5 september 2010

Rood

Zaterdag zat ik met de ventjes en de moeder in Lille. 't Was daar weer reuzebraderie, reuzerommelmarkt en reuzefoor. Volgend jaar vind je mij daar opnieuw, maar dan langer en zonder gevulde buggy's. Ik zocht klein gerief gelijk knoopkes en de buggy's verhinderden het dicht bij de merchandise komen. Wreed veel volk dus, maar tout court ook wreed gezellig.



De buit was klein en rood. Legoschoenen van de braderie, knopen van de rommelmarkt en een speeltje van de foor. Nils ging achter de eenden aan bij een kraam waar ze tenminste nog ne keer de moeite deden om de punten te tellen. 't Kind scoorde hoog en kreeg veel keus, waaronder vaneigens weer zo'n ding-dat-niet-genoemd-mag-worden. En hopla, we zitten er maar weer mee hé.

En voordat ge peist dat ik hier geen klop in die verbouwingen doe, mezelve op zondag.

9 opmerkingen:

  1. Dat lijkt mij één van de leukste klusjes bij 't verbouwen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O jeej, afbreken! Hier deden de mannen het dak, maar ik heb wel eigenhandig de keuken 'gedemolished'.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik mag gelukkig op all onze kinders passen als er afbraak en zelfs opbouwwerken bezig zijn, lol, en terwijl kan ik wat aan mijn naaimachine bezig zijn. Eén van de voordelen van veel kinderen, daar krijg je geen hele dag een babysit voor geregeld ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg! Die schoentjes zijn superschattig. :) Dingen afbreken... ooh dat kan ik ook goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nee, ben jij dat??? Jij komt bij mij niet binnen ;-)
    Die schoenen zijn zooo cool!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @An: idd! maar vermoeiend zeg

    @Hilde: ja ik pas er normaal ook op, maar 't is hier precies alsof dat 'maar' op de kinders passen is, tsssss...

    @Vermiljoen: als ik nog ne keer kom, is 't zonder voorhamer é

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Coole actiefoto! Wat ook betekent dat de fotograaf niets aan het doen was en jij aan het afbreken: you go girl! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen