8 februari 2012

Een Jacobje

Pants for Thor

Na exemplaar nummer 1 en 2 kreeg ook de kleinste en zotste man des huizes een proper broekje.

Pants for Thor

Er werd gerekend, getekend en geëxperimenteerd en zo breidde het gamma Jacobbroeken hier langzaamaan uit. Niet alleen qua maten, maar ook qua versies, want wat u hier ziet, noem ik graag 'de klassieker'.

Pants for Thor

Die met de gewone opgestikte zak. U hebt van mij nog tegoed de versie met paspelzak en eentje met twee 'bolle plooi met klepje' zakjes. Er werden verschillende taillebanden getest en valse in plaats van echte gulpen gestikt.

Pants for Thor

Thor kreeg nu zo'n vals exemplaar en een gesloten tailleband waar in het rugdeel dit keer een elastiek met knoopsgaten verwerkt zit. Handig ding.

Pants for Thor

Pants for Thor

Noeste arbeid is dat, zo vanalles tekenen, testen en fotograferen. 't Zou zonde zijn om u daar niet mee van te laten profiteren. En met u dan ineens ook maar dat nobel doel. En ons zonen uiteraard. Want zeg nu zelf, deze shop kan nog wel wat mannekesgerief gebruiken toch. Hebt u nog heel even geduld?

Mocht u het mannelijk nageslacht intussen graag met wat anders opvrolijken dan raad ik u iets uit de Lily-Balou collectie aan. Tijdens mijn online soldentocht spotte ik hier Thors oh zo zachte en felblauwe truitje. Gelukkig hielden ze het daar niet voor bekeken na de draagdoeken. Wij zijn fan!

55 opmerkingen:

  1. Super!! Ik kan niet wachten tot ik ook een 'jacobje' kan maken :-) En wat is dat kleintje van u groot geworden seg! Ik ben trouwens ook grote fan van de rode schoentjes en het vestje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Shhhhhtttt... ik volhard en doe alsof hij klein blijft!

      Verwijderen
  2. Wat een klein (en lief!) ventje zeg ;-).
    En wat ne schooooone outfit! En geduld? Niet veel, maar wachten vol ongeduld, dat mag ook he?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat mag ook, als je daarna nog eens extra veel reclame maakt promogirl! ;-)

      Verwijderen
  3. Dat laatste gaat gelijk altijd vanzelf ;-). Ik zal alvast op zoek gaan naar een ventje in de omgeving.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah verd*rie, ik heb dat nieuw commentding nog niet goed onder de knie. Heel dat watervalsysteem naar de knoppen hier.
      :-)

      Verwijderen
  4. he sharon,

    wat kan je dat toch goed he! Ik ben ook gek op de schoentjes van thor!
    liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Moh, dat eerste Thorretje! Knoddig! Broek ook natuurlijk, ook 'intecht' een plezier om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat patroontje word zeker en vast een bestseller!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De max, hij zo in de boekskes! Wat een knap ventje. Ben ook jaloers op zijn schoentjes en op zijn broek natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi. Leuk stofje ook en het patroon loopt nog door ook.
    En die rode schoenen zijn geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. U bent mijn held! Ik kan wel een goed broekjespatroon gebruiken om de jongetjes in mijn omgeving van mooie broekjes te voorzien. Mijn zoektocht houdt hierbij op en ik wacht geduldig af.
    Wat een prachtschoentjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik ga al stiekem op zoek naar mooie jongensbroekenstof. Ik ben nu al fan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schoon broekske dat dat is zeg! Amai!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oh, oh, oh!!! En dat kooppatroontje, tot welke maat gaat dat gaan (ik heb hier een bijna vierjarige in huis die alleen broeken-gemaakt-door-mama wil aandoen).

    PS: die muur, die zalige kleur, heb ge daar een kleurnummer of kleurnaam van?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tot 134 dus daar moet hij nog in kunnen hé!

      Verwijderen
    2. Oh en die muur was er toen we er kwamen. 'k Zou niet weten wat voor nummer/code/...

      Verwijderen
  13. Amai, hij kan zo in de boekskes staan met zijn ganse outfit ! Love the shoes !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die schoentjes!!! Damn... ZO SCHOON!
    En dat broekje... Weinig jongetjes in mijn omgeving maar sowieso komt dat van pas om broeken onder de knie te krijgen! Ik kijk er al naar uit.
    Annick

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jouw foto's zijn weer geweldig! Net als het broekje.
    Zwaar fan van het kind en de schoenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oranje met groen, of groen met rood ... het blijft een top-combinatie !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Al heb ik geen zonen...ik probeer dat broekske te verpatsen aan mijn dochters. Moet toch kunnen?
    Zalig vestje ook, btw. Ziet er knuffelzacht uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 't Zal wel zijn, voor coole meiskes hé!

      Verwijderen
  18. Prachtig! Ik kijk uit naar het patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super! Dat koop ik zeker! Al heb ik geen zoontje, jongetjes genoeg in de omgeving om dat op uit te testen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh, dat patroontje koop ik ook!
    Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heeeeeel schoon gemaakt weeral! Een super broekske met geweeeeldige schoenen onder. :) En de foto's, die zijn om heel erg blij van te worden. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mag ik er al een aantal bestellen dan voor 14 april? Jouw jongensstuff rocks! Heel heel mooi! Heel mooi! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh merci, 'k lees dat graag. Dat streelt ego's en zo :-)

      Verwijderen
  23. Mooi! Ik vind het al een leuk model sinds de vest-versie. Het andere model is al langer leuk. ;-)
    Ik hoop dat je ook een patroon maakt voor grote jongens (mt 116-112) want die zouden er ook super met staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh, prachtig gewoon! Ik heb al wat stofjes klaar liggen, dus laat maar komen dat patroon :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik kijk er al naar uit om mijn twee exemplaren in zo'n tof broekskes te hijsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. de stof ligt hier al te wachten sie! Laat het volgende Van Katoenpatroon maar komen. Mijn zonen en ik wachten vol ongeduld.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie broek en leuk stofje. Ik heb 2 zonen, dus er kan nog wel een broekpatroontje bij... Ik zie aan zijn schoenen dat hij ook graag op zijn knieën rondkruipt :-) Bij ons komt dat van 'hond' spelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. De max! Die kleuren, dat snoetje, die schoentjes, ... instant verliefd! Ik heb geen zoontjes, maar mijn zus wel, dus dan leen ik die wel efkes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel mooi. Die schoentjes, het vestje, het broekje,..... zo schattig. Echt top.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Die 2de foto is schitterend, moet er spontaan van glimlachen!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. sjieke broek, prachtige houten vloer en mooie kleur van muur, klasse!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wijs! Wijs! En amai, tot 134, gij hebt het nogal zien zitten zeg! Joepie, dan kan mijn oudste zoon er ook nog net in.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. ooh wat n lieve foto die eerste! Kzou hem zo in mijne living hangen :) (de foto, niet Thor ;) )
    Hebde zo geen patroontje voor de grote kinders? :) tis echt heel mooi!
    En sorry maar: wat is die groot geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Yes, ook iets leuk voor jongens in de shop!!
    Ik kan niet wachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Zooo schoon, alweer!! Die broek, in combinatie met dat truitje en die rode schoenen: super, echt waar. Dat heb je weeral schitterend gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. mooie foto's , fantastische broek en zo'n superschattig ventje!
    zucht, kwou dat ik er ook nog zo eentje had, maar ook weer niet, want kheb het gehad hé! maar wat ik me nu afvraag, die schoentjes en die veters, das toch super veel werk, zo smorgen en s'avonds en op school?

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik zit dit te bekijken met zoon op schoot. "Ben ik dat?" vraagt hij... "Mag ik ook zo'n broek?"

    Tuurlijk mag hij dat! Super dat we dit patroon binnenkort kunnen kopen (daar zat ik al lang stiekem op te hopen...)!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. wow!!! Prachtig! hoe en wanneer kunnen we dit super patroontje kopen? IK WIL DIT OOK!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik heb broekenangst wegens al een paar testbroeken moeten opgeven omdat die maten in die boekjes nooit passen. Dus de zoons (4 en bijna 2) wachten vol ongeduld met mij af!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wij willen er zo aan beginnen , drie zonen op de wachtlijst 1.5 ,3.5 ,5.5...

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Maar waauw, wa een stoer kereltje is me dat! Zo schattig poseren! Stoere kleding maak jij wel voor dat ventje, het maakt me jaloers! Doe zo verder en kom gerust eens bij mij kijken!

    BeantwoordenVerwijderen