19 februari 2011

Voor mij graag ene met ...

T-shirts

Ik zei het al, ik ben er in gevlogen.

T-shirts

Beide exemplaren werden gemaakt met patroon 12 uit de Ottobre 3/2010. En veel meer valt daar eigenlijk niet meer over te zeggen. Behalve dan misschien dat ik voor u het naadje van de halsbies aan de achterkant zal stikken.

Inderdaad voor u. Want nu blijkt dat ik uit één meter van deze tricot meerdere T-shirts krijg. En het is eens tijd om dank u wel te zeggen. Voor al dat volgen en voor de vele toffe commentaren. We doen dat met het weggeven van 2 T-shirts.

Give-away!

Laat vóór zondag 27 februari een reactie achter met
- de stof die u kiest. De draken, duikboten of slakken.
- de boordstof voor daarbij. Beige, rood, blauw of bruin.
- de maat. Er is keuze tussen 92 tot en met 128. (Thor en Nils zijn 'gemiddelden' volgens de curves en dragen hier 92 en 110.)

En als u er eentje weet zitten, vertel mij dan ook eens waar ik nog een tof tricotpatroon kan vinden.

132 opmerkingen:

  1. Mijn jongens zijn al wat groot, het is maar om te zeggen dat ik je met plezier volg omdat je zo een leuke dingen maakt, vooral lekker doorgaan ;0).
    Groetjes van een jongensfan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit kun je natuurlijk niet voorbij laten gaan. Ik zou gaan voor de duikboten, met bruine boord in maat 128 en kun je ons ook verklappen waar je toch altijd die gave stofjes vind ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaaaw! Kunt ge uzelf nog volgen? :-) In ottobre staan in 't algemeen altijd héél erg leuke tricotdingen.
    Ik doe gaarne mee voor mijn metekind. Een 92 en hij is nog klein dus die slakken met een rood boordje zeggen mij wel wat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, yes yes yes, count me in voor de duikbootjes met bruine boord in maat 110. Machtig mooi! Of om het met Stig zijn woorden te zeggen: "Cool, è"

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amai zeg, wat een vlijt!!
    En omdat ik stikjaloers ben op zulke mooie tricotjes wil ik hier zeker mijn kansje wagen!
    Ik zou zelf voor de slakken kiezen, maar ik denk dat zoonlief resoluut voor de draken gaat. Aangezien dat tegenwoordig zijn lievelingsdieren zijn.
    En nu duimen maar!

    (en hoe kan dat nu dat ik je nog niet volgde??)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amai, dat gaat daar vlotjes ... Heel mooi! Ik ben zelf zo blij dat ik mee kon bestellen dat ik deze shirts graag aan andere mensen gun. Ottobre is voor mij de grootste bron van inspiratie voor tricotpatroontjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Idem hier ook de Ottobre om inspiratie op te doen. Ik waag mij kans voor eentje met draken en een witte boord maat 98.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, dit zijn superstofjes zeg!!! Waar heb je die gevonden?. Dus ik doe heel graag mee voor maatje 92 in de duikbotenstof. Hier zou ik een lief klein ventje heel gelukkig mee maken

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O prachtig, prachtig, prachtig, ik wil graag meedoen. Als ik win een 104-tje duikboten met bruine boord. En mooie tricotpatroontjes: Ottobre, er staat een bangelijk tricot speelpakske in dat oud boek 'Zelf kinderkleding maken', en verder in het boek 'Sew U, Home Stretch' (maar dat moet ge niet zoals ik via Azur bestellen, want dan hebt ge dat na 4 weken wachten nog altijd niet!)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OOoooo, was de reactie van de dochter. Ze vindt ze echt prachtig. En ze ziet liefst de duikboten. Met een bruin biezeke! In maat 122...

    Tof!
    Vink.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooooh, geweldig! Die t-shirtjes zijn zo mooi! Ik doe dus dolgraag mee, Voor onze Lukas de duikbootjes met bruine boord (maat 98). En nu maar duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Toen ik aan Senne vroeg welk hij het liefste zou willen, antwoordde hij: "mag ik een kindje kiezen?" :-)
    en toen begon hier een heel ingewikkeld gesprek waaruit de conclusie was dat ze alletwee een t-shirt van de draak en de duikboten wilden. Dus geef ik het op en laat ik de keuze aan jou.
    (prachtig gemaakt weeral!)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, wat een mooie truitjes. Ik heb nog grote tricotangst, dus ik hoop dan maar om er 1tje te winnen. Voor een dame kan ook best toch? Ik vind de slakken met een rood boordje 't mooist!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er super uit! Ik vind vooral die stof met de dino's erg gaaf voor m'n jochie. Hij zit op maat 110. Oh ja, het boordstofje...doe maar gewoon wit. Ben erg benieuwd! En succes met winnaars uitzoeken en naaien. Groetjes Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. O pardon, maat 92 dus (die slakken met rode boord)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke tricotjes!! Mijn jongste dochter vindt die slakjes heel leuk, met rode boordstof. Maatje 116 zou prima zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Sha, ze zijn prachtig! En net de twee stofkes waarvan ik een beetje spijt heb dat ik ze niet ook besteld heb. Maar omdat mijn jongens al schoon gerief gaan hebben uit de andere stof, gun ik het aan een ander. Met een beetje pijn in 't hart :-) En dat leuke tricotpatroon komt er zo meteen aan via mail!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben superjaloers op die mooie stofjes....
    Moest ik winnen zou ik graag de draakjes willen met een rood boordstofje!
    Echt Prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mijn zus zou zo'n t-shirtje super vinden voor één van haar meiden en nu maar hopen dat ik dus juist kies voor het geval ik win. Ik denk dat Raya een 110 draagt (en anders is het nog altijd beter een beetje te groot dan te klein) en dat ze liefst de stof met de duikbootjes zal zien en ik denk met een bruine rand. Als dat zou kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Waar haal je zoveel mooie tricot ? Prachtig.

    En 98 en de duikboten zou een wondermooie combinatie zijn ! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind de duikbootjes leuk en dan in maat 92 met bruine boordjes.
    Ik hoop dat ik win...!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Allé, zeg, wat een vlijt, inderdaad! En zomaar weggeven... dat is de moeite!
    Doe mij maar zo'n duikbootjes met een bruine boord. Want ik heb het me al ferm beklaagd dat ik niet meebesteld heb... De volgende keer (komt die er nog?) zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super give-away!!! Die stofkes zijn gewoonweg prachtig!
    Als ik moet kiezen dan ga ik voor de draakjes, in maat 98, dan kan zowel oudste als jongste zoon het nog dragen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. mo, hoe stoer! ik zie mijn 'kleine' man al rondhossen in die dino met bruine boord in maatje 116 ;-)

    grz

    kan vr patroontjes idd ook alleen maar aan Ottobre denken of mss in die japanse boekjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  25. super!! Voor mij ben je al een vlijtig naaiwonder hoor...
    Voor mij graag ene met duikboten en bruine boord in 128, dan kan dat nog voor den Thor ook gebruikt worden hé, een mens moet zuinig denken! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Voor mijn jongens graag ene met ... draken en een beige boord, maatje 110
    hele leuke stofjes en nog leuker dat je die met ons wil delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. supermooi! ik wil er wel eentje voor mezelf ;-) nee hoor, nu vind ik het jammer dat ik geen kindjes heb!
    Liezelinde

    BeantwoordenVerwijderen
  28. waaw die zijn echt super leuk echt mooie stofjes ben fan van de duikboot echtwaar super!!! (en ik val in herhaling) mijn keuze is du snel gemaakt en ik ga voor de duikboten, met bruine boord in maat 128.

    Groetjes Dietlinde Van bij Lovelylinde
    En nog heeel veeel succes met je blog enzo..

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ooooooooooooh! Als ik zou mogen kiezen, ga ik voor de dino's met witte boordstof in maat 92! Wat een leuke weggever...
    Ik heb trouwens een goed patroon van een broek uit één patroondeel (enkel de binnenbeennaad en de zitnaad moet je dan stikken), maar ik vrees dat dat al te klein zal zijn voor jouw mannen (tot maat 86). Ottobre zijn de beste boekjes voor tricotpatroontjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel mooi gemaakt, heel mooi stofkes en heel fijne give-away!

    Ik zou graag een 128 winnen gemaakt van de draken met een bruine boord.

    alvast merci

    k

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachige stofjes!
    Ikzelf zou voor de duikbootjes gaan, maar vermits mijn zoontje zot is van draken, zou je hem een enorm plezier doen met het drakenstofje met beige boordstof in maatje 116.
    Ik ben zelf aan een drakencape bezig voor carnaval. Dit T-shirtje eronder zou het helemaal af maken.
    Gertje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Super die t-shirts!
    Ik zie die draken wel zitten!
    In tricot heb ik enkel nog maak kleedjes gemaakt, maar als ik iets tegen kom dan laat ik het weten.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. We waren hier zo hard aan het opgaan in de coolheid van de t-Shirts, dat ik bij het reageren je vraag naar leuke tricotpatronen vergat. In Ottobre 4/2009 staat een reversible pull die hier al in alle maten en alle kleuren werd gemaakt (niet door mij, maar door mijn mama). Een echte aanrader!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik was stiekem aan het hopen dat de olifantjes ook meededen ;-) Die zien er geweldig uit! Wat mag dat worden?
    Als ik zou winnen, ga ik voor de duikbootjes met een bruin boordje in het kleinste maatje.
    Aan patronen voor tricot kan ik u niet helpen. Dat mislukte de laatste keer zo erg dat ik er niet meer naar kijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik doe ook gewoon mee! Je weet immers maar nooit ;). Graag ook een duikbotenshirt met een bruine of witte boord (weet niet zo goed wat mooier staat?) maat 92! Zou mijn ventje geweldig staan denk ik :). Ik lees inderdaad met veel plezier je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oh, wat een leuke shirts! Ik zou graag een slakken-met rode-boord-trui-maat 92 willen winnen voor Abeltje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. WAUW! Mijn kleinste in een maat 98, duikbootjes met bruin... lijkt me super!
    Aan tricot waag ik mij binnenkort voor het eerst.
    Ken je de patronen van Minikrea (wel in engels). Via bijv. http://www.fjoelner.dk/varegrp.asp?la=uk&uart=257

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Zo, dat is een mooie weggever! ben ook benieuwd waar je deze stofjes gevonden hebt!

    Ik zou graag meedoen voor mijn dochter, een 92 met draken en creme boord, prachtig!

    Dit zijn mijn tricot-links
    http://www.kiind.nl/articles/275/Baby_strikmuts.html
    http://lilblueboo.blogspot.com/2009/06/recycled-t-shirt-toddler-pants-gauchos.html
    en natuurlijk heeft MADE leuke ideeen en patronen, maar die ken je al!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een prachtig cadeautje!
    Het petekindje zou er super blij mee zijn, en de mama misschien nog meer ;-)
    Ik doe dus mee, voor de duikboten met bruine boord aub, in maat 116.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wauw echt leuke stofjes! Ik doe graag mee voor de draakjes met een rode boord in maat 116. Ik ga hard duimen!
    groetjes, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Woohoo, wat een super toffe giveaway. Ik ben verliefd op de drakenstof! En als je die dan zou maken voor mijn zoon, met een beige boord, en dan maat 98, oh, dan zou ik zo mogelijk nog verliefder zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een superleuke give-away! En wat een keuze :)
    Mijn favoriete stofje is het stofje met de draakjes... Maar de maat, mama zal moeten kiezen want heb hier 3 jongens lopen die nog in die maten passen (met name 98, 122 en 128)... Dan ga ik maar voor de 98 en nu fingers crossed! (alhoewel dat ik het iedereen wel gun)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. ook voor dochter zou zo'n shirtje wel leuk zijn (de stofjes zijn zo gaaf), maar voordat die maatje 92 heeft, zijn we vast al weer een jaar verder (tja, klein meisje maar). Of zou het voor haar dan vallen als een leuk jurkje? mmmh, dan zouden die bruine draken met een bruin boordje wel wat zijn (mailot eronder en klaar)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Oooh mijn dochtertje is zot van diertjes. Dus ik waag graag mijn kans voor een slakken t-shirt met rode boord in maat 104.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. owyes!!Ik wil graag een maatje 92 in de gele duikbootdinges!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wow, zo mooi! Ik doe graag mee voor een slakkenshirt met een rood boordje, in maatje 92 graag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Amai, gezien de vele reacties is de kans om er eentje te winnen wel héél klein, maar wie niet waagt... Ik vind dat drakenstofje wel passen met een witte boord in maatje 92 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  48. oooooh zalig!!!! voor mij ééntje met de duikboten met bruine boord!ze zijn echt prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Zo'n leuke stofjes/t-shirts!
    Ik waag mijn kans voor een t-shirt in drakenstof, bruine boord en maat 92.
    En als er nog eens zo'n samenaankoopactie is, mag je me altijd contacteren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Aaaah zo schoon! Voor mij nen 92 in de duikbotenstof aub, met de boordstof die er volgens u het beste bij past... Ik ben geen moeilijke, ik wil alleen één van die shirtjes! Dankuwel

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Zo mooi! Chic seg!

    Ik zou gaan voor de duikboten met bruine boordstof!! Maat 116 graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wiehoo, een give-away met keuzemogelijkheid dan nog! Ik ga voor die schattige slakjes, rood boordje, maat 92! en ik verheug me al op de fantastische afwerking als ik win:)

    BeantwoordenVerwijderen
  53. 'n 128 met draken. Voor mijn stoere dochter!

    Zo'n schoon T-shirts. Ik ben er gek van!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wauw tof seg. Ik durf nog niet met tricot te naaien. Misschien moet ik mij daar toch eens overzetten. Ondertussen wil ik graag gaan voor de duikbuiten met wit of bruine bies, in nen 92.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wauw!! ZO mooi zeg!! Ik doe KEI graag mee voor Jools (die maat 92 heeft) en dan liefst van de duikboten met een rood randje :-)

    Maar sowieso: MOoi gemaakt zeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. kwijl kwijl...zo zalig goe bezig mamasha!! Ik doe heel graag mee met je give-away; ik ga voor de duikboten maatje 110!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Echt, super mooi! En het zijn super leuke stofjes!!!

    Ik kies de duikboten met bruine boordstof. In een maatje 92 voor ons jongste zoontje (voor hem omdat die al zo vaak de broers hun spullen moet 'afdragen' en ook wel eens iets nieuws mag krijgen, zeker als het zo mooi is!)

    Heb geen idee van een plaats met leuke tricot stofjes, moet er nog mee leren werken...

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Zo mooi weer! En die stofjes zijn echt schitterend. Ik doe ook graag mee voor de duikboten met bruine boordstof in een 92 voor mijn zoontje.
    Ik vind ook dat er in de Ottobre in het algemeen dikwijls leuke tricotmodelletjes staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Joepie! Dat is nog eens een give away seg! En dan nog eens met zelf te kiezen superstofjes.
    Ik vind de duikboten met een bruine boord het leukst. En ik besef weer eens te meer dat mijn smaak verre van origineel is want die combinatie wordt hier het vaakst gekozen. Maatje 98 graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. ooohhh, ik ben verliefd op de drakenstof. Mocht ik winnen graag de drakenstof dus met een rode boord aub.Duimduimduim dat ik win!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Aja en maatje 110 graag ( even vergeten vermelden in de euforie van de give away)

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Miljaar. Ik kan er niet meer in... :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Slakjes, met wit afgeboord, maatje 104.
    Leuk, leuk, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. De stofjes komen van http://www.minimenschundco.com/, een Duitse webwinkel.

    @Vicarno's mama: Heb ik liggen dat oude boek, moet ik dringend eens bezien!

    @Kir: LOL! en die Ottobre heb ik! nog niet eens op gelet!

    @Linda: absoluut, meiden staan hier zeker mee!

    @An: zeker? allez ge moogt gij meedoen zunne!

    @Béné: jij hebt ook een Thor, dat had ik nog niet door!

    @Naja: de olifanten waren de favoriet van Nils en zullen volledig aan een trui besteed worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wauw! De duikbootjesstof met beige boord in maatje 110 zou geweldig zijn, zeker omdat mijn naaimachine niet goed overweg kan met tricot...

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ooh Sha! Voor mijn kleine jongen zou ik héél graag een slakken-t-shirt hebben, met rode boordstof.

    En amai, zit uw oudste al in een 110! Da's ook nen beer dan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  67. De t-shirts zijn fantastisch, ik was al de kindjes in mijn omgeving aan het aflopen, maar geen jongens... tot ik aan het petekind van mijn lief dacht. Hoe kon ik zijn enthousiaste Pia's vergeten als hij mij ziet? Ik doe graag mee voor draken met een rood boordstofje (en ik gok op 104 of 110).

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Zo'n verleidelijk aanbod, daar zeg ik niet nee tegen... Ik doe graag mee voor de slakken (heel graag met een rood boordje), in een maatje 86!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. ik zat hier net nog in dienen ottobre te bladeren, maar vloekte (stillekes dan zodat de kindjes mij niet hoorden...) dat ik dringend schone tricot moest vinden eerst!
    en dan laat jij ons hier efkes verwateren en kiezen!!!!
    Ikke doe graag mee voor mijn grote man (die later slakkenvanger wil worden!): slakkenstofje met rode boord in mt 116 aub!!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. ow wat prachtig, graag een slakkenshirt met rode boord voor mijn kleine meisje (maat 104)

    BeantwoordenVerwijderen
  71. @Meisjesmama: 't Zijn echt kleine maten want bij alle andere dingen heeft hij 98 of 104. Vandaar dat ik ' erbij zet, best een grote maat kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  72. De duikboten met een bruine rand alstublieft!!!! Raya heeft een mt 110 (ongeveer).... en onze Lene heeft mt 98... Ik hoop zo dat ik win...

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Mamàà poooooii (lees mama: mooi!) hoor ik onze jongste hier al roepen. Ik zie hem al zo voor me in een draken t-shirt met rode boordstof...
    (in maat 92 graag, mocht ik winnen, natuurlijk)

    BeantwoordenVerwijderen
  74. ik doe ook mee. graag de draak, bruine boord, maatje 110

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Ik heb een heel lief achterneefje die hier ontzettend blij mee zou zijn...
    Graag de duikbootjes met beige boord in een maatje 110.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Oh, wat geweldig! Ik doe mee voor een gele met duikbootjes, met een bruine boord!
    Een maatje 92!
    (fingers crossed!)

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Waaw! Wat een mooie stofjes! Ik zou voor de duikboten gaan met een bruine boord in maat 104.
    En ja, ook ik zou graag weten waar je die mooie stofjes haalt...

    BeantwoordenVerwijderen
  78. ik wou u juist vragen waar gij die ongelofelijk toffe tricot gehaald hebt! dus amai, ik wil heel graag meedoen! wij hartje de draken big time! maatje 110 en zoontlief is de gelukkigste kleine op de wereld!

    BeantwoordenVerwijderen
  79. In Ottobre 6/2010 staat een t-shirt met lange mouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Ik zou graag de bruine draken in een 128 hebben aub. Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Draken + Beige = Te leuk !!

    Maat maakt niet uit...er is nog geen baby...mag ik dan wel mee doen ??

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Ik laat de kans ook aan een ander, maar wou toch nog gewoon effe zeggen: wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Ooh wauw. Ze zijn geweldig! IK doe graag mee voor een shirtje in maat 128 voor mijn grote boevemans. Liefst draken met rode boorstof!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. In de meeste Ottobres staan toffe patronen toch?! In de laatste staat ook een leuke salopet in velours!

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Wauw ... super tof, hoor. Ik wil er mijn zoon wel blij mee maken, want voorlopig ben ik nog maar rokjes aan het maken en dat ziet hij niet zo goed zitten. Dus als ik uit de bus kom, graag
    duikbootjes met bruine boord in maat 128

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Super leuk! Ik ga me hier ook eens dringend moeten wagen aan tricot.
    De slakjes in maatje 92 zou fijn zijn.
    boordje kies je zelf maar.

    Tweelingennaald is al gekocht. Nu volgend weekend eens uittesten...

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Maar ja zeg, hoe tof van u!
    t Is zo al geweldig om uw blog te volgen met de vele toffe ideeën. En als je nu ook zo'n geweldig t -shirt weg geeft: hoe wijs is dat!
    Ik weet al niet meer welke stofjes ik nu zelf besteld heb: maar doe mij maar een draken t-shirtje in maat 92 met een bruin boordje, of misschien een rood? Ge moogt kiezen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  88. die met de duikbootjes, superleuk!! ik ga daar dus voor, maatje 92 ajb.

    groet, leen

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Is dat gulzig, mee bestellen en toch ook meespelen hier?

    Ja, dat is gulzig. Maar ik doe het toch. Tja.

    Slakken, 98, rode boordstof, duimen.

    BeantwoordenVerwijderen
  90. @Riet: groot gelijk!

    @de rest: de stof komt van bij: http://www.minimenschundco.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  91. jeuj! Ik doe mee voor de slakken met een rode boord in maat 92 voor mijn felle dochter. Echt supermooie stofjes, ik ben hélémaal wild van die vikingen en dat broekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Durf ik nog aanschuiven?
    Hier wordt de oudste knul zot bij het zien van de duikboten. Deze dus, met bruine boordstof. En als ik niet win, geef je even mee waar de stof vandaan komt, want diezelfde oudste laat zeer duidelijk verstaan dat ie een duikbotenshirt moet hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  93. "Voor mij graag ene met duikboten en een bruine boord in maatje 92". Zoonlief zou er super mee staan! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Waow, 't zijn al superleuke stofjes en er dan nog eentje van weggeven ook!
    Ik waag mijn kans, duikboten, bruine boord, maar de maat da's een ander paar mouwen. En kies ik voor GroteMan of KleineMan, nog moeilijker :-)
    Weet ge wat, maat 116, hebben ze er allebei nog geniet van.

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Waauw, ik zou heel graag de draken met beige boord in maat 92 "winnen". Dan wordt het eerste kindje van de familie nog eens extra verwend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  96. zoooooooooo mooi!!
    Ik doe heel graag mee voor de duikboten, met een bruin boordje. Maat 92.
    En nu ga ik wat duimen :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  97. yezzzz, ze doet het weer...super jongenskleding!!!!
    ik voel de motivatie (lichtjes) komen...maar winnen is zoveel leuker!!!
    mocht het mijn beurt zijn om een vreugdekreet te roepen....duikbootjes, rood en een 110!
    op hoop van zegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Super, ik doe mee, op hoop van zegen. De duikbootjes met bruine boord voor mij. Maatje 98 is prima voor dochter nu en later voor mijn zoontje.

    BeantwoordenVerwijderen
  99. oh! zo mooi! eens wat anders dan die jongens t-shirts die je id winkels vindt! ik ga voor de draakjes met wit boordje! x

    BeantwoordenVerwijderen
  100. supermooie t shirts. Voor mijn zoon graag maatje 98 en de duikbootstof met bruine randstof.
    Op voorhand bedankt!

    keep up the good work

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Mijn meisje is een meisjes meisje..die wil roze!
    Mijn jongen is een jongen..wel een kleine jongen van 5 maanden oud..maar soit...een tof shirt voor later dat wil hij vast!
    Die met de slakken en een rode boord in maatje 92.
    Alleen de hoeveelheid reacties zorgt ervoor dat ik percentueel wel heeeeeel weinig kans maak om een shirtje te bemachtigen...maar misschien is het geluk aan mijn kant?

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Wauw, wat een massa reacties. Maar terecht natuurlijk, want 't zijn superleuke t-shirts. En jij wil die gewoon zomaar gratis ende voor niks voor ons maken? Geweldig!
    Mocht ik de gelukkige zijn, graag de duikboten of draken met rode boordstof in maat 128.

    BeantwoordenVerwijderen
  103. wat een geweldige t-shirts!! ik kwam om te kijken waar ik ze kan kopen. En wat een gave stoffen! waar vind je die toch! Ik zou die met de duikboten supercool vinden voor mijn kleine grote man Fedde die bijna 1 word. qua boord bruin denk ik dan. Ik ga duimen! groeten Eva-Marie zusjeb.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Wow supertof!!
    Echt prachtige stoffen.
    Die met die duikboten zijn echt de max en zou oo zo mooi staan op mijn zoontjes lichaam. Maatje 92 graag, geschikt voor deze zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  105. He wat leuk en laat mijn kleine grote vent nu precies in deze maten zitten (mt 98) en de gele met duikbootjes is zo onwijs gaaf!! Patroontjes weet ik helaas niet want ik ben zelf nog maar een beginner en ben al stikjaloers van deze naaikunsten!
    Dank voor de give away!
    Groetjes,
    Crafty Mama
    Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  106. ook ik ding graag mee. Voor een maatje 92, het gele stofje met een bruin boordje.

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Ik zei het al ergens anders,maar ze zijn gewoon prachtig!!!Ik doe ook graag mee,als 't kan voor de duikboten met bruine boord,in maat 128:)

    BeantwoordenVerwijderen
  108. dit kan ik niet laten liggen. mijn zoon zou fantastisch staan in een T-shirtje in maat 92 met draakjes en beige (of wit zoals op de foto?) randje.

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Wow, ik zie mijn zoontje wel lopen in zo'n draken t-shirt. Maat 92, met witte boord.
    Enne, waar komt die stof eigenlijk vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Oh supermooi ! Voor mij graag maat 98, slakken, met een rood boordje !

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Ik vind ze allemaal leuk. Dus je krijgt carte blanche. Ik ken een lief jongetje dat er heel blij mee zal zijn. Maatje 92 aub. Nu duimen maar.

    eLLEN

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Amai, je bent er echt wel ingevlogen hé! Superschattig! Ik doe maar al te gaarne mee, de twee andere stofjes heb ik zelf, maar dat blauw is ook keimooi, schrijft mij maar in :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Oh, mijn geweldige schat zou super staan met zo een duikboot-shirtje met een blauwe boord (in de kleinste maat). Maar voor alle veiligheid, vrees ik dat ik zelf ook al maar eens wat tricot ga bestellen... :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Amai, ik wil gerust mijn kans wagen. Als ik win, dan gaat mijn voorkeur naar de duikbootjes met bruine boord (in maatje 98).

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Ik heb geen jongetjes in die maten, maar ik vind jouw werk zalig!
    En zomaar geven?
    Cool

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Heerlijk, mijn metkindje kan net in de kleinste maat! Graag in slakjesstof! Heerlijk. groetjes Vibeke

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Ik doe heel graag mee, het zou ons Rafke prachtig staan! De duikboten met bruine boord, maat 92! Spannend!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Hey,
    Mijn zoontje heeft maatje 98-104. Doe maar 104
    Dan past het nog lekker lang
    Ik vind de t-shirt met de duikboten en de beige boordstof héél erg leuk
    een tip voor leuke tricotstofjes (en goedkoop) is:
    De stoffenspektakels ( http://www.stoffenspektakel.nl) en de stoffenloods in Kapellen (Antw) - hoogboomsestreenweg 35
    Veel plezier met je verdere maaksels. Ze zien er allemaal erg leuk uit
    hannananas@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  119. bij mijn vorige reactie (als ze aangekomen is, want ik kreeg een foutmelding) wel een tip voor tricotstofjes maar geen voor tricot-patroontjes:
    even verkeerd gelezen
    ik zweer ook wel bij Knippie

    Veel liefs

    Ps: voor mijn zoontje graag ene met duikboten met beige rand maat 104

    hannananas@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  120. of
    de beste truc:
    men neme een t-shirt of truitje en teken het over op plastiek mapje, doorzichtige plastiek folie (om bloemen in te pakken)
    dan een beetje de lijnen rechttrekken
    zorgen voor symmetrie links en rechts
    de mouwen spiegelen (dubbel tekenen)
    en ...
    klaar is kees
    patroon in klaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Geweldig mooi! Misschien heb ik wel beginnersgeluk, want ik reageerde nog nooit op een give away. De duikboten of draken in een 122 zouden geweldig zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  122. ....bruine duikboten op een gele achtergrond in maat 98 alstublieft :)
    ik wil ook zo'n mooie tricotjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Op de valreep, maar wie weet? Mijn zonen willen met plezier hun t-shirt delen in maat 128 of nog een maatje groter. Een mix t-shirt van wat overblijft van de vorige 124 reactie is misschien ook wel tof en anders graag die met de duikboten ! Groetjes van een fan.

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Op de valreep, maar wie weet? Mijn zonen willen met plezier hun t-shirt delen in maat 128 of nog een maatje groter. Een mix t-shirt van wat overblijft van de vorige 124 reactie is misschien ook wel tof en anders graag die met de duikboten ! Groetjes van een fan.

    BeantwoordenVerwijderen
  125. 1 kans op 127... maar toch probeer ik maar. Dino's met beige boordstof in maat 92 :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Nog altijd op zoek nar patronen? Ik vond er nog een aantal in oude Ottobres die ik leende van een vriendin.
    Ottobre 1/2007:
    - bodywarmer p6 en 7 (ook de trainingbroek vind ik ideaal voor mijn jongens)
    - geweldige overal p10 (spijtig gaat de maat maar tot 86, want ik zou dat dus nog maken voor mijn mannen om mee in den tuin te werken)
    Ottobre 3/2007:
    Shortje p20-21 (wordt voor meisjes bestempeld, maar volgens mij is dat in een stoer stofje ook ideaal voor onze boys deze zomer (misschien wel niet afwerken met een rolzoompje)

    Geef maar een gil als je interesse hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Kir, die overal staat in één van de laatste in grote maten! Zonder kap wel. Ik ben vooral geïnteresseerd in shortjes! Neem je die 3/2007 eens mee naar een overleg? Merciekes hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Wow! Ik ben onder de indruk. Zoals je het beschrijft zie ik het ook helemaal voor me: super!

    BeantwoordenVerwijderen