29 augustus 2010

Nieuwe jongenspullen



De meest recente links naar jongenspullen. Vanaf nu ook een lijstje met patronen voor verkleedkledij, eentje met de 'uitschieters' bij 't speelgoed en een laatste met inspiratie voor applicaties.

Voor dat laatste haalde ik de mosterd tot nu toe alleen nog maar bij de Ottobre maar ook meisjesmama somde al wat interessante links op. Alle oude en nieuwe lijstjes worden beetje per beetje aangevuld met gerief speciaal voor onze ventjes. Beetje per beetje, want 't is daar buiten soms echt wel niet altijd even vet!

Edit: Mme Li wees me op meerdere foute links (merciekes!). Intussen zijn die goed gezet.
Inspiratie
Patronen
Handleidingen broeken/shorts/kruippakskes/...
Handleidingen hemden/T-shirts/truien/...
Handleidingen accessoires
Handleidingen verkleedkledij
Handleidingen speelgoed
Tekeningen voor flockfolie/applicaties/borduursels/...

7 opmerkingen:

  1. Wauw ... zoveel links in één post!
    Ik heb nu geen tijd om ze allemaal te bekijken,
    maar ik kom zeker nog een keertje terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He leuk. Deze is mss ook leuk voor jou: http://www.prudentbaby.com/2010/08/guest-post-diy-john-john.html#more

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat je veel mama's een plezier zal doen. Als ik iets maak voor de zonen van vrienden of voor die twee van mij dan vind ik dat toch net een iets grotere uitdaging dan voor meisjes.Dank je wel voor de links!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor jongensspullen moet ik duidelijk hier zijn. Goed om te hebben, die lijstjes. Doe maar lekker voort.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super... Al die mama's met schattige zonen zijn nu ook weer wat ideeën rijker! Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen