28 juni 2012

Verdiend

Het voorbije schooljaar werd er goed gezorgd voor mijn kinderen. Niet alleen door de juffen maar ook door mezelf. Tijd voor een traktaat dus!

8Verdiend

Ik kreeg een, qua formaat, wat aangepaste Vinktas. Gemaakt met een doorzichtige Kitsch Kitchen tafelloper en een dubbele laag bloemenstof.

9Verdiend

7Verdiend

Kant, ik toonde u al wel eens vaker dat ik daar fan van ben.

3Verdiend

En voor de juffen, die mijn wildebrassen zoveel vrijheid en warmte gaven, uiteraard evenveel moeite en een tas die ik wat smaller maakte dan de oorspronkelijke versie.

4Verdiend

Nils ging op geheim onderzoek naar het lievelingskleur van zijn sobere juf. Het werd blauw met een sobere tassenband en binnenkant.

1Verdiend

2Verdiend

Voor de kleurrijke heldin van Thor haalde ik een dun lievelingsstofje uit de kast. Bestreken met decovil light stevig genoeg om de tas zo te laten recht staan.

6Verdiend

5Verdiend

21 opmerkingen:

  1. och wat mooi voor al die juffen, en ik ben dol op uw kanten versie, sjiek!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige tassen.... vooral het exemplaar dat je zelf mag houden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, die juffen gaan blij zijn!
    En die mama ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat laatste stofje = liefde liefde liefde!

    Maar uw eigen traktaat... Ik denk dat ge al wel weet wat ik diep in mijn hart van u vind (dat ge een straffe madam zijt) en dat ik dus helemaal akkoord ga met die traktatie?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohhh! ik wou dat ik ook zo'n leerling met een creatieve mama in mijn klas had!
    heb wel van een creatieve zus oorringetjes gehad:-), dus ook blij***

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige vinktassen ! Hopelijk zijn de juffen er even blij mee als de juffen van mijn jongens ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh, die vogels! Ik bewonder U dat gij dat zo aan een ander geeft. Ik zou dat schoonekens zelf houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik naaide ook Vinktassen voor de juffen :-) Schoon exemplaren, die van u. Die met de vogeltjes zou bij deze juf ook wel in de smaak vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Was ik maar de juf van Thor... Schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah mooi!!!
    Vooral die met de vogeltjes!!! Super top!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Uzelve bedanken, groot gelijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige tassen. De juffen gaan tevreden geweest zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Waw, vooral de laatste...helemaal gelijk dat dat een lievelingsstofje is!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oooh, zo mooi ! Vooral die eerste vind ik super ! Nu weet ik meteen waarvoor ik die kanten tafelkleden kan gebruiken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die met de vogeltjes! En jij verdient er zéker ééntje voor jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen