16 april 2010

Vikingverhalen



Bij meerdere trotse bloggende moeders vind je een lijst met uitspraken waarmee het kroost hen heeft verblijd. Nu is ook de helft van mijn eigen kroost een echt tettergat. Van een zoon van deze moeder kunt ge ook moeilijk iets anders verwachten zeg ik altijd. Maar wat ik over dat tetteren vooral wil zeggen: het kreeg de laatste tijd echt vorm. Woorden werden zinnen en zinnen worden nu af en toe verhalen. Die zinnen en verhalen wil ik natuurlijk ook met u delen. Zijt ge curieus naar wat er met momenten uit Nils' kopke en mondje komt, klik dan op het Vikingschip hier rechts boven!

2 opmerkingen:

  1. kinderpraat is gewoon zo heerlijk eerlijk en grappig om te horen. Leuk gedaan die vikingverhalen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh leuk! dat lees ik ook altijd graag! ik ga ook zoiets op mijn blog beginnen, kinders zijn altijd zo grappig!

    BeantwoordenVerwijderen