10 mei 2010

Voor 't metekindje



Dit weekend was er babyborrel voor 't metekindje. Tijd voor de 'bestelde' ververslap. Van de schoonzus had ik al een paar subtiele hints gekregen over het Thaise walvisstofke dus koos ik dat voor de buitenkant. En voor de binnenkant één van de flanellekes die ik in Marrakech had gekocht. De sluitflap (of hoe moet ik dat noemen) is calicot van de Ikea waarop ik een walvis appliqueerde en die met wat borduursel een mond en waterstraaltjes gaf. Het oogske is een knoop voor een djellaba, ook in Marrakech gekocht.

Tijdens 't maken van deze versie kwam ik twee fouten tegen in mijn eigen handleiding. Foei, ik weet het. Ik paste ze aan. De rode edits moeten alles goedmaken.

Een buikgriepaanval doorkruiste mijn plannen voor meer. Maar das dan voor later.

En moest u zich afvragen wat die foto rechts daar doet. Ik wou u zo een beter idee van de grootte van de ververslap geven, maar een 2-jarige vragen efkes te poseren... tja!

10 opmerkingen:

  1. Dé ververslap. Die scoort altijd!

    Mooi, die walvisjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en waar heb je die walvisjesstof vandaan? super leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi! En die walvisstof is echt leuk!
    (en bedankt voor de lijkst met jongensdingen bovenin :-D!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. echt heel mooi! een leuk stofje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat knap! Ik ga eens polsen of mijn metekindje zo een coole ververs-lap wilt! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel knap, die walvis is echt mooi! Proficiat ook aan de meter!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Merciekes allemaal!

    @Mejuffrouw Kip: Die bracht mijn man mee vanuit Thailand!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nog eens bedankt voor de ververslap
    ik vind hem echt super mooi,we hebben hem al veel gebruikt!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen