12 februari 2011

Nieuwe jongensspullen

Weer een tijdje geleden, maar hier dan nog een keer wat jongensspullen die het laatst op de lijst terecht kwamen. Die lijst werd een beetje verwaarloosd, maar belooft nu weer een deftige boost te krijgen. De belofte van extra 'research' en een goede portie inspiratie bij Made's tweede 'Celebrate the boy' moeten dat waarmaken. Woehoe!



Voor een aantal van de meest recente aanvullingen werd Mme's blog nog een keer ondersteboven gehaald en ook werd gestart met een lijst jongensmama's. Nog uit te breiden uiteraard.

Inspiratie
Handleidingen broeken/shorts/kruippakskes/...
Handleidingen hemden/T-shirts/truien/...
Handleidingen accessoires
Handleidingen verkleedkledij
Handleidingen speelgoed
Tekeningen voor flockfolie/applicaties/borduursels/...

7 opmerkingen:

  1. Het rood vestje vind ik heel mooi. Kijk eens naar www.coupcoup.be. Mooie basic tijdloze kinderpatroontjes.
    creatieve groetjes
    Catharine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt. Ik heb zelf 2 zonen een een dochter en voor jongens is er inderdaad weinig te vinden dat niet oersaai is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woohoow! Merci Sha! Ik weet al niet waar eerst aan beginnen ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moet dringend eens iets voor mijn jongens maken uit dit lijstje. Merci voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen