7 februari 2012

Wat door de mazen van het blognet viel

en ik bij wijze van blog-in-nood oplossing dan toch maar uw richting uit gooi. Zij haalden het net niet.

Omdat ik het vergat.

What didn't make the cut

What didn't make the cut

Omdat ons gras op niets trok en ik toen nog nooit van washitape had gehoord.

What didn't make the cut

IMG_7988What didn't make the cut

Omdat ik het niet goed genoeg vond.

What didn't make the cut

Omdat het effectieve voegen er een stokje voor stak.

What didn't make the cut

Omdat 'chocomousse met bier' mij plots wat raar in de oren klonk.

What didn't make the cut

Omdat het kind geen zin had in deftige foto's.

What didn't make the cut

Omdat het groen mijn ogen pijn deed.

What didn't make the cut

Omdat die rode achtergrond wreed slecht gekozen was.

What didn't make the cut

Omdat ik niet altijd even overtuigd ben van uw nood aan mijn uitleg.

What didn't make the cut

Omdat er plots geen goei aardbeien meer te vinden waren.

What didn't make the cut

Omdat ik de tijd niet had voor meer dan 1 foto.

What didn't make the cut

Omdat ik haar nog een vierde deel van dit 'kraampakket' verschuldigd ben, maar er nog altijd niet toe kwam.

What didn't make the cut

What didn't make the cut

What didn't make the cut

56 opmerkingen:

  1. Die geflockte brandweer WAUW ! En die uiltjes T-shirt met streepjesboord : moet ik onthouden want heb ook nog uiltjes liggen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. omdat ik alles zalig vind wat gij maakt, zelfs als ge er zelf anders over denkt: WOW! MOOI! HOERA! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Omdat uw gras op niets trok? Dat is nu toch om te zeveren he? Perfecte gazons, ik snap echt niet goed wat men daar zo geweldig aan vindt. Als het niet om te zeveren was, lees ik graag waarom je zo kritisch bent op uw gras ;-)

    En die 'niet goed genoeg'.. Als ik hetzelfde criterium zou gebruiken, zou ik niets mogen bebloggen ;-) Gelukkig ben ik niet te streng voor mezelf :-)

    Chocomousse met bier klinkt inderdaad raar.

    Verder: verwondering en bewondering alom voor al die naaisels!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat een leuk idee, moet ik hier ook eens doen :-) Allemaal pareltjes zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een leuke, mooie, toffe collectie foto's (en objecten er op te zien!) Blij dat ze toch op het net gesmeten zijn zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Merlette Blanche: Ja maar, dat deken krulde vré op aan de rand. Te hard aan de biais getrokken bij 't stikken. Dus ik ging liegen als ik dat niet schreef é :-). En dat gras daar ziet ge aan dat ik absoluut geen goei huis- of tuinvrouw ben. Ik wil me nu ook niet helemaal bloot geven é! (Enne die chocomousse was eigenlijk wel vele lekkerder dan het klonk.)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Maar alles is zo mooi! Helemaal niets mis met de foto's of de projectjes! En ik wil uw uitleg over borduren wel graag lezen hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat brandweergeflock...dat staat in mijn geheugen gegrift. Zo'n bewondering had ik op dat moment voor uw kunnen!

    Ge moogt dat wel niet meer doen he, zo dingen achterhouden. Ik wil alles zien. en horen. ook die borduuruitleg.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 'Omdat het gras op niets trok'?
    We wonen niet op een golfterrein hoor! ;-)
    En zelfs ik, als chocomousseverslaafde, vind de combinatie met bier wat vreemd.
    (maar ik wil er gerust meer over lezen!)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Amaai en oeioei! Amaai omdat het "ondanks alles" toch allemaal super is en oeioei omdat ik ondanks alles zowat elke 'regel' die je hier opnoemde aan mijn laars lapte (omdat er anders bitter weinig op mijn blog zou staan). Vooral de regel van het gras had ik mezelf beter ook af en toe opgelegd want mijn verre van perfecte gazon was al de achtergrond van menig foto alhier ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh ja, die Tammy in het bloemetjesstofje is zó wauw! Nie te doen schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kon jij maar eens met mijn ogen naar uw superschone naaisels kijken!

    (de tammy is mijn favoriet, diene gelige paspel is geniaal)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. je bent streng zeg ;-)

    borduren? curieus! toch maar eens bloggen?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat laatste rokje!!!!!!!!! Wauw!!!! Daar ben ik helemaal weg van!
    En die brandweer zou dan weer een gi-ga-gantisch succes zijn bij mijnen kleinsten!!!!
    Laat die foto's toch maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Kom ja, dat borduren, mijn dochters zijn geïnteresseerd. Er is hier wekelijks ruzie voor wie welke ringen boven hun bed mag hangen. Tijd dat ze het zelf kunnen dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een collectie... dat MOET geblogd! Ik EIS dat dat wordt geblogd. Toevallig ben ik gisteren ook bezig geweest met flock op flock op flock. Man wat smelt dat zeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Omdat ge dringend eens eerst een tweede opinie moet vragen voor ge dingen in de blogvuilbak gooit! Wat een schat aan mooi-ig-heden. En nu weet ik nog steeds niet hoe ik een muur moet voegen. ;-p

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo'n schoon dingen, ik zie daar weinig (lees niets) verkeerd mee!

    En persoonlijk vind ik dat je recepten van chocomousse nooit moogt achterhouden, hoe vreemd ze ook klinken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. die taart met aardbeien heeft toch mijn nieuwsgierigheid geprikkeld. Bij ons zijn er terug aardbeien vanaf half april tenzij er weer een hittegolf is in het voorjaar zoals vorig jaar en dan zijn er zelfs vroeger. Dus wat mij betreft laat maar komen hoor dat recept want ziet er zeer lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zot! Als dat al niet goed genoeg zou zijn, mag ik mijn blog afsluiten :-). Stuk voor stuk mooie exemplaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Allemaal echt spectaculair, maar de vlammen op dat brandweer-shirt - AMAAI zenne!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die brandweer met vlammen zijn hier al gepinned! Wij hebben hier een brandweerverslaafde in huis rondlopen. Wat een chance dat je in 'blog-nood' was, anders hadden wij al dat schoons misschien nooit kunnen aanschouwen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Maar dat is toch allemaal heel erg mooi??? Oke, die kleur rood achter de tas, hm... Maar dat shirt met de brandweerauto, wat een pracht!!!

    Groetjes, Elske

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh, wauw, die brandweerwagen is super! Strijk jij dan verschillende laagjes flockfolie over elkaar, met die verschillende kleuren? Ik ben dan altijd bang dat dat zou gaan lossen.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. @Rakketak: Yep, laag per laag. En die laag met kleine stukjes, daar gebruik je een pincetje voor. Lost echt niet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankje voor de uitleg! Ik heb dat nog niet durven proberen maar het ziet er zo mooi uit!

      Verwijderen
  26. die brandweerwagen, ik ben grote fan!!!!
    Als die van u daar niet meer inpassen, moogt ge het altijd deze richting uitsturen, het kan me niet schelen hoe versleten het is tegen dan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oooooh, parels!!! de ene oooh na de andere volgen elkaar hier op.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik heb met veel plezier naar al het moois gekeken. In mijn ogen ziet alles er prachtig uit. Alleen chocomousse met bier zal misschoen wel lekker zijn, maar zo klinkt het niet.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Amai die vlammen, zo'n precisiewerk! Prachtig!
    Ik ben toch blij dat je al die losse flodders toch met ons gedeeld hebt. Ik heb er hier ook nog liggen, foto's zonder blogbericht. Misschien ook eens in één zwier op het net gooien...

    BeantwoordenVerwijderen
  30. U speelt geweldig mooi met vuur. En een gelekt gazon is zwaaaar overroepen. Echt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) Een 'gelekt' gazon. Lang geleden dat ik dat hoorde!

      Verwijderen
  31. Dat borduren. Daar zou ik ook graag meer over willen weten. Ik was al een tijdje met dat idee aan het spelen.

    En dat zijn toch allemaal schoon dingen. Zelfs die foto van het voegmateriaal heeft een perfecte compositie :-D. Hebt ge daar ook een handleiding van gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  32. zitten toch heel mooie dingen tussen, en dat rokje met die grote blauwe bloemen, zo'n schoon stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Djeezes man, en waar haal jij die tijd ook alweer? Wijd daar anders eens een blogpost aan, want ik snap niet hoe jij dat allemaal doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een grappige post, ik lees er zo je schaamrood in (geen goeie aardbeien!) terwijl het stuk voor stuk toppertjes zijn Sha!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Heb je die brandweerwagen echt zelf gemaakt ! Whow ! Chapeau ! da's chic !
    Ik vroeg nota bene al via flick'r waar je die gekocht had.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zunne! Maar tekenen doe ik niet hé, ik print iets af en werk daarmee.

      Verwijderen
  36. maar allée, dat wil ik allemaal wel zien hè! En diene uitleg met dat borduren, ik ben er nu wel wreed nieuwgierig naar...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Allez dat ga ik dan zeker eens moeten uitleggen. Foto's genoeg intussen en zo'n fijne bezigheid!

      Verwijderen
  37. Ik had dus gisteren als eerste meteen een lang berichtje geschreven op de I-Pad en het is dus helaas helemaal verloren gegaan.
    Jij hebt zo'n fijne stijl! Je bedenkt de leukste nieuwigheden en helemaal anders dan anders.
    Een deel van de dingetjes zag ik al in het echt, maar net iets te weinig blijkbaar! Die Tammy steekt mijn ogen uit! ZO mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Je bedoelt toch de foto's en niet je maaksels? Want die zijn veel mooier dan uit de winkel. (ik zou heel blij zijn als dit mij zo zou lukken. Maaksels én foto's)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De maaksels ben ik tevreden van, maar ik blog niet zo graag meer zo'n een goeie foto.

      Verwijderen
  39. Die gele stof met hertjes is lief en die (baby?)deken ziet er heerlijk warm uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Oei, je hebt die lat voor jezelf/het blog wel hoog liggen hoor. Er zit zoveel prachtigs bij, hulde aan je vakmanschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Allé, zo schoon allemaal! Dat bloemetjes t-shirt is ook supermooi! En dat taartje met die aardbeien, daar wil ik ook meer over weten, ziet er ontzettend lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Allee jong, zot, daar zou ik al 18 blogposten mee gevuld krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Jij bent veel te streng voor jezelf!!! Ik vind dat er zo'n mooie spullen tussen zitten. Van het kraamkado hebben we al hééééél veel plezier gehad, en veel nieuwsgierige vragen gekregen ("oh, van waar komt dat?", "Van welk merk is dat?" ... :) ). De Tammy is nog een beetje te groot, maar ik heb er al de perfect passende cardigan bij gevonden ... Nog een MERCI!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh leuk dat de Tammy nog even niet past, gespreid genieten dan! :-)

      Verwijderen
  44. Zotjes! Heel knap allemaal, ook al vind je dat zelf precies niet altijd. Ge moogt trots zijn op uzelf hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. vanwaar komt het patroon voor het prachtig rokje met bloemetjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Das de Tammy uit Ottobre 6/2008!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Marie Danneels9 november 2013 11:15

    Maar zo schoon allemaal en uwen uitleg hebben we ZEKER NODIG, tsssss....wat dacht je -))
    Marie

    BeantwoordenVerwijderen