11 augustus 2011

Boleoot u ook mee?

Boleo

Dat ze 'wauw' is, dat moet ik u al lang niet meer vertellen. Dat ze een pracht van een tas ontwierp, dat zag u misschien ook al. Maar wist u dat ú intussen zelf de trotse bezitter van die Boleo kan worden? Zo eentje of zo eentje.

Boleo

Veel moet u daar niet voor over hebben. Enkele muisklikken en een luttele 5 euro. Daarna vindt u het patroon samen met de meest heldere handleiding in uw mailbox. Het goede doel steunen doet u dan ook. Want het patroon voor de Boleo wordt verkocht in de Van Katoen webshop.

Boleo

Van Katoen, nog nooit van gehoord? Schrijf u dan snel in op de nieuwsbrief of word fan op facebook. Want als u in 2012 ergens zult willen zijn, dan is het op 14 april in het Geuzenhuis in Gent.

Bloemenstof: In Den Beer.

24 opmerkingen:

  1. Ik boleo zeker mee! Die van u is een schoontje zeg! Die bloemen, niemand die u op straat voorbij loopt zonder nog 's om te kijken, wedden? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niemand die mijn schoonmoeder op straat voorbij loopt ja. Nummer twee is in de maak! Ik wil er ook één!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lol! Sorry :-). Benieuwd naar de versie-voor-uzelf dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig schoon die stof. Vind je daar veel mooie stoffen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Joppe: Ja hoor, veel retrobloemekes! Het is een winkel die sinds de jaren 60 bestaat en nu de oude rollen boven haalt aan 5 euro per meter. Ze zijn daar wel al even mee bezig dus de voorraad is wel al serieus geslonken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik boleo lekker mee, ik zie het helemaal zitten en dan komt zo een wildvreemde vragen , jij hebt een blog zeker, ik dacht het al; en o dat stofke , ja van in den beer zeker :0)
    Allé tot ik u eens zie lopen met u schonen boleo, wie weet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Marina: 't Zal dan mijn schoonma zijn die ge zult zien. Mijn eigen versie is geknipt, nu nog eens stikken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige tas ! En een super stofje !En in Den Beer is zeker eens de moeite om naar toe te rijden .

    Mamasha hoe kan ik je mailen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wacht ongeduldig tot het patroon in mijn mailbox valt om dan de komende dagen geen tijd te hebben. Maar hij komt er zeker: mijn boleo!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is de ultieme daad van schoonmoederaanvaarding: met dezelfde tas over straat lopen. ;-)
    Een schoontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schoonma is inderdaad in de bloemetjes gezet met een fel begeerde weelderige bloemen handtas en zijt maar zeker dat die zal getoond worden

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik boleo niet mee, ik ben namelijk (nog) niet 100% overtuigd van het gemak van het model, maar van de schoonheid van dit exemplaar wel 200%! Prachtige stoffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook jouw versie vind ik erg mooi, je schoonmama is vast heel blij met jou :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw, supermooi! Leuk idee om die stiksels zo speels te maken. Dé oplossing want ze recht krijgen vind ik altijd een heel gedoe!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Al die schone boleo's die de revue passeren in blogland... Deze vind ik ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. superleuk - mmm ik moet dringend eens een naaicursus volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Serieus? Die stof is van Den Beer. Zeg, gij haalt daar toch wel echt pareltjes uit die mijn luie oog compleet mist. Dju.
    Een prachtige Boleo. Prachtig. Als ge er geen weg meer mee weet, ik adopteer hem graag!

    En nu hard nadenken over welke stoffen ik eens zou gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Das die stof waarvan ik eens tegen je zei dat er iets nieuws van op zolder was gekomen. Ze zullen er nog wel hebben, was een lange dikke rol dacht ik. Dat oranje is zo schoon fel. Mijn schoonma loopt er mee rond, die wordt dat niet beu peis ik :-).

    BeantwoordenVerwijderen