27 juli 2010

En mijn teller staat op...

70 en dus moet ik in deze haakwedstrijd de duimen leggen voor de übersympathieke Mama P. Zij haakte er begot 100! Hier werd vooral op de trein gehaakt en eenmaal mijn verlof en de feesten begonnen waren, is van haken niet al te veel meer in huis gekomen. Daarvoor mijn excuses aan degenen die in mij geloofden... Dat waren er 27. In het kamp van Mama P. zaten 20 aanhangers. Daaruit trok onze Grote Viking deze madam. Ta-ti wint dit pakket en mag me mailen met wat zij op haar stempel wil.

8 opmerkingen:

  1. Ah, mijn waardige tegenstander...'t was een 'oneerlijke' strijd.
    Maar niets beter dan een beetje competitie om wat vaart achter dat deken te steken? Of ook eens op reis?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch ook een knappe prestatie hoor! En als 't maar vooruit gaat hé, met die dekentjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En nu nog aan elkaar zetten... Hoe lang gaat dat duren? En hoe schoon gaat dat worden?
    Ik heb wel "vree veel" bewondering hoor, ik zit momenteel aan 10 grannies... Ze hangen wel al aaneen dankzij de supertruk van attic24!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook al ben je verloren, met 70 granny's blijf je hoe dan ook een beetje een winnaar :).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. :-) Leuke wedstrijd!! Alé, en nu om ter eerst dien deken af!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toch een dikke proficiat voor je haakmarathon! Hopelijk heb je nu niet zo'n grote degout van haken dat de rest niet meer af geraakt. Blijven doorgaan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als jullie die stukjes samengooien, dan kunnen daar net mijn benen onder! Merci ladies!
    (Kzaltwelzelfmoetendoenzeker?)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En zo'n compassie dat ik hier tegenkom! 't Was tof ja!

    @Katrien: absoluut geen degout, eerder een verslaving!

    @Emma en Mona: als 't af is komt ge hier maar eens een warme choco onder mijn deken drinken!

    BeantwoordenVerwijderen