3 september 2011

Pottenvilt

Naaien, er komt weinig van in huis dezer dagen. Andere projecten krijgen voorrang. Mijn excuses aan wie wacht op meer jongensspullen, een vervolg op de XY-files, een swap, cadeau of beloofde tegenprestatie. Vergeef het mij, het komt er allemaal aan, maar met wat uitstel.

Felt pot holders

Af en toe smokkel ik er, voor de eigen gemoedsrust, een kleinigheidje tussen. Vilten pannenlappen bijvoorbeeld, beiden klaar op nog geen uurtje.

Felt pot holders

Felt pot holders

Ooit zag ik daar eens ergens een afbeelding van. Waar, ik zou het echt niet weten, maar het idee bleef hangen.

Felt pot holders

22 opmerkingen:

  1. Kei-tof idee!!
    Is dat van die dikke vilt van den Banier?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk idee! dat verdient een pinterest plaatsje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh, je hebt tijd gevonden om iets te maken, helemaal voor jezelf. En dan nog zo een mooie onderzetters!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super idee! Echt héél leuk! Ze zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel schoon, en wat een mooie labels. Zelf gemaakt of ergens besteld?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit zijn nu eens echte hippe onderzetters !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zijn dat 2 lagen op mekaar dan, of is het stikseltje gewoon voor de versiering? Ik vind ze heel leuk, een tof cadeau-idee! Maar is dat praktisch eigenlijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Joppe: Ik heb zelf een stempel gemaakt en dan met textielinkt labels gestempeld.

    @Eva: twee lagen opeen gestikt en stevige vlieseline ertussen. Waarom zou dat niet handig zijn? In elk geval schoner dan kurken rondjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Perfect cadeau, dat wil je toch gewoon in je pakje, hint hint voor mezelf :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. onthouden voor kerstperiode: onderzetters in vilt als cadeautje voor...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, da's schoon. Keihandig, en om keihard te onthouden. En die kleurencombinatie van dat groen en grijs en die zalig pot. Mijn muis schreeuwt 'pinnen'!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zeer goed gelukt. En hier zijn ook al ideetjes aan het rijpen want in mijn kast ligt er ook nog genoeg vilt

    BeantwoordenVerwijderen