13 december 2011

Leren stempelen?

Vindt u deze schoon?

Stamp examples

Stamp examples

Of deze?

Stamp examples

Wil u zelf wel eens aan het gutsen slaan? Eigen textiellabels in de kinderkleertjes naaien? Jong en oud verblijden met een zelf gemaakte stempel? Rep u dan snel naar de virtuele stek van het MIAT!

Jaarlijks stelt het Gentse museum een waslijst aan workshops voor. En dit jaar vindt u in die lijst enkele bekenden terug. Ook ondergetekende staat binnenkort paraat en zal u met plezier tonen dat eenieder met de gutsen aan de slag kan.

Stamp examples

Wil u er bij zijn? Samen een paar creatieve en gezellige uren doorbrengen? Schrijf u dan snel in!

12 opmerkingen:

  1. Oh, zo tof zeg! Ik heb daar gerief voor in huis maar nog niet het geduld en de tijd voor gevonden. Zijn er veel plaatsen, of moet ik snel zijn? (ik ben een twijfelaar-eerste-klas moet ge weten :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig. Zoiets zou ik ook wel willen kunnen (maar dit is net iets te ver weg).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, ik wist niet dat jij dat deed. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goh zo leuk! Maar te ver,... ik heb nu nog meer Belgian blues.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zou ik superleuk vinden, maar een beetje uit de richting!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lang geleden heb ik er ook eentje gemaakt voor mijn dochter... misschien toch nog eens proberen! Ze zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oo, een zalig programma hebben ze. Bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. jammer dat het in Gent anders had ik mij zeker ingeschreven. Misschien een idee om zulke zaken meer en meer in Limburg te organiseren mits wat hulp?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Damn, veel te laat! Hopelijk komen er nog workshops stempelen, dan schrijf ik mij direct in!!

    BeantwoordenVerwijderen