26 juli 2010

Misschien wint u dit keer wel?



Tot vanavond 00.00h kunnen Mama P. en ikzelve nog een effort doen, een tandje bijsteken. Maar zou het nodig zijn? Wie haakte de meeste squares? Ik heb zo mijn vermoedens en vertel u morgen of die zijn uitgekomen. Intussen heb je dus nog tot vanavond 00.00h de kans om te gokken op Mama P. of Mamasha en dit schone pakketje te winnen. Een fimoring, fimoknopen, een strijkkralensleutelhanger in de vorm van een naaimachientje én een stempel, ene naar keuze. En zoals ik al een keer zei, ge moet u hier niet generen, ge moogt voor Mama P. gaan, ik zal u niet scheef bekijken.

10 opmerkingen:

  1. moeilijk, zij is natuurlijk op reis gegaan, en heeft onderweg ongetwijfeld veel kunnen haken, maar de vraag blijft, heeft ze dat ook echt gedaan én ik zie jou er nog toe in staat het hele huishouden lam te leggen om u niet de loef te laten afsteken... Maar toch, gok ik op mama P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend spannend! Ik ben héél benieuwd!
    Ah ja, ik had op u gegokt he.;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je lijkt me nogal zelfverzekerd, ik stem dus voor u.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. moeilijk!!! maar ik gok op jou! de groeten zijn goed aangekomen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Moeilijk!! Ik gok toch ook op mama P., gewoon omdat ze op reis is geweest en wat doe je anders om je dagen te vullen?? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I am sorry, that has interfered... At me a similar situation. I invite to discussion.

    BeantwoordenVerwijderen