22 maart 2011

Tot vervelens toe

T-shirts

T-shirts dus, nog maar een keer. In tijden van mezelve in tien delen om de verschillende levensprojecten draaiende te houden, is een snel gemaakt T-shirt gelijk aan een even snel geschreven teken van leven op deze blog.

Dat moest het toch zijn, maar dat was buiten de MDH gerekend. Die verwijderde even wat foto's van onze camera. Even, want hij vond een manier om die van een gewist geheugenkaartje terug te halen. Is hij niet fantastisch? Dan vond ik na het recupereren toch, ervoor iets minder.

T-shirts

4 shirts dit keer. Eén voor hem en één voor haar metekind, de winnaars. Eén voor mijn jongste en één voor mijn oudste. Bijna alles verliep volgens plan. Het ging wel even letterlijk scheef bij die voor het petekind. Ik adviseer om nooit even snel een rand wat bij te overlocken wanneer je de zoom al omgestikt hebt. Doe geen moeite om het te verstaan, ik versta mijn eigen dwaze zelf van dat moment nog altijd niet. Maar soit, de scheve handel werd afgeknipt en het rode boordalternatief bleek nog niet zo slecht te zijn ook.

27 opmerkingen:

  1. Ik blijf het geweldige T-shirts vinden. En de stofjes zijn ook zooo super ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige shirts!!ik zou er nu, spontaan, direct, kinderen voor willen nemen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die zijn zooooo leuk é, zou je ze zonder overlock ook kunnen maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik versta u. En ik vind ze prachtig. Zone 09, goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Griet: Shhhtt, nog effie wachten é! Das nog een klein beetje secret en dat vraagt nog eerst een hoop werk!

    @Marleineke: Dat zal zekerst wel, maar niet zo rap dan als met een OL. Zoekt eens een sponsor voor jullie club!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, die rode band onderaan, dat maakt het net af! 't Is dat het zo zijn moest, Sha.
    En die schoenen van Nils: de max!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn supermooi. Mag ik vragen waar je die SUPERLEUKE STOFJES shop?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel heel heel heel tof (voor elk tshirt een "heel" :) )

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige T-shirts!!!
    Ga ik toch ook eens moeten doen voor zoonlief

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, ze zijn echt geweldig! Die stofjes...om bij weg te smelten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Waw, beetje jaloers hier :-) 't Materiaal is voorhanden, nu nog wat tijd. De gietertjes zijn leuk geworden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supertof! Veel mooier dan wat je in de winkel vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooooooh, ik moet echt dringend in die tricots durven knippen. Deze zijn weeral prachtig!
    Waarom is Gent toch zo ver, anders had ik al lang een email gestuurd om eens samen af te spreken.
    En zone 09 maakt mij heel nieuwsgierig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauwwww! En wij zijn super blij met zo'n prachtig t-shirt er bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. @Creatinneling: Ik kocht ze bij Minimenschundco. Een Duitse onlinewinkel. Sommige stoffen kun je nu ook wel bij Vermiljoenshop vinden.

    @Riet: Binnenkort hé! ;-)

    @KIr: Stel u der alsteblieft niet te veel bij voor, ik vertel het dan wel eens.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Scheef? Ik heb daar niks aan miszien zenne. Het petekind heeft het wondermooi gewonnen exemplaar al in handen en ik ben nu in blijde verwachting van een foto met den T-shirt aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat geweldig om zulke shirts zelf te kunnen maken. Ik ga stof bestellen in Duitsland. ben helemaal verliefd geworden op de slakken. Deze is niet meer verkrijgbaar zag ik. Zou je eventueel stof willen ruilen?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. @Odette: Sorry, je bent net te laat. Kijk maar eens bij Oontje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Evengoed dank!

    Wilde het Ottobre patroon gaan gebruiken uit 2010. Weet jij misschien of er ook zo'n soort patroon met lange mouwen is?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. De meeste Ottobre's staan vol tricots. Je kan op de Ottobre website per editie de verschillende modellen bekijken. Anders daar eens in neuzen en er eentje uit de bib halen?

    BeantwoordenVerwijderen