10 juni 2010

Gezellig naaien in Gent

Het idee ontstond al tijdens de meet van februari. En gisteren zijn we er hier in Gent eindelijk ook eens aan begonnen. 't Werd tijd. Zeker na de 100ste of zo mail en absoluut nadat ze rondom ons gelijk paddestoelen uit de grond aan 't schieten waren!

Met een 11-tal al dan niet bloggende madammen, eten voor heel 't straat en wilde toekomstplannen voor de groep, vlogen de uren in het buurtcentrum voorbij. De eerste keer zit er al op en we kijken uit naar meer, want vanaf nu komen we maandelijks samen. Ook goesting? Dan ben je vaneigens welkom! Met of zonder blog, groot stiktalent of naaileek, het maakt niets uit, zolang je de titel 'ijverig wijf' maar met trots draagt. En ere wie ere toekomt, merci Bombilla voor deze klinkende groepsnaam!



Benieuwd? Wie? Wat? Waar? Wanneer? Mailen maar!

27 opmerkingen:

  1. Verdorie!Moet ik nu zo ver wonen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Nele, misschien moeten we hier in de stille kempen ook zo maar iets opstarten....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, 't is precies een raadselke...van wie zijn de handen?
    Op naar de volgende sessie...'t was veel te rap voorbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n spijt dat ik er niet bij kon zijn ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tsjek out al die rommel die ik rond mij crëerde. Naaisels werden er iets minder gecreëerd :).
    Maar het was wel heel plezant!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Polkadotjes: of de schone décolleté hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, 't was geslaagd (allé toch de sfeer, mijn creaties daarentegen...)!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja t was tof! Heb uiteindelijk wel meer getetterd dan iets deftigs gemaakt, maar t was in ieder geval gezellig! De volgende keer zal k nen gps op mijnen velo installeren! Dan kom k misschien op een deftig uur toe! haha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah ja en ik ga u gewoon naäpen Sharon! Ik wil ook zo'n tof zakske voor ons fototoestel!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hewel sè, al die naaiclubs, 'k ga moeten verhuizen hé(maar dat zit er voorlopig niet in) ;-)
    Ik vind het absoluut schitterende initiatieven en kan me inbeelden dat het mega-amusant is ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeh. Het "ijverig wijf" (fan-tas-tisch gewoon) op de bovenste foto linksboven heeft ne kwenie-oe schone ring aan... Meer informatie alstublieft :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. en of het gezellig was:-) En ik heb zelfs het gevoel dat ik ècht ijverig geweest ben gisteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb ook meer getetterd dan iets anders. :-) Ik vond het heel gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Klinkt heel gezellig! (en zie ik daar een zonnehoed-patroon liggen?)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. @ Tess: luie ijverige wijven moeten er ook zijn.
    Maar 't was inderdaad heel gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En wanneer komen jullie volgende keer samen? Ik ben wel een naaileek, maar het lijkt me wel heel tof en gezelllig...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. severien: dat ben ik! Als je me mailt, verklap ik mss mijn ring-geheim :).
    Voor de rest kan ik wel het woord creëren schrijven, in tegenstelling tot wat uit mijn vorige commentaar bleek. Creëren - Creëerde - Gecreëerd. Voila. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hihi Mamasha...de décolleté's. Maar laten we daar niet dieper op ingaan. Onze groepsnaam schrikt al genoeg af?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hier ook Kempen - I'm in too !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hey allemaal, net ook gebeten door de naaimicrobe. Lijkt me wel leuk zo'n naaiclubke. Waar en wanneer komen jullie nog een keertje samen?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lijkt en klinkt idd erg gezellig, toch zonde dat het iets te ver weg is vanuit nederland... :(

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik heb ook interesse. Waar en wanneer vind dit plaats?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. @Isareyn en Ellen: mailen jullie anders een keer naar mamasha@live.be?

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Voor de Kempense liefhebsters, mail mij anders eens? camomilleblogt@hotmail.be
    (needle work en leen misschien?)

    Sorry dat ik uw blogje 'misbruik' hé mamasha ;) !

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Kijk eens naar www.coupcoup.be . We staan ook op het hobbysalon begin maart in Kortrijk.
    Creatieve groetjes
    Catharine

    BeantwoordenVerwijderen