10 juni 2011

Coltrui

Cowl neck pullover

Via één van haar maaksels kwam ik terecht bij deze Etsy-shop, 'dear my kids easy wear'. Een aantal patronen bevielen me wel en werden in het winkelmandje gestopt. Eén daarvan was deze coltrui.

Cowl neck pullover

Opnieuw omkeerbaar. Ik blijk dus niet alleen iets voor doilies te hebben, omkeerbaar gerief trekt mij precies ook wel aan.

Cowl neck pullover

Het katoentje komt van Vermiljoen. De blauwe stof kocht ik in Den Beer en is net elastisch genoeg om ze tricot te noemen.

Cowl neck pullover

23 opmerkingen:

  1. mooi. Ik vind vooral de print kant het leukst (en dan dus de effen boorden en col)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Ik vind dan weer de blauwe kant het mooist :-) Ik zou 'm precies volledig in tricot maken, dat hij nog wat soepeler valt... Of gaat dat niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gij bezige bij.
    Super combinatie van kleuren. Hij zal er precies wel nog een aantal jaartjes in kunnen. Ideaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Really nice, I especially like the collar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @An: Dat gaat volgens mij zeker. Nu hij hem draagt denk ik ook dat twee tricots nog beter zouden zijn.

    @Polkadotjes: En dan heb ik hem nog serieus mogen innemen nadat ik volgens haar matentabel maat 5T moest maken. Maar liever te groot dan te klein!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amai, zo'n leuke col, mooi gedaan hoor.
    Hij lijkt idd wel een beetje stijf, ik zou ook twee tricotjes doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Wolinn: 't Is een zeer dun katoentje dus stijf is hij eigenlijk niet. Het probleem bij ons is Nils' grote hoofd. Twee tricots maken over het hoofd trekken makkelijker.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Moh zo cool! Dat stofje van vermiljoen daar ben ik dus keijaloers van hé, ik heb daar al zoveel spijt van gehad dat ik dat niet gekocht heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke coltrui, mooie stoffenkeuze. Past heel goed samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeeh, mooi! Zo'n gezellige trui! Ik zou zelf ook wel zo'n trui willen dragen, echt een voor helemaal in weg te kruipen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ooooh smelt zeg!!! en mooie stoffencombinatie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig! Dat stofje... en 't model. Ik ben fan. En ook een prachtig ventje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, wat een mooie coltrui! Wat leuk dat hij ook omkeerbaar is!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi hoor! Ik heb laatst een jasje gemaakt van een van die patronen. Simpel maar mooi ook

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Da's tegelijk gekleed en ideaal kampvuurgerief. En die kleuren doen het super samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. amaai dat is echt mooi gelukt zeg! mooie kleurtjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. love your blog even though i don't understand the language!!! this top is so cute and ofcourse your children. i will come back here again.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben fan van het stofke, het model en de zoon!

    BeantwoordenVerwijderen