17 mei 2010

En daarna laat ik u gerust



Over die Pixie mutsen welteverstaan!
'De grootn', die toch eigenlijk ook nog maar net uit zijn babyspullen gegroeid is, was jaloers op broers muts dus werden mijn medependelaars op rechts en averechts met paarse wol getrakteerd. (Amai wat kunnen mensen staren wanneer ze iemand zien breien in de trein.)

Nu had ik de grootte van Nils' exemplaar eigenlijk op de komende winter afgestemd. Nooit gedacht dat ze in mei nog met een muts op straat zouden staan. Maar u ziet, zelfs het slechte weer had zijn voordelen. 't Is maar hoe je 't bekijkt hé...

8 opmerkingen:

  1. Alweer zo'n mooie creatie!

    Ik wou dat ik kon breien, maar neen hoor ...

    ps: Vandaag officieel de halftime job aangevraagd op 't werk. De gedachte alleen al maakt de laatste weken dragelijker.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super mooi mutske.
    Grappig die reacties op de trein, ik krijg thuis ook reacties als ik daar zit met mijn brei... hi hi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, dat staren op de trein, ik ken dat. Dan kunnen de mensen zo echt kijken alsof ze nog nooit iemand hebben zien breien/haken... Wel al eens een héél leuke reactie gehad van een bomma die in de buurt zat, die vond dat echt ge-wel-dig dat ik zat te haken! (Wat ik overigens wel gemakkelijker vind op de trein, een breiwerk wordt al snel zo groot en je neemt nogal veel plek in met je priemen hé.)


    Maar tis weer een pracht van een mutske geworden! Ik zou ook jaloers geweest zijn trouwens. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Merciekes dames!

    @Severien: Miserie dat ik heb met uwen stempel!, maar los daarvan idd dat haken gaat vlotter door de mindere ruimte die ge nodig hebt. Mee bezig, dus ga ik die granny square counter van u afkijken en er binnenkort ook ene op mijn blog zetten. Neh!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, ist echt? Neem er maar gerust alle tijd voor hoor! Maakt me niet echt uit wanneer ik hem heb! (Al ben ik natuurlijk wel nieuwsgierig hé)

    En joepie, blij dat ik iemand heb kunnen inspireren met mijnen teller. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze super. Breien kan ik dus niet, hé. Ik maak gewoon vilt in mijn pollekes :-)
    Ik vind de kleuren ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! En met een echte vikingknoop nog wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooie muts. De mensen staren vast vol bewondering want breien is toch helemaal hip :)

    Arno - www.thereviewchannel.com

    BeantwoordenVerwijderen