27 oktober 2010

Behangpapierhemd

Daar doet het toch aan denken, aan behangpapier. Ik zag de stof en werd verliefd. Ja, ik heb dat soms.

Wallpaper shirt

Veel meer dan over 't vorige hemd valt er hier niet over te vertellen. Zelfde patroon gebruikt en de stof is weeral te koop in de winkel waar we kind aan huis geworden zijn. We lieten ook nu weer één en ander in elkaar overlopen en dat zorgde er hier voor dat ik, totaal tegen de regels, de naden van de mouwen op de mouwen zelf doorstikte. Kwestie van de giraffen geen zeer te doen.

Wallpaper shirt

18 opmerkingen:

  1. Ik zei het je al, maar nog een keer: fantastisch mooi, en dat oog voor detail van jou, kan je dat een keer uitlenen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. perfectionistisch perfect! ongelooflijk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zó mooi! En die giraffen die doorlopen, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zucht, die details doen het het toch hoor. Jij hebt daar echt een neus voor.
    Knap vind ik dit, maar dat wist ge al he.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. waaw. je hebt inderdaad een oog voor fantastische details.
    Dat wil ik ook wel kunnen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja kijk... prachtig hééé! perfect gewoon...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt knap, je moet er maar opkomen, zeg ik dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zucht.... dit is echt zó geweldig mooi!
    Het stofje is trouwens ook super. Ik heb laatst de olifantjes versie gekocht. Ook al zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Maar allez, alweer dat patroon dat doorloopt doorheen de verschillende onderdelen. Ongelooflijk knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk gedaan, dat extraatje door de giraf te laten doorlopen over de zakjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een ge-wel-dig stofje !!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen