21 januari 2012

32

Gisteren werd ik er 32. Een levensjaar dat veelbelovend startte. Vorige week begon de nieuwe job, het einde van de verbouwingen is in zicht en over een kleine drie maand gaat het event door dat we nu al meer dan een jaar voorbereiden. Groter dan ooit verwacht en daardoor ook drukker dan ooit gedacht. De naderende einddatum en het doel waar we het allemaal om draait doen ons volhouden, maar daarna is 't echt gedaan. Al mompelt de MDH daarop dan 'yeah right'...

Die MDH verdraagt nu al maandenlang dat er voor hem bitter weinig tijd over blijft. Hij neemt de verbouwingen quasi volledig op zich. De man voert ook mijn huishoudelijke taken uit wanneer de mailbox en to do excel weer tsjokvol zitten. Hij is degene die de kinderen entertaint terwijl ondergetekende en de rest van het team nog maar eens van maakdag doen. Geen wonder dat de zoon deze week dacht dat ik 'toch voor de naaimachines werk' en niet voor de nieuwe patron waar ik hem over vertelde.

Vaak wordt gevraagd hoe ik alles nog kan combineren. En met het risico op een onbedoeld melige blogpost: zonder hem zou het me nooit lukken. En toen hij zich gisteren in de verwennerij smeet, viel die frank nog maar eens. Mijn verjaardag laat hij nooit zomaar voorbij gaan en ook gisteren was het genieten. Thuis komen van het werk stond gelijk aan kleuterkunst in ontvangst nemen, samen aperitieven bij kaarslicht, cadeautjes openen en op verrassingsresto gaan.

De cadeaus waren een schot in de roos. Mijn oh's en ah's gaan blijkbaar niet onopgemerkt voorbij. Zoals mijne maat het zo schoon zei 'the boys has ears'.

Mijn eigenste roze satchel. All the way from Britain én gepersonaliseerd.

Birthday presents

Birthday presents

Een bon voor Va-Tout oorbellen. Waarbij ik nu twijfel tussen die met structuur, de rocks of de jeu de boules. Wat denkt u?

Birthday presents

De nieuwste Slaughter. Yep, ik ben een crimifan.


Birthday presents

En toen ik vandaag de PB boetiek binnen liep kocht ik mezelf nog deze. Kwestie van al wat voorbereid te zijn op de après april rust ;-).

Birthday presents


40 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd!! Ik werd vorige maand 32, dat het een geweldig jaar mag worden! Wat zijn die kousen geweldig! Ik zag ze eerder ergens langskomen maar had nog geen internetadresje. Advies over de oorbellen kan ik niet geven, niet echt mijn smaak. Veel plezier met de fijne cadeaus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een tribute aan de MDH. En volledig terecht. Je hebt het zo schoon verwoord. Uw MDH is een held.
    Die van mij ook for that matter, maar daar gaat het hier niet over.

    Het wordt een topjaar, maat :)!

    P.S. Die met structuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We moesten de titel van je blogbericht van achter naar voor lezen zekers?

    En ik zou voor de rocks gaan. Die sjakos, daar ben ik ook wel fan van. Zalig :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Huh Nele, ik ben niet mee, 't is te laat gelijk. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Moh geestig zeg! Zo'n verwennerij!!
    ...

    En euh... die met structuur

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! Ik zou de rocks doen.
    En succes met alle drukte hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lol, sorry. Mijn compliment zit wat teveel verstopt, oftewel wordt ge te oud ;-). Ik bedoel dat ge er lang geen 32 uitziet, maar misschien is 23 ook wat teveel van het goeie. Ben je nu mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een verwennerij! Ik zou ook voor die met structuur gaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat! En leuk om te lezen dat je zoveel hebt aan je man - mooi gezegd. Die met structuur vind ik de tofste. En wauw die satchel!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hieperdepiep! Zowell voor u als voor de man des huizes, want dat is idd een gerief precies!
    Ik zou die met structuur kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik voel mij efkes heel schuldig omdat ik zo weinig voor mijne MDH gedaan heb op zijne verjaardag gisteren... :)

    Die met structuur!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog een gelukkige verjaardag! Het is inderdaad ondenkbaar zonder de steun van een geweldige mdh en kids, maar toch ook nog eens chapeau voor al die harde Van Katoenwerkers! Ge moet het toch maar doen zenne!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte, 32, zo jong nog !
    En wat is die TAS ontzettend gaaf !!
    Advies over die oorbellen geef ik niet, ik vind ze alle 3 niet leuk hihi.
    Je bent wel verwend !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog een te late gelukkige verjaardag. Man man, wat zou ik graag zo een man hebben, die gewoon weet wat je wil voor je verjaardag. Het is nen echten held!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Misschien schrijf je beter HDH (voor held des huizes dus ;-) ), zo'n geweldigerd! :-)
    En ook: proficiat en maak er een geweldig levensjaar van!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. proficiat! Hopelijk kan je nog wat nagenieten van die fijne verjaardag!
    Ik zou twijfelen tussen die met de structuur en de jeu de boules, lichte voorkeur voor de structuur toch...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oooooh, ik ben al lang op zoek achter leuke kousen voor grotere voeten (ehm, voor dames dus). Gevonden! Zo schoon.

    En die verwennerij... gij verdient dat echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nog een super gelukkige verjaardag! En wat een leuke kadootjes. Misschien moet ik mijn man ook jouw blog eens voorstellen (kan hij ideetjes opdoen).
    Voor de oorbellen zou ik trouwens voor die met structuur gaan (de eerste dus).

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hehe...
    Wij waren samen jarig!
    Ik kan er vandaag niet bij zijn maar: heppie late birthday!

    En zo'n load aan cadeautjes... JAWADDE!

    Ik zou voor de rocks gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hieperdepiep! :)
    Wat grappig, ik kreeg voor m'n verjaardag ook een satchel, wel niet van dezelfde shop en ook niet zo roos (al vind ik dat stiekem wel geweldig, ik zou het gewoon niet durven. en die initialen!!) En inderdaad wel een held, die man van jou, als ik het zo hoor. Sjansaar! (Niet dat ik moet klagen hoor)

    PS: ik zou voor de rocks gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die kousen zijn geweldig! En eu, ik zou voor de rocks gaan :-) geniet nog maar wat na van zo een dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Proficiat! Ik word morgen 30 dus ge zijt in goed gezelschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Proficiat! En je bent lekker verwend, heb je vast en zeker verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi!
    Proficiat met je verjaardag. En die cadeaus? Amai!!!
    Ik zou voor de laatste oorbelletjes gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hiep! Hiep!! Echt leuke kadootjes kreeg je en die oorbellen met rocks vind ik het mooist :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Van harte een dikke proficiat ! Prachtcadeaus zeg !

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Zo verdient, die verwennerij. Maar ongetwijfeld verdient de MDH een even groot standbeeld naast dat van jou!!
    Als je 't mij vraagt: structuur!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dank je voor alle lieve wensen!
    En het werden de rocks ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Moh dan zijn wij van 't zelfde jaar. Proficiat met je verjaardag! En wat een geweldige cadeaus...

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd! Leuke kado's!!!
    Ik heb de sokken ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dikke proficiat! Met je verjaardag en alle andere activiteiten. En fantastisch, je tribute to the husband... Te bewonderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Proficiat met je verjaardag en je bent echt verwend!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Jij werkt bij mijn vorige werkgever, zo vertelde mijn zus. Ik ben zo benieuwd of het voor JK is of voor een ander project. Als het JK is ben je mijn opvolger.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Nope geen JK ;-) mail mij anders ne keer ;-)(mamasha@live.be)

    BeantwoordenVerwijderen