5 juni 2010

Eloleo's Amsterdamtas



Ze gaf ons haar handleiding en ik was daar verschrikkelijk content om, want ik wist dat dit dé tas was die ik absoluut zou maken. Voor mezelf dacht ik, maar omdat E., één van de beste vriendinnen gisteren 30 werd, was de eerste voor haar. Ze was, zoals Eloleo, vertelde inderdaad in ongeveer 5 uur af. Van begin tot einde. Ik had er een half uur meer voor nodig.

De stof van 't onderstuk knipte ik uit een kussenovertrek van den Ikea. Al een hele tijd geleden deed die stof me aan E. denken en ik wist dat ik daar eens iets voor haar mee zou maken. De naden van 't kussenovertrek werden losgemaakt en ik had wreed veel chance, ik kreeg er net de twee buitenste delen van 't onderstuk uit . 't Blauwe stofke gebruikte ik al een keer en is een stuk uit een laken dat in de koopjeshoek van Ikea lag. 't Groene komt van Mertens uit Melle. Te duur maar ik kon 't niet laten liggen. Bloemekes hé...

9 opmerkingen:

  1. Prachtig! Eigenlijk 2x. Als je iets maakt voor een ander telt het dubbel.

    Wou dat ik de moed had om aan een tas te beginnen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, mooi! De stofkes zelf en combinatie, de afwerking, fantastisch cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel schoon, prachtige stoffencombinaties en proper afgewerkt precies. Ik ga proberen om ze vandezomer ook eens te maken. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. amai gij dappere. ze is heel mooi die sjakosj. prachtig afgewerkt, toffe combinatie. uw vriendin mag gelukkig zijn met u!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haloaaaa! Mooie combinatie, inderdaad. Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi en prachtig gecombineerd. Waar de IKEA niet allemaal goed voor is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een tas...ik zou dat ook graag eens doen en blijf het maar uitstellen.
    Sjiek hoor!

    BeantwoordenVerwijderen