17 januari 2011

Is dat daar nu bijna gedaan?

Nog niet direct neen, maar er zit wel schot in de zaak en het stoort me allemaal niet zo erg meer. Een maand vrieskoupauze waarin goede vrienden met ziekte en dood in hun eigenste gezin te maken kregen, deden mijn relativeringsvermogen terugkeren.

Tuurlijk zien we nog steeds uit naar warm water, een wc die je niet met emmers moet doorspoelen, een badkamer, een keuken, feestjes met de maten, een tuin, enzovoort. Maar nog liever 10 jaar zonder al dat dan iemand te moeten afgeven die ik graag zie.

We mogen niet klagen. En eigenlijk gaat het hier nu wel vooruit. Een overzicht!


Dit was een veranda.

Garage and bathroom

Dit wordt de garage en de badkamer.

Garage and bathroom

Garage and bathroom

Toilet...

Garage and bathroom

Garage

Front of the house

Garage and bathroom

Garage


Dit was de keuken en de badkamer.

Old kitchen

Back of the house


Dit wordt de keuken.

Between old and new kitchen

New kitchen

19 opmerkingen:

  1. Dat ziet er nu al een vree schoon huisje uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als zelfs het nageslacht helpt zal het wel rap vooruit gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar je zal zo gelukkig worden in je vernieuwde huisje. Geloof me, ik spreek uit ervaring, ook a blog ik daar niet over!

    Gegroet, Mme Li.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hou vol! Je zal er zo blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een transformatie al.
    Je kan al bijkans beginnen met inrichten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een werk. Maar wat zal het mooi worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zal daar goed zijn. Eerste bbq van de zomer in uw tuin om alles in te wijden?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. o, o, herkenbaar :-)
    courage courage, en veel foto's nemen. later ben je ontzettend fier op jezelf dat je dat allemaal hebt doorstaan, en kan je daarover ook geweldig opscheppen. 2 kinders in een bouwwerf grootgebracht, is het niet? sjiek jong. Courage. Nu wordt elke keer alleen mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Respect hoor! Dat wordt daar beregezellig lijkt me.
    De vier-op-een-rij-man-foto vind ik wel geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @Vink: Merci, dat wordt dan binnenkort eens wol en Lindemans bij ons!

    @Polkadotjes: En wat verlang ik daarnaar! In mijn hoofd is op dat vlak al veel gaande!

    @Oontje: Jaaaaa!!! It's a deal!

    @Bregje: Wat zijn we hardcore hé!

    @Ton.Bouton: Ge zijt niet den eerste die dat zegt, maar 't is met lachen én bleiten hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O, ik krijg een déjà vu! Maar vanaf zal het snel gaan, hoor. Ben wel benieuwd...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Moh! Dat is daar al kweetniehoehard vooruit gegaan! De miserie en kou was niet voor niets. Nog effkes tanden bijten en na de 7de BBQ ben je het allemaal vergeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een koddig metserke!'t ziet er veelbelovend uit,en ik ben wreed content dat ge 't allemaal zo goed ziet zitten!Go mamasha!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Sha, een heeeeeeeele dikke moed-knuffel van uit het Oosten! Maar het gaat zooo super zijn als het af is! En dan alles lekker naar je zin inrichten met zelf-geknutselde spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En dan gaan we feesten é Sofie! Hou u maar gereed voor meer gehoorverlies ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goh, dat ziet er al de moeite uit qua verzet werk. En als je dan jaren later naar die foto's kijkt, dan vraag je je af hoe je dat in godsnaam uitgehouden hebt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen