8 januari 2011

Vrijgevige bui

Bag for Nele - thread sketching

Een tas voor Nele P. Een beetje met en een beetje zonder reden. Dat laatste mag ook ne keer.

Het patroon en de handleiding voor dit model staan in Bend the Rules Sewing van Amy Karol. De tas is gevoerd met hetzelfde groene, beerstofke als die in de stroken vooraan.

De blaadjes werden niet geborduurd, maar werden met de naaimachine en dus met garen op de stof 'geschetst'. Ik gebruikte een dik siergaren, een ledernaald en deze leidraad bij 'thread sketching'.

What was in the bag

In de tas vond Nele nog een sleutelhanger, knoopjes, een piramidetasje en een bloemenbroche.

Key chains

De andere sleutelhangers waren voor Mama P, Janina en Oontje. De dames die mee hun schouders onder De IJverige Wijven zetten. 't Zijn zo'n lievekes.

28 opmerkingen:

  1. Ze zullen wel blij zijn !!! Een heel mooi cadeautje om te krijgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die sleutelhangers zijn geweldig, worden die met zo'n strijkkralen gemaakt of zie ik dit fout ???
    De tas ziet er ook mooi uit, ooit hoop ik hieraan ook eens te beginnen, maar ik vrees dat ik daar geen geduld genoeg voor heb ('t moet vooruit gaan voor mij)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er nogal mee zitten stoefen thuis!
    Nog eens een dikke merci hè,ge zijt de liefste!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben opslag verliefd op de tas. Denk dat ik me er ooit ook zo ééntje zal maken. Echt heel mooi ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. merciekes!

    @Marangi: Jaja, strijkkralen. De tas is zeer simpel te maken, dat boek is een aanrader!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, die blaadjes op de tas! Heel mooi detail!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tas ook goedgekeurd in t echt!
    Superschoon!
    Net als mijn cool naaimachientje! Merci merci merci!
    Als hier iemand een lieveke is... :).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihi, een klein beetje maar zonder reden? ;-) Echt een prachtige tas! Heel erg lief van je!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waw, dat heb je gewoon op die avond voor elkaar gekregen? Super

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoera! Je hebt je site-feed aangepast!
    Ik vond de tas ook heel erg mooi in het echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 'k Zal het nog eens zeggen: mooi! Heel schoon zelfs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. de tas is supermooi! doet ge dat ook voor de sukkelaars in blogland? Azo nekeer gewoon voor niets zo'n prachtige tas weggeven *kuch* ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gij zijdt toch een lieveke he.
    De tas is wow! Prachtig model. En die blaadjes daarop 'geborduurd'...weer zo een van uw geniaal eigenheidjes. Toppie!
    Die knoopkes zijn toch 'to die for' he.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. amai amai, very nice!!! Het nieuwe jaar is goed begonnen precies! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Allemaal om te toffer! Dat 'draadschetsen' was ik weer helemaal vergeten (heb 'in de tijd' ook de link van Eloleo gezien) maar ik denk dat ik dat ook weer eens ga doen.

    BeantwoordenVerwijderen