5 oktober 2010

Vergeef mij



Ik neem deze award maar even zelf aan. Uit de handen van deze Gentse die mij altijd zo goed doet lachen. Want net gelijk ons Janina heb ook ik gezondigd.

Wees gegroet Miekk, Spikkel & Stip en Miss Patee vol van genade.
De vriendelijkheid en creativiteit zijn met U.
Gezegend zijt gullie boven alle blogsters en gezegend zijn de awards en maaksels van ullie handen.
Miekk,
Spikkel & Stip,
MissPatee,
vergeef het mij, arme zondaar,
nu en in het blogbericht waar ik het echt zal hebben over het begin, de award en de cadeaus.
Amen.

6 opmerkingen:

  1. Wahahahaha!
    O gij zondaar, ik vergeef het u. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahaha! Ik heb nog nooit zo gezegend gehaakt en gefröbeld! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amaai, gelukkig dat ik in de zetel zit... Ik val bijna achterover van al die zegeningen! :-)

    Maar het is u bij deze zeker vergeven als u mij ook vergeeft dat u zo lang op uwe cadeau hebt moeten wachten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar kijk dat zie ik nu eens graag!
    Echt een nuttige award om aan uzelf te schenken he :).
    Al uw zondjes zijn bij deze volledig vergeven!

    BeantwoordenVerwijderen