24 augustus 2010

Reis en reis

Mijn vakanties. Ze zaten vol sfeer, leute en levenslessen.

De eerste met het gezin.
- Das werkendag. Wat hadden we gedacht, dat ze op vakantie plots zoveel makkelijker en zelfstandiger zouden zijn?
- Mijn kinders zijn echte stadsjoeng. De ene werd angstig van een schommel in de vrije natuur, de andere zette zijn keel open bij 't zien van een groot, luid zwijn. Tssssstttt...
- Kamperen en met ons 4 overnachten in een klein tentje is zalig gezellig!











De tweede met de vriendinnen.
- Ik was vergeten hoeveel deugd zoveel lachen kan doen.
- Ik kan mijn kinders ongelooflijk hard missen.
- Ik kan belachelijk overdreven bleiten wanneer ik ze dan terug zie.
- Niet al mijn vriendinnen willen even graag reisfoto's op een blog zien verschijnen...

14 opmerkingen:

  1. Die boerderijvakantie staat op het verlanglijstje van de oudste, een echt buitenkind, ziet er heel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thijs heeft ook dat t-shirt met Cookiemonster, 't is zijn favoriet. Zag er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 't Zag er zalig uit. En ik kan me helemaal in u bleitgedrag inleven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is echt vakantie, zie. Binnen een maand of drie ga je met plezier en heimwee nog eens naar deze foto's kijken. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, wat een grappige foto, die draagzak tegen een boom geparkeerd! ^_^
    t Zag er daar leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahahaa, Elise is hier ook een echte stadstrut! Ze is bang/vies van achtereenvolgens; zand, gras, prei, de schors van een boom en een koe die loeit :-) Tzag er echt een superleuke vakantie uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, dat ziet er iets uit dat wij ook kweetnieoetof zouden vinden. Die boerderijvakantie he...over die andere kan ik moeilijk oordelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaja Mama P., echt een aanrader, gezellig zunne! En van dat ander, daar zou ik met die bende FB'ers volgens mij ook vré veel leute hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit jaar hebben wij ook het kampeerleven ontdekt en ik denk niet dat wij nog veel op een andere manier zullen reizen. Leven in de vrije natuur : ZALIG! Bij het zien van je foto's krijg ik al heimwee naar onze reis. De jongste in de rugzak is echt hilarisch! En vuile voeten, kruimels overal dat kennen we ook.

    En op reis gaan met vriendinnen kan je niet vaak genoeg doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb je al gezien dat je naaimachientje bij Whipup staat?
    Kijk: http://whipup.net/page/9/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een idyllische foto's!!!! Ik had er niet naar kunnen vragen op het trouwfeest, maar doet deugd te zien dat het goed is meegevallen! Heb vaak aan je moeten denken!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @Miss Stik: maar ik had daar dus gewoon overgezien hé! Merci voor de tip, 'k vind dat wel tof ja!

    BeantwoordenVerwijderen