25 januari 2011

Heeeeeelleeeep!

Wie kan me helpen? Zie de headertekst...

14 opmerkingen:

  1. En als het niet lukt, wil ik ook wel helpen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ge iemand vindt...stuur maar door naar mij. Ik zit echter nog maar in denkfase...gij zijdt er precies al bijna. Zo benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een photoshop-cursus kan ik je niet geven maar euh, hier liggen bijna spulletjes klaar om je op te sturen... zend je mij eens je adres? en ik ben al benieuwd naar je nieuwe "header"

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb onlangs photoshop verwijderd. Maar iemand anders zal u ook wel kunnen helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik kan wel goed om met photoshop... mocht er iemand een vraag hebben, ik wil altijd helpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 't is misschien al lang in orde maar ik kan wel wat overweg met photoshop... maak op school alle affiches, kaartjes, ... dus als ik voor u iets moet maken; shoot!

    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh lieve mensen! Dank u! 'k Had niet gedacht dat ik meerdere reacties zou krijgen. Tess was de eerste dus ik stel de concrete vraag eerst even aan haar. Eens zien of wat in mijn hoofd zit haalbaar is.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik mailde ook. Je ziet maar. Ik ben beschikbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helaas werk ik niet met Photoshop maar met Gimp dus als het met Photoshop niet lukt?
    Je weet me te vinden ;-)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben een redelijk straffe paintshopper. Wil dus gerust helpen!

    Anders gooi je je idee eventjes op je blog.

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb je ook gemaild, maar ik zie nu dat je al veel hulp hebt...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. alloo, moest het ni lukken, ik kan er ook wel redelijk mee overweg....( of zou toch moeten als grafisch vormgever ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Aan al dat goed volk hier: merciekes! 'k Voel me nu zelfs wat ongemakkelijk dat ik niet ieders hulp kan aannemen. De vriend van Tess zal het proberen klaar te spelen, maar ik apprecieer ieders reactie. Danke, danke!

    BeantwoordenVerwijderen