4 juli 2011

That's when good neighbours become good friends

Detail bridesmaid dress N.

Vorige zaterdag trouwden de tofste buren uit de wijk. Intussen lieve vrienden met kinderen van de leeftijd zoals er hier rondlopen. Voor zo'n mensen mag het iets meer zijn dus werden hier bruidskinderkleertjes geproduceerd.

Bridesmaid dress N.

N. kreeg een A-lijntje gebaseerd op een eenvoudig model uit deze Knippie. Ik belde een hulplijn, tekende er vooraan wat plooien bij, zorgde voor een feestelijk lint, maakte een testversie, paste wat aan en kloeg over 't feit dat ik zelf geen dochter had om dergelijk gerief te dragen.

Details bridesmaid dress N.

De stof werd hier gekocht en gekozen in functie van de prachtige ogen van dat kind.

Bridesmaid dress N.

Best man shirt for F.

F. kreeg een grijs Madeshortje en een hemd in dit Japans model. De stof komt van dezelfde bron, past wonderwel bij ook zijn wondermooie ogen én bij zijn huidige kraanobsessie.

Best man shirt for F.

Toffe buren, lieve vrienden: het was een prachtfeest! Dikke gelukszoen, x

16 opmerkingen:

  1. Supermooi, alletwee! Die kinderen hebben echt prachtige ogen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit gaat die burenband alleen maar versterken. Twee prachtstuks! Zo mooi koop je ze niet in de winkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, nu pas heb ik je titel! Lol, kan hem nog perfect meezingen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alle gij, hoe schoon kunnen kinders zijn? Wat een beauties.
    En dan die kleertjes. Gij beklaagt het u misschien dat ge geen dochters hebt, maar voor zo'n schoon hemdeken zou ik nog wel eens een zoon willen produceren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig!
    Dat stofje van dat kleedje is echt heel schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tof zeg, die kindjes zien er schitterend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb dat bovenste stofje hier ook liggen, tot nu toe bestemmingsloos, maar ge brengt mij op ideeën!
    Schoon, effenaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Amai, schoon kleren voor schoon kinders.
    Ik ga ook nog een keer trouwen, Sha! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Smelt!
    Prachtige plaatjes.
    Helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ma zo mooie kindekes! en die jongen! die gaat nog hartjes breken later!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig! en wat een mooie 'functie' had je zo voor hun dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi kleedje!
    En wat een tempo! Ik heb nog niet kunnen zeggen dat die tent ook zo tof is.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooh, zo schoon! Dat stofje voor het kleedje is echt geweldig he!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. schitterende aankleding van mijn schattige kleinkinderen

    BeantwoordenVerwijderen