13 september 2010

Zondag mocht hij niet mee



maar vandaag droeg ik hem de ganse dag. De nieuwe rok. Zondagmorgen legde ik de zoom nog in, vlak voor dé Vermiljoen homesale allertijden, maar ik deed hem niet aan. Een jaar geleden droeg ik alleen maar zwart, wit, blauw, bruin en grijs en dat was dan ook altijd 't kleur van een broek. Rokken en zoveel nieuwe felle kleuren, dat doet wat met ne mens. Ik heb daar een moment of twee alleen mee nodig voor ik me ermee in een groep smijt.

Het patroon is dat van mijn A-rok bij Thunderlily. Het kantje is een stukske van een dik pakketje dat ik voor 1 euro in Izmir kocht.De stof komt van den Beer. In de trein viel 't mij plots op dat rok en granny squares dezelfde kleurkes vertonen. 'k Moet hier blijkbaar gaan opletten voor een nieuwe beperkte kleuren fase.

37 opmerkingen:

  1. Niet twijfelen, hij staat je fantastisch!
    En wat meer kleur in het leven kan nooit kwaad. Het laat je alleen maar meer stralen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh, met een boordeke, waar twijfelde jij nu over? schoon en geslaagd en al!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo schoon seg! Niet twijfelen, hij is geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, heel mooi! Dat stofje is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo mooi! Hij staat je echt heel goed, niet aan twijfelen om hem aan te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja dat snap ik nu ook niet hoor, die twijfel. Zo'n toffe rok! Jaloers ben ik, hij staat je beeldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schoon.
    jij hebt duidelijk 'een boek' gelezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Merci dames!
    Zeg Bombilla, smijt ik dat eens binnen?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh! Schoon zeg. Met dat kantrandje... Echt een mooie afwerking. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mor allé, dat is toch nikske om over te twijfelen!!
    Gij moet dringend meer rokken maken, me dunkt. Ge hebt er 'een oog' voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is prachtig! Maar dat had je vast al door aan de reacties hierboven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Maar geweldig! Mooi hoor! Leve de kleurkes! Ik herken dat wel, want nu begin ik ook pas met kleine paskes kleur te dragen! En t is zoveel leuker vind k!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Amai, dat is een heel schone rok!
    Supermooie kleuren en dat bandje maakt het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh! Jammer dat je hem niet in het echt getoond hebt! Zo mooi! Dat boordje is helemaal mijn ding!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ha deze morgend zaten we samen op de trein, mor ik wist het pas zeker toen je begon te haken
    moet wel een zicht geweest zijn plots 2 hakende madammen in 1 coupé

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Moar ge zijt allemaal zo lief voor mij! Merciekes!

    @Jipie: Ik heb dus vanmorgend nog gedacht van 'een madam': aha een zelfgemaakte tas! Ik heb die wel niet zien haken, MAAR gij waart die of wat? Ik heb dus niet goed gekeken. Volgende keer hallo zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. idd aan de andere kant tegen het raam zat ik
    eerst was ik de krant aan het lezen dan pas gehaakt want plots ging de trein nogal traag vooruit
    je keek iets te serieus om te durven goededag zeggen ;-) plus bij het uitstappen moet dat zo vlug gaan he
    jammer genoeg pak ik die trein zo goed als nooit, normaal was ik al 2u aan twerken

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ah maar ik ook! Ik neem de trein van half 7 normaal, maar man zit in 't buitenland voor de moment.
    en dat serieus kijken, das ni serieus bedoeld é :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zo prachtig!!! Niet alleen de rok, maar ook de rest van je blog. Heel veel plezier nog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo prachtig!!! Niet alleen de rok, maar ook de rest van je blog. Heel veel plezier nog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi mamasha
    Heel mooi ! Echt mijn smaak die rok en dat stofje ! Spijtig dat ik zo ver van Harelbeke woon...
    Moest je nog in die winkel komen en voor mij een meterke of 2 kunnen meebrengen , mail mij dan op carla_en_richard@hotmail.com
    (sorry voor mijn ambetante vraag, terwijl ik je niet eens ken, helemaal geen verplichting ook, maar moest het zo uitkomen, dan zou ik heel blij zijn)

    Groetjes, Kaatjeto

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Supermooie rok, ik ben vooral fan van dat kanten boordje!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ahzo dan pakken we waarschijnlijk wel dezelfde trein dagelijks
    op die vroege zit ik altijd in de eerste coupe ( zit er al 2 haltes voor gent op)
    ma en di en om de week den donderdag

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Jipie: net dezelfde dagen als ik! maar ik geraak soms moeilijk uit bed en de trein halen is ni altijd makkelijk!

    BeantwoordenVerwijderen