28 februari 2011

Prijzen


105 deelnemers telde ik. Na het niet nummeren van degenen die niet voor de prijs gingen, de dubbels en degenen die nog na zaterdag reageerden. Ik voel mij vereerd, maar ik weet ook wel dat de stof hier 't meeste werk deed. We maken onszelf geen blazen wijs hoor.

De vraag werd meerdere keren gesteld en kreeg meerdere keren een antwoord, maar in een hoop commentaren ging dat dus telkens verloren. Waar komt de stof vandaan? Wie niet won, kan de stofjes vinden bij de Duitse online shop Minimenschundco. En wie wel won, mag mij haar adres doormailen.

An en Alleman, Needle work: het metekind en zoonlief zullen u nu nóg liever zien!

8 opmerkingen:

  1. Olé, ons Needlework heeft dat weer goed gedaan, se! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jamaar, een neus hebben voor dergelijke stofjes en ze vinden in het wereldwijdeweb vind ik minstens een even grote verdienste!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jihaa! Het metekind gaat tevreden zijn en ikke ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zou dit bericht ook zoveel reacties opleveren? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb veel bewondering voor je geduld. Steeds opnieuw vriendelijk op dezelfde vraag antwoorden, wauw!Ik zou het na de tweede keer al hebben opgegeven.

    BeantwoordenVerwijderen