26 december 2010

Kadootjestijd

Het was hier niet alleen de laatste dagen, maar ook tijdens de voorbije maanden af en toe kadootjestijd. Op een rijtje waar ze mij content mee maakten.

Een tijdje geleden maakte ik voor deze madam een stempel en kreeg ik van haar in ruil daarvoor een tas, ritstasje, broches en postkaartjes. Allemaal tof gerief MissPatee!

Present

Kort daarna kreeg ik van Severien onverwachts een pakketje omdat ook zij een keer een stempel van me kreeg. Een ritstasje, speldenkussen, knoopjes, lint, kaartjes en een gehaakt vogeltje dat ik onmiddellijk aan de sleutelbos hing en daarom ben vergeten te fotograferen. Heel erg bedankt Severien!

Present

Flavie zag een stempel ook wel zitten en we regelden een ruil. Zij zorgde voor gerief waar de, in deze tijden veelvuldig gebruikte, zakdoekjes in bewaard kunnen worden en daar bovenop kreeg ik nog wat fimoknopen (weer vergeten te fotograferen) en een sleutelhanger. Ook aan deze madam: merci!

Present

En dan is er natuurlijk nog mijn Secret Santa. Ik kende haar nog niet, maar het gaat om de madam achter bammetjechoco. Zij bezorgde mij twee Zsazsabroches, de knijperkes op de foto hierboven en twee notitiesboekjes. Ook aan Lie° een dikke merci!

Present

En voor wie kroop ik achter de naaimachine?

De juf van onze Nils. Zij kreeg een bloemenbroche en een kabouterritstasje. Zijnde de kabouterklasjuf en zo.

Zsazsaflower en zipper bag for Nils' teacher

En Elke van een jaar vrolijkheid. Haar Secret Santa wishlist bestond uit: retro, retroprints, blikken doosjes, zwart en oranje. Ik maakte haar een gewoon stoffen ritstasje en eentje uit een 70s luchtmatras die ik al een tijdje bewaar.

Zipper bag for my Secret Santa victim

Zipper bag for my Secret Santa victim

Ze kreeg nog een blikken Blafre doosje met daarin oorbellen die als zelfgemaakt kunnen gelden wanneer je aan elkaar lijmen van onderdelen daarbij rekent.

Earrings and stamp for my Secret Santa victim

In het doosje zat ook nog een stempel. Een stempel voor 'Els'. Ik kon mijn eigen wel slaan toen ELKE me daarop wees. Hoe kan zoiets me nu opnieuw overkomen? Wanneer ik uit de feestdagenroes geklommen ben, wordt de Elke-stempel op de bus gedaan en een alternatief voor de oorbellen. Want blijkbaar heeft Els, euh Elke geen gaatjes. ZUCHT!

17 opmerkingen:

  1. Wauw zeg, zoveel productiviteit en zulke mooie dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ,mooie dingen heb je gemaakt
    Vooral het retro ritstasje!

    En die stempel met de naam Els ,super !Wil deze wel van je overnemen .

    Khapa(Els)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waw zeg, dat is inderdaad pas cadeautjestijd!
    Grappig en ook een beetje jammer van de "geen gaatjes" en de "els ipv elke", maar ach, laat het ons gewoon op grappig houden :). Ik zou mij speciaal gaatjes laten schieten voor die oorringen ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha, ik vond het grappig. En de gaatjes doe ik niet (het zou echt niet ok voelen), maar je hoeft helemaal geen alternatief te bedenken, hoor. Ik ben al zeer zeer dik tevreden met de rest. Het was allemaal even super! Nogmaals bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een bedrijvigheid, je stempels zijn keischoon.Of het nu els of elke is, en op dat dominosteentje is echt een goed idee ( ik val manlief altijd lastig, dat hoeft dan niet meer)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amai, zoveel cadeautjes! Dat luchtmatraszakje vind ik geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. écht geestig!! Ik hoop ook zo te evolueren hoor! Hoe maak je je labels eigenlijk?
    Mooi mooi mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Khapa: Misschien eens aan Mevrouw Vrolijkheid vragen? Zij is nog steeds trotse eigenaar :-).

    @Béné: Das een afdruk van een gewone stempel uit zo'n graveerblok gemaakt en dan gebruik ik textielinkt op de labels.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig! Vooral de ritstasjes vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh, hele leuke dingen allemaal! Mijn voorkeur gaat ook naar het luchtmatraszakje :-)! Heel leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oef! Wat een geweldig stofje, dat tasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Amai, gij zijdt nogal verwend de laatste tijd.
    Wel lachen die stempel!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mor allé...ik zie dat die zakskes bij idd perfectes gelukt zijn.
    Ik probeer nog eens...ik geef niet op.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik denk echt dat het slagen ervan volledig af hangt van naar welke kant ge die bobbel en de uiteinden ervan speldt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je pakje is aangekomen. Superbedankt. Foto's volgen snel op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Graag gedaan! En een schaamtelijke sorry voor 't feit dat het zo lang geduurd heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schone dinges.
    Hier is weer hard gewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen