5 februari 2011

Hartjes

Vest for Nils

Net zoals Vink dat voor deze jas deed, tikte ik de stof op de kop bij Jo De Visscher herself. Ik zag er direct iets voor mijn jongens in, maar wist nog niet goed wat tot ik de cover van de Ottobre 6/2010 voorgeschoteld kreeg.

Vest for Nils

Op één avond zat het vestje in elkaar. Geen al te moeilijke klus, maar de halsboord staat er niet op zoals het volgens de Ottobre moet. Ik snapte dan ook niets van de boekskesuitleg. Gisteren was het nog kwestie van de geschikte knopen te vinden. Voor dit maaksel wat moeilijker dan anders, maar ik vond het ja-gevoel bij Julija.

Vest for Nils

18 opmerkingen:

  1. Heel heel mooi, en super origineel!
    Wat voor stof is dat? Ziet er heel gezellig warm uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Merciekes! Das zo van die gebreide stof. Tricotachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig !
    Staat hem zo mooi!
    Heb je net ook een mailtje gestuurd

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Héél mooi! En hij staat er geweldig mee: knappe Nils!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. maar zo tof zeg! ik wil dat ook voor mijn jongste jongen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. suuuuuuuuuuuuuper mooi!! echt waar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi. Ik ben voor mijn zoontjes de rest van die outfit aan het maken. De gilet was ik niet van plan te doen, maar nu ik die hier zo zie, begin ik weer te twijfelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan het niet genoeg zeggen: t is echt geniaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Maar kijk toch, een superschoon retro bompavestje..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil hem zo graag eens knuffelen in dat vestje. Zijn aaibaarheidsfactor is hoog!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zalig gileke. En dat venteke is ook al zo'n cutie. Schone foto's trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schone foto's,prachtige kleuren en de allerschoonste afwerking van dat gilet!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel schattig,zo'n miniman in een bompavestje! :) Goede knoop-keuze ook!

    BeantwoordenVerwijderen