvast veel succes wensen! Dit maakt me heel erg blij en ik denk dat je aan mij met twee zoontjes al direct een klant extra hebt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik wens je heel veel succes en ik kijk al met spanning uit naar je nieuwe creaties. Vanaf nu aleen nog coole zonen!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Supercool jong!! Straffe madam! Echt m'n hoedje af! Gij gaat dat super doen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Amai! Daar kijk ik enorm naar uit. Wat een geweldig tof idee. Dikke proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. youhooo! THe French sewing blogging world will at long last stop asking me where they can buy the pattern for Jacoeb!!! lol:) As soon as your website is open, I will write about it on my blog if it is ok with you? Oh and also: good luck with this project!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Super! Hoewel ik je niet persoonlijk ken, geloof ik kei-hard in je project. Ben onder de indruk van de website en kijk vol spanning uit naar wat volgt...

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Eindelijk iets voor zonen! Heldin ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een leuk idee !! En fijn voor de zonen, hoewel die van mij in een grotere maat zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ooohhhh hier heb ik zo naar uitgekeken. Hier met 3 zonen en een metekindje van het mannelijk geslacht heel grote verwachtingen! Juij! Maar helaas, de ontdekking van de site zal niet voor direct zijn want moet nog ergens een laptop zien te lenen want doordta met flash is kunnen we dat hier thuis niet bekijken zowel niet op ipad als op windows phone :( Alleszins al proficiat met de release en ik hoop heel binnenkort op ontdekking te kunnen gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een prachtplan! Aan de reacties hierboven te lezen verwacht ik dat uwe bazaar goed gaat draaien ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Een heel moedige beslissing. Alvast heel veel succes. Het gaat zeker lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Dat ziet er alvast zeer goed uit! Ik ben benieuwd naar wat er nog allemaal gaat komen. Heel veel succes! *pompommekesdans*

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Dank je wel allemaal, wat zitten hier lieve lezers!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Het heeft iets oliver +s. Ziet er geweldig uit. Ik heb geen zonen maar wel een petekind. Ik kijk er al naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Super, echt waar! Ik ben al benieuwd naar wat er allemaal uit je mouw zal komen. Heel veel succes en tekenplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Super zeg! De Jacob heb ik al, en ik kan niet wachten tot de volgende patronen verschijnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. één en al bewondering! respect meiske!!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Het jacob-patroontje kocht ik al maar ik hou mijn ogen open voor nieuwe patroontjes bij jou. Knap dat je de stap durft te zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. oh-la-laaa! dat is gewoon geweldig! ik gauwe grootste fan worden met drie zonekes in huis! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Proficiat, altijd al een 'fan' geweest van uw maaksels en handleidingen :) met zelf 2 zoontjes in huis. Heel knap dat je zo'n stap zet. Voila, ik schrijf me direct in voor de nieuwsbrief. Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Geweldig! Proficiat, zo een ongelooflijk goed idee...

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Geweldig! Straf! Proficiat! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. joeperdepoepie!!! Ik heb 3 zonen en een beginnende naaister dus uw site staat op nummer in :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Spannend! Ik hou het zeker in de gaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. amai, ik kij er al naar uit, zeker nu hier toch een minizoon rondloopt en echtgroot is het naai-aanbod daar niet voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Lars (van de zwemles), zijn 2 broers, maar vooral hun mama zijn alvast fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wauw, wauw en wauw! Vind ik moedig én machtig. Superveel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Fantastisch nieuws !!! Enne proficiat zeg !

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Als moeder van twee rakkers kan ik alleen maar zeggen: T O P !

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Super! Ik heb hier ook twee jongens rondlopen (euhm nee, eentje ligt nog voornamelijk!) en mooie patroontjes zijn zo moeilijk te vinden. De Jacob ligt hier al van VK te wachten, ik hoop me er gauw aan te kunnen zetten.

    Heel veel succes én voldoening gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Zou zeggen, zal de eerste zijn om te komen shoppen, maar aan alle reacties te zien ben ik daarvoor al te laat :-) Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. O waw Sharon! Ik heb effkes niet geblogd en zo'n knalnieuwtje gemist! Proficiat met je carrièrewending :-) Je gaat dat super doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. ik zou een jacob patroon willen kopen, maar heb geen paypall account of geen visa, mastercard of andere. Heb enkel Maestro... hoe kan ik verder voor bestelling te plaatsen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mail me even op zonen09@gmail.com en dan stuur ik je meer info!

      Verwijderen
  65. Olala, wat dapper en knap van je! En een heel mooie site, proficiat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. super proficiat met die grote stap en stiekem hoop ik op het patroontje van de pinguin-gilet... De jacob broek was hier al een schot i de roos!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Dat waren dus de plannen die je me onlangs door het raam van de auto probeerde te vertellen. Veel succes ermee! en ik kijk ook uit naar de patroontjes voor zoonlief. Er is nu ook nog een dochter bijgekomen, dus ik word nu ook fan van 'allemaal rokjes' :-)

    BeantwoordenVerwijderen